Le tu in tam, le bežno potovanje

Za srčnost ni problem, srčni smo skoraj vsi. Razuma nam manjka.

Termin “Skupnost istospolnih”

Objavil Rado, dne 1.10.2013

Prebral sem Zalarjev članek v Delu, ki govori o “Cilj vsake parade ponosa je, da skupnost istospolno usmerjenih ne ostane nevidna za oči družbene večine”.

Skupnost istospolnih?
Spolna usmerjenost je osebna notranja naravnanost človeka. V okviru spolne usmerjenosti torej ne moremo govoriti o neki “skupnosti”, ampak le o odnosu med dvema človekoma. Povzdigovanje takšnega odnosa na raven imaginarne skupnosti je brez vsakega smisla.

Parada ponosa
Istospolnost je naravno stanje stvari. Le na kaj naj bi pri tem človek bil ponosen? Ponosni smo lahko na svoje dosežke. Recimo, da smo diplomirali z odliko, da smo uspeli shujšati in zopet postali vitki, da smo se na rekreacijskem teku dobro uvrstili.
So torej istospolni ponosni, ker so kar so in da niso heterospolni? Je biti istospolen, bolje kot biti heterospolen?
Nesmisel!
Dosežek za katerega smo morali vložiti trud je tisti, ki je vreden ponosa. Ne pa spolna usmerjenost.

Vidnost očem družbene večine
Spolnosti ne izvajamo na očeh ljudi. Niti hetero, niti istospolne! Le čemu bi se torej družbena večina morala gledati istospolne parade?

Pravice istospolnih
Vsi ljudje, tako tudi ispospolni imajo vse človekove pravice in jih lahko na polno koristijo. A pri tem te enakosti ne smemo obravnavati kar na počez. Družbeni konsens je, da posebnim skupinam daje družbena skupnost posebne pravice. Npr., za invalide se gradijo posebna parkirišča, ki jih lahko uporabljajo le invalidi. /Načelo enakosti vseh tu pač ne velja/, hribovski kmetje so deležni manjših davkov, ali pa dobivajo posebne vzpodbude za ohranitev kmetije,
moško ženski pari nam zagotavljajo biološko reprodukcijo naroda, za kar si zaslužijo posebno pozornost družbene skupnosti. Istospolni te sposobnosti nimajo, zato jim posebna pozornost družbe v obliki raznih bonitet ne pritiče.

Posebna družbena pozornost
istospolnim ne pritiče, zato so takšne parade povsem odvečne in tudi ničesar ne prinašajo. Če pa že so, potem je potrebno zagotoviti varnost udeležencem. Če to zaradi netolerantnosti večine ni mogoče, kot je v primer v Beogradu, potem je povsem prav, da se parada odpove.

  • Share/Bookmark

4 odgovorov v “Termin “Skupnost istospolnih””

  1. ana kos pravi:

    Se strinjam!

  2. Tomaž Majer Tomaž Majer pravi:

    saj ravno odnos med dvema človekoma je mišljen kot skupnost, skupnost dveh ljudi, ki pač temelji na homoseksualnem odnosu.

    glede ponosa je pač treba v obzir vzeti celoten kontekst. družba je homoseksualnost dolgo časa zavračala oz. v določeni meri jo še vedno zavrača kot neko zavrženo, nezdravo, manjvredno itd. prakso. namen tega ponosa je torej ravno v tem, da se s tem zoperstavi takemu pogledu. ko se bo družba kot celota ozdravila tega odpora do homoseksualnosti, potem se bo tudi to spremenilo.

    vidnost je pomembna z vidika reševanja problemov, s katerimi se istospolni pari soočajo. če v družbi nisi opazen, potem tvojih problemov nobeden ne vidi in se z njimi nobeden ne ukvarja.

    glede enakosti in enakih pravic je bistveno izhodišče to, na osnovi česa je mogoče ljudi razlikovati in na osnovi česa ne. po vseh mednarodnih standardih glede človekovih pravic pač spolna usmerjenost ne predstavlja tistega faktorja, na osnovi katerega bi bilo dovoljeno razlikovati. tudi nihče ne zahteva, da naj bi homoseksualni pari, ki nimajo otrok, imeli tiste pravice, ki jih imajo heteroseksualni prai iz naslova otrok. zahteva se le to, da so se med njimi v podobnih okoliščinah ne dela razlike, npr. če lahko heteroseksualen par posvoji otroka, zakaj ga ne bi mogel tudi homoseksualen ipd.?

    glede družbene pozornosti so pač te potrebne vse problematične zadeve v družbi, ker drugače jih je težko reševati. še enkrat, če problema ne vidimo, potem ga pač ni in ga ne moremo reševati. glede parade ponosa gre pa pri tem za povsem legitimen javni protest, ki je pač pravica vsakega človeka. to, da se takih protestov ne dovoli ni samo problem homoseksualcev, ampak demokracije nasploh, ker na tak način potem lahko prepovemo vsak protest manjšine, s katerim se večina ne strinja, s čimer se pač jasno poslovimo od vrednot demokracije. in ravno zaradi tega je EU do takih zadev tako občutljiva, ker v družbi, ki se smatra za demokratično, je kaj takega pač nedopustno in srbija lahko sanja o EU kolikor hoče, ampak dokler bojo srbi do homoseksualcev gojili tak odnos kot ga, jih v EU pač ne bo. to jim mora biti jasno, ker bi to bilo v nasprotju s temeljnimi vrednotami EU.

  3. Don Marko M pravi:

    aja Rado, ma tebe v bistvu motijo samo parade….pa povej to enostavno….

  4. Rado Rado pravi:

    Parade so nepotreben ekshibicionizem.
    Ničesar ne prinašajo. A pravico do njih vsekakor imajo
    Bolj govorim o njihovih zahtevah.
    Tu trdim predvsem, da vse pravice, ki sleherniku pripadajo že imajo. Sem pa proti izenačitvi s heterospolnimi pari, ki so nosilec biološke reprodukcije družbe. Ker istospolni ne opravljajo enake vloge jim iz tega izhajajoče bonitete ne pripadajo.
    Nimam pa nič proti posvojitvam otrok, če pristojna socialna služba oceni, da je to za otroka primerno okolje.

Komentiraj



XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !