Thatcherjanski udar
Objavil Rado, dne 28.09.2010
Sindikati javnega sektorja so tik pred tem, da bodo z izbiro slabega trenutka za stavko omogočili Pahorju, da izvede Thatcherjanski*** udar.
Z obljubljeno odpovedjo kolektivnih pogodb bo marginaliziral vlogo sindikatov in pahnil Slovenijo v obdobje neoliberalizma, kar bo nepovratno pomenilo konec socialne države.
Konservativne vrednote nam bo torej uzakonila levica. Pahor, prvi mož slovenskih socialnih demokratov. Tragikomično! Hvalica, Posedi, Miščević, pfej, kapitalistični plačanci!
*** Margaret Thatcher
- železna lady je vladala Veliki Britaniji med letoma 1979 in 1990. Med drugim je znana po zlomu sindikatov.
9.10.2010 17:03
Za poenotenje Britancev je izrabila t.i. falklandsko vojno. V kaj pa bo vse skupaj zakamufliral Barbika?
10.10.2010 07:49
Ker sem pač iz gospodarstva in zaradi tega močno soočena z realnostjo, menim, da bi si naši proračunski sindikati zelo zaslužili kak zlom. Sam gobec jih je. Živijo v pravljičnem svetu. Kravi/davkoplačevalcem/ bi izmolzli tudi kri. Tako daleč bi gonili svoje zahteve.
10.10.2010 08:13
Prvo kot prvo o kakšni levici v naši vladi ne moremo govoriti. LDS je stranka tajkunov, Zares legalno-kradljivcev, SD pa ”rdečih” direktorjev. Gre za stranke kapitala, ki pač podpirajo homoseksualce, Rome in izbrisane, a slednje ne odraža ”levičarstva”, ampak ”buržujstvo”.
In ja, strah je realen. Vlada izvaja interese svoje baze, kar je tranzicijski kapital. In ta je v tem, da se demontira socialna država, producirajo luknjasti zakoni in potencira korupcija. Kakšne namene imajo s pravno državo, si ne upam misliti. No, vsaj demokratično državo bodo zaradi zunanjega monitoringa in notranjega peska v oči najbrž pustili pri miru.
10.10.2010 08:23
@Rado: bolj kot “obdobje neoliberalizma” mi nekako ne diši to, da lahko po novem vsak brez kančka slabe vesti in kakršnih koli posledic odpove sprejet in veljaven dogovor, pri čemer situacijo, ki jo je sam povzročil poimenuje spremenjene okoliščine.
Najsi bo to Tovšakova ali Pahorjev poba, zadeva dobiva obrise sprejemljivega vedenja. Čeprav po drugi strani morebiti niti ne bi bilo slabo razmišljati o “lastni odgovornosti” upnika, se mi takšna šok terapija ne zdi ravno pravi način.
@SuzanaP: Namesto poenotenja se bo raje naslonil na paradigmo “divide et impera”. Polovica bo tako družno v en glas vpila “So what!”.
@Nevenka: Kot pravi Rado, sindikati resda vodo bolj kot na mlin tistih, ki naj bi jm služili, napeljujejo onim drugim. Vseeno pa privoščljivosti v smislu zloma ne gre privoščiti nikomur. Brezbrižnost je dvorezen meč.
10.10.2010 08:33
PJ. Ne glej na zlom tako dokončno. Saj to ni smrt.
Sindikati bi morali skrbeti tudi za odnose znotraj panoge, ne samo za tiste, ki so vezani direktno na proračun.
Najbolj tulijo tisti, ki imajo znotraj panoge največ. Za to, če so plačna razmerja nepoštena, je treba narediti kaj drugega, ne pa takole…Denar bi še ostajal, če ne bi bilo pijavk.
10.10.2010 08:57
@Nevenka: sicer ti ne gre oporekati. Je pa v zgodovini reforme vedno iniciral cvet inteligence – torej tisti, ki jim načeloma ni bilo hudega.
Kadar pa jih je v roke vzela drhal, je praviloma tekla kri. Pijavke pa so vzklile vedno znova.
Se pa strinjam s teboj, da bi bil čas za evolucijo. Ne samo sindikatov. Prevetritev bi bila potrebna v širšem smislu, da bi spet lahko zadihali s polnimi pljuči.
10.10.2010 09:11
Jap, s tem se pa strinjam.
Pa še kako.
19.10.2010 16:18
meni se malo desnih vrednost ne zdi nič napačnega.
19.10.2010 18:41
sui1337,
tudi jaz mislim tako. Le da načelo: domovina, bog, cesar, bolj pritičejo vodji desnice, ne pa da, to načelo udejanja tki., vodja levice.
19.10.2010 22:22
kako tupi sistem je to da moram napisati ime za komentar, pol pa mi tu piše nick…
rado
kako ločite levico in desnico ?
kdo za vraga vlači boga in cesarja polek? Te reforme so res da nepriljubljene pri generacijah 50-60, in seveda pri vseh ki se bojijo da bojo mogi 1-2-3 leta dalje delati. razumem, da se ljudem zdi, da je to “desno” reformiranje, ampak je res vse desno, kar garantira obstoj tega sistema ? morda pa tokrat gospod pahor ve kaj počne in le sindikati in delavci niso za to, ker na stvar gledajo preveč čustveno ?
28.10.2010 00:28
@sui1337: Težava je v tem, da ne samo, da reforme ne garantirajo obstoja sistema, ampak je vsakomur, ki zna napisati nekaj “scenarijev” in “kaj če …” analiz v Excelu jasno, da reforme prinašajo samo “čas” za novo reformo – po mojih izračunih v dveh do treh letih, po izjavah nekaterih uradnih analitikov pa nekje v 7-ih letih.
Tukaj pravzaprav ne gre več za levico in/ali desnico, ampak gre za stupidnost in/ali popolno ignoranco srži problema od vseh političnih opcij.
29.10.2010 15:50
skratka se strinjava da je ta reforma potrebna in da je ta sistem totalno nesmiseln, saj edino kaj garantira je njegov lasten propad ?
če sem te prav razumel, pa imaš popolnoma prav, potrebna bo še ena reforma in sedaj le kupujemo čas ?
zdaj pa se lotiva vprašanja, zakaj ne naredimo reforme ki bi bila boljša ?:) ker cela posrana država stoji na barikadah …
30.10.2010 00:33
Pravzaprav se ne strinjava v tem, da je ta reforma potrebna. Pač pa neka druga reforma, ki bi spodbudila naravni prirastek na raven, ki bi na dolgi rok zagotavljal vzdržnost sistema (trenutno je naravni prirastek okoli ničle) na kratki rok pa reforma gospodarstva, ki bi morda celo protekcionistično favorizirala elementarne gospodarske panoge in tako vzpodbudila denarni tok, da bi ta ponzijeva shema imenovana pokojninski sklad sploh lahko funkcionirala (z reformo ali brez nje).
Šele po tem je smiselno sploh govoriti o pokojninski reformi… Dokler je namreč gospodarstvo v zatonu, jo lahko reformiramo v nedogled – slej ko prej bo zmanjkalo.
2.11.2010 12:07
v osnovi sem govoril o tem, da je potrebno začasno razveljaviti kolektivno pogodbo če nočemo države res do bankrota spravit.
ta reforma = razveljavitev pogodbe z javnim sektorjem.
po mojem mnenju je ta reforma optrebna, tvoje mnenje ?
za vse ostalo pa ne vem kaj hočeš povedati … kaj je boljše nič naredit in čakat celi cajt, da vse propade, ker pač ta reforma ni perfektna…?