Le tu in tam, le bežno potovanje

Za srčnost ni problem, srčni smo skoraj vsi. Razuma nam manjka.

Replika Srečku Soršaku (Časnik)

Objavil Rado, dne 17.07.2017

Neki Srečko Soršak se je v Časniku razpisal na temo antijanšizma.  Žal se nikoli ne ve, ali bo moderator objavil repliko, zato komentar objavljam tudi na svojem blogu.

1. Srečko Soršak je nedvomno ideološko čvrsto pozicioniran. Iz vsakega njegovega stavka veje njegova močna opredeljenost. Kot tak je brez dvoma dober za oznanjanje svoje resnice, ni pa primeren za ocenjevanje kompleksne družbene stvarnosti.
2. Antijanšizem ima svojo osnovo.
- Za milijardo nemških mark je šlo gotovinskega prometa skozi kabinet takratnega obrambnega ministra.  Ob primopredaji Kacinu leta 1994 je Janša prijavil le za 24 milijonov nemških mark nakazila v slovenski proračun. Kje je dokumentacija o razliki?
- Janševa vlada je sklenila za Slovenijo škodljiv posel. Patrio je preplačala za 21 milijonov evrov (lokalni običaji). Finsko je dokazano zapustilo 14 milijonov. Vsaj polovica te vsote je iz Avstrije nadaljevalo proti Sloveniji.
- Ugotovitve KPK so bile potrjene. Tudi po pritožbenih postopkih je KPK v novi sestavi potrdil: Janša razpolaga s vsotami za katere nima potrditve o legalni pridobitvi.
- Razkošen življenski slog, netransparenten Janšev denarni tok (plačevanja z gotovino), ogromne vsote za številne sodne procese in podobno nam vzbujajo težke sume.
- falsificiranje dokumentov s strani Janše (dokazano zoper dr. Türka), kopiranje govorov, generiranje kulturnega boja, ipd., je dodaten povod za “antijanšizem”
3. Izgovarjanje v stilu: “Češ kaj me preiskujete, saj je oni drugi ukradel več”, v pravni kulturi nima mesta.  Seveda ima Srečko pravico opozarjati na lopovščine bankirjev in drugih delikventov ter terjati procesiranje.  Drugi zopet pa imajo pravico zahtevati transparentnost Janševega poslovanja, kajti Janša ni kdorkoli, ampak je parlamentarec. Le ti pa morajo biti pod našo kontrolo.
4. Katoliški izobraženci so natanko to.  So katoliški in so izobraženci. Brez dvoma so primerni za presojo stvari znotraj katolištva. Ampak od svetovnega prebivalstva – 7 milijard, je morda le milijardo katoličanov.  Zato ekspertize teh izobražencev ne morejo imeti univerzalne vrednosti.
5. Cerkev ni sestavni del države in se nima kaj ukvarjati “z ogroženostjo družbe”. Seveda pa se verniki smejo in morajo ukvarjati z državo, za kar imajo na razpolago različne vzvode – parlamentarne stranke. Tam torej opozarjajte na družbene probleme. Cerkev in vera pa je človekova intima. Vsak jo nosi, ali pa tudi ne, v svojem srcu. Kleriki (kakšnih 1000 jih je v Sloveniji) so predstavniki tuje države (Vatikana) in se v slovensko stvarnost nimajo kaj vtikati (razen, kot volivci parlamentarnih strank).
6. Ni vsak ateizem komunistični. Tu moram Srečka opozoriti! Komunistični ateizem smemo pripisovati je tistim, ki se zavzemajo za avantgardnost.  Vladavino le ene stranke. Zadnjih 25 let se je za vladavino le ene stranke v Sloveniji zavzemal le Janez Janša s svojo zahtevo po II. Republiki.  /Po vzoru Beneševe II. Republike, kjer so ne glede na volilni rezultat imele oblast le desne stranke./  Kdor torej priznava parlamentarizem in hkrati ne veruje v boga je čisto običajni ateist (brez predznaka).

Povzetek.
Če se bo Srečko kdaj sposoben otresti svojega katolištva (svojega filtra skozi katerega presoja čisto vse), bo izpolnil osnovne pogoje, da presoja tudi svet v celoti in ne le interne zadeve znotraj kroga verujočih.

  • Share/Bookmark

En odgovor v “Replika Srečku Soršaku (Časnik)”

  1. Stric Marč pravi:

    Članka Srečka Soršaka nisem prebral, se mi pa tvoje teze zdijo razumljive kot trditve. Kot repliko na članek jih ne sodim, saj članka sploh nisem prebral. Dopolnil bi rad le to, da je ateizem kot družben pojav bolj star kot komunizem . In celo to, da vsi komunisti niso bili teisti.
    Antijanšizem temelji tudi na osebnostnih lastnostih vodje in na naćinu vodenje ( strankarska diktatura,eleminacija potencialnih nasprotnikov, kult osebnosti…)

Komentiraj



XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !