SDS-ove kosti za glodanje.
Objavil Rado, dne 24.10.2008
V svojem članku Maske padajo je SDS vrgla svojim vernikom novo kost za glodanje.
Osnova za nedvomno tendenciozen članek je bil Türkov seznam povabljencev na banket s kraljico.
Moje mnenje je, da Türkov seznam zares nekoliko nenavaden, a kot predsednik ima gotovo diskrecijsko pravico, da povabi ljudi po svoji presoji. Jaz na njegovem mestu bi vsekakor povabil druge (po svoji presoji pač). Kdo drug zopet druge. Zato pri tem ne vidim problema. Ljudje smo si različni.
SDS seveda ima pravico, da izreka pripombe na Türkov seznam povabljencev. Nič ne rečem. Je pa gotovo tendenciozen tisti del članka, kjer omenja Ribičiča, pa pogovore o Titu. Pa omenjanje Mao Ce Tunga. In Popita. Še posebej pa namigovanje, da je bil predsednik vmešan v afero Patria in da se je s povabilom Cviklu zahvalil za njegovo vlogo v tej aferi. Ta je pa premočna. Bolna, bi rekel jaz. Predsednik Türk se s kraljico ni pogovarjal o Mao Ce Tungu, niti o Titu in o komunizmu. In ni nameraval povabiti Popita in Ribičiča.
Vsa ta imena in namigi zapisani v SDS-ovem članku, so imela zgolj vlogo “kuriti” čustva svojih vernikov. Z realno situacijo ob obisku kraljice niso imela nobene zveze.
Teorijo zarote torej SDS razširja celo na demokratično izvoljenega predsednika. A se bodo SDS-ovci pri svojih fantazijah sploh kdaj ustavili? Je zanje zdaj ves svet komunistična zarota?
24.10.2008 09:06
Seveda, na to se spoznajo, saj so bili zraven – bili so celo ed tako pravovernimi, da so jih še komunisti sami izvrgli.
Zato je sedaj to čista tragikomedija.
24.10.2008 09:17
Takšen članek še za kakšno trobilo a la Ekspres ali Reporter ne bi bil primeren, kaj šele za uradno spletno stran neke politične stranke. Bom uporabil izraz, ki je zadnje čase zelo popularen: Prave surle!
Dejstvo pa je, da se SDS zaveda, da večina njihovega volilnega telesa pada na tako podžiganje strasti. Nova vlada se še oblikovala ni, pa se je očitno že začela volilna kampanja.
Pa da ne bo kdo mislil, da podpiram predsednikov seznam. Cvikl, Kocjančič ipd. tam niso imeli kaj početi. In SDS bi to lahko uradno komentirala na dosti bolj korekten način, očitno pa tega ne znajo.
24.10.2008 09:40
Pris.
Tudi jaz sem v času pisanja bloga imel Cviklovo povabilo za nenavadno. No, vmes pa sem slišal Türkovo pojasnilo, da je bil Cvikl v eni delovni skupini, ki je nekaj delala za Angleže. Zato je imel sogovornike na angleški strani.
Kocijančič je nedvomno nekdanji partijski funkcionar (tudi Kučan je bil), a tokrat je bil v vlogi predsednika olimpijskega komiteja. Ne moreš zanikati, da je to pomembna (nepolitična) funkcija.
24.10.2008 10:13
Rado, mene to s Cviklom ne prepriča. Türk ni pojasnil nič konkretnega , zagotovo pa je marsikdo imel večje stike z Britanci. Roko na srce, če bi takšna pojasnila podal npr. Janša, bi ti že skakal v luft.
Recimo, da Kocijančič kot predsednik OK še nekako gre skozi, ampak kaj pa Kučan? Bivši bivši predsednik republike? Je to ob obisku kraljice v navadi tudi v drugih državah? Je npr. Roman Herzog (bivši bivši predsednik Nemčije) tudi povabljen, ko Betka zaide v Berlin?
24.10.2008 13:02
danes (petek) vračam v žalsko knjižnico knjigo Houštapler (Todorovič), za katero je dolga čakalna vrsta (več kot dva meseca) in sem ti jo pripravljen prinesti v tvojo pisarno (Kaval), ker jo preprosto moraš prebrat!
Potem boš razumel to rdečo kontinuteto od Stalina pa naprej..
24.10.2008 13:14
Pris!!??!!
Ne morem se nehati čuditi tvojemu čudenju glede povabila Milanu Kučanu, s skoraj plebiscitarno večinsko podporo dvakratnemu slovenskemu predsedniku.
Če koga, potem prav Kučana prvega na Türkov seznam!
Branč,
v mojo “pisarno” si seveda vabljen, a glede knjige bi bil zadoljen kar s tvojim izvlečkom.
Zgodovinskih tem trenutno ne prebiram. Bolj me zanimajo bodočnost, ekologija in podobno. Komunizma pa pri nas tako več ni. /razen kolikor ga še prakticirajo s strankarsko disciplino v SDS-u/.
24.10.2008 13:26
Se strinjam, Rado. Samo dodala bi še, le zakaj panika okrog neke stare kraljice, saj vendar nismo njeni podaniki. Ne vem zakaj nismo zmožni malce več ponosa.
24.10.2008 13:35
kraljici je itak dol viselo, kdo je bil na večerji. Grem stavit, da je vse boraze, ki so se slinili okoli nje, že zdavnaj pozabila. In če bi jo kdo izmed nas vprašal, kdo že je predsednik Slovenije, močno dvomim, da bi vedela odgovoriti.
Seznam pa je bil- žal- najbolj zanimiv nam, Slvoencem. Pa res ni bil bogcvedi kaj. Če se je nad njim zgražala celo B. Jaklinova, potem je res moral biti en navadn podn.
žal pa dejstvo, da na seznamu ni bilo edinole snažilk iz Turkovega kabineta, ostaja….
In njegova (ne)kritičnost, kdo je za take večerje primeren in kdo ne, me mičkeno (a ne preveč) skrbi….
S tem pa še zdaleč nočem reči, da bi na njem morali biti taki ali drugačni politiki.
24.10.2008 13:35
Rado, okrog Kučana se je spletlo toliko mitov, da je že kar nagravžno.
Tako kot t.i. desnica v vsem vidi Kučanovo zaroto, ga druga stran pretirano idolizira. Zame ni nič drugega, kot bivši bivši predsednik republike. Seveda si za svoje dosežke zasluži visoko spoštovanje, ampak formalno ni politična figura in nima nobene funkcije v nepolitičnih organizacijah.
24.10.2008 13:37
P.S.

Kučan pa je za take večere glih tolk primeren kot če bi jaz morebitnega ex-soproga povabila na praznovanje Rd
Ta prav bolestna pokornost in vdanost Kučanu me spominja na primere sinčkov edinčkov, ki še pri 50-ih nosijo slinčke pa se smukajo okoli mamic.
24.10.2008 13:40
Milena, kaj pa če je vse res in sotudi Hajdrja esasiniral kumonisti? uF, morda pa je samo Kučan igral paintball?
24.10.2008 13:49
hehe, GSH, ko je člvoeku enkrat dano, da pokuka v zakulisje, se NIČEMER več ne čudi. Verjemi!
Tako kot je v sexu- če sta oba *ZA* menda VSE dovoljeno, tako je tudi v politiki vse, ampak res VSE možno.
kdo, za vraga, bi si sploh drznil misliti (primer), da sta bila onadva “tesna partnerja”?!
Nihče!
banalen primer: lani je neka oseba-njen primer sem dobro poznala-gladko izgubila neko premoženjsko tožbo. Vse je bilo videti regularno, te dni pa se je izkazalo, da so ključne osebe delovale z roko v roki in si potem izkupiček lepo razdelile.
24.10.2008 13:55
Moram priznati,
da se kar zabavam ob komentarjih. Najprej o moralnem ogorčenju zoper Türka. ker se je drznil dotakniti kraljice,
potem o “utemeljenih” kritikah zoper Türkov seznam povabljencev.
Marsikdo hoče biti bolj papeški od papeža. Oziroma bolj svetovljanski od doktorja znanosti in profesorja prava, ter visokega funkcionarja v OZN, za katerim je nedvomno ogromno protokolarnih srečanj, kakor tudi večerij na najvišjem nivoju.
In koliko vas je, ki zna uporabljati vso to množico jedilnega pribora pri pogrinku?
Koliko od vas pišočih je vsaj enkrat obleklo frak?
Bi rekel, da zelo malo. Le na sezname se spoznate. To pa.
Toliko o kompetentnosti kritikov predsednikovega seznama.
24.10.2008 13:58
ja v sloveniji smo vsi kompetentni za vse. Zato je pa bil janša predsednik vlade.
24.10.2008 14:02
meni je vseeno za tisti dotik, pač- se je zgodil, pa kaj?!


Moram pa reči, da jedilni pribor obvlada, a so nekatere jedi, ki jih najraje jem s prsti: recimo orehov namaz je NAJBOLJŠI, če ga v skledi poližeš s prsti
Mogoče se sliši barbarsko, ampak….me prav malo briga
24.10.2008 14:05
COnspiracy theory katero fura esDes jih ne bo daleč pripeljala. Oziroma jih je pripeljala tam kjer so.
24.10.2008 14:13
Rado, nočem se kregat o zadevi, ki je passe, ampak za komentiranje seznama povabljenih sem kompetenten toliko kot ti, ki praviš, da bi moral Kučan biti prvi na Türkovem seznamu. Ampak to sploh ni bistveno.
Imam namreč občutek, da se bo Türk s pojasnjevanjem svojih izbrancev samo še bolj zapletal in s tem podaljšal zgodbo, ki bi se morala zaključiti najkasneje ob kraljičinem odhodu. Moral bi biti tiho in ignorirati ugibanja in kritike, navsezadnje gre za njegov diskrecijski izbor. Ker tole opravičevanje Cvikla s sodelovanjem v neki neimenovani delovni skupini ni vredno veličine človeka, ki ga je izrekel.
24.10.2008 14:25
Dobro Pris,
ne bova se kregala. Zanima me pa, kaj vsebinskega imate (imaš) proti Cviklu?
Strinjam se z mnogimi in s tabo Pris, da je Cvikl res “težak” pri komunikaciji z drugimi. Je pa hkrati tudi prav v špici po strokovnosti in načitanosti skupščinskih materialov. Ni ga bilo, ki bi bil bolje pripravljen na seje državnega zbora. Zaradi študija materialov je poslopje skupščine pogosto zapuščal ob desetih zvečer in še kasneje.
Zato jaz na Cvikla ne gledam zgolj, kot na tečnobo, ampak tudi kot na delovnega in kompetentnega človeka. (Izgleda, da s predsednikom misliva enako
)
24.10.2008 17:56
Strinjam se s teboj, ko opisuješ strategijo plavo-rumene stranke (o Titu, Mao Cetungu, o njihovem pretiravanju z Ribičičem itd.), vendar pač ne morem mimo tvojega mnenja ki si ga odebelil.
Rado, pišeš: “Moje mnenje je, da Türkov seznam zares nekoliko nenavaden.”
No tole si pa zelo omilil.
vsaj zdi se mi. Zakaj? Ljudje ki so vabljeni na tovrstne “zadevšne” naj bi bili tja povabljeni po funkciji ali po nekih zaslugah.
In s povabilom Cviklu – opraosti to res ni drugega kot drezanje v osje gnezdo – nenazadnje ne vem s čim si je Cvikl to zaslužil – in če ljudje ne vejo – ima možnost plavo-rumena struja namigniti da je bil povabljen zaradi njegovih zaslug pri Patriji. Imaš pa prav ko temu odgovoriš z “bolano” – ker to tudi je!
Na koncu se sprašuješ ali bodo sploh kdaj nehali z hujskaštvom in zarotami v stilu: vsi so komunisti razen nas?
Dvomim. Zakaj?
- njihova načela in usmeritve niso daleč od 2 drugih strank katere se zavzemajo za skoraj enake stvari.
In kako narediti razliko da bomo neumni prebivalci slovenije “spregledali”? Označit nekoga za “komunista”. Easy kot pasulj.
In še nekaj… to bojo lahko delali v nedogled. Zakaj? Ker je bil njihov “zastavonoša” med glavnimi osamosvojitelji.
…lep pozdrav na sleherni slovenski klanec…
24.10.2008 18:05
…oprosti Rado še nekaj sem pozabil.
pišeš: “Jaz na njegovem mestu bi vsekakor povabil druge (po svoji presoji pač)”
S tem se ćisto ne strinjam. Predsednik rs bi moral imeti toliko načelnosti in objektivnega duha da bi pravilno poskušal izbrati goste – in Cvikl je totalna brca v temo.
24.10.2008 18:42
Čeprav razumem anonimnež Mimoidocisklanca,
ti bolje od predsednika veš, kdo je primeren za banket in kdo ne.
Hm, tega pa jaz ne verjamem. Če bi bil res takšna kapaciteta, potem ne bi bil anonimen.
Potemtakem jemlješ predsedniku Türku mandat, da nas reprezentatira. Svobodnim volitvam navkljub.
Jaz tvojega mennja ne delim in menim, da je Cvikl kljub vsemu kapaciteta (glej moj odgovor Prisu).
24.10.2008 18:58
Rado, za Cvikla nikjer nisem napisal, da je tečnoba, ali mu odrekal kompetenc. Osebno tudi nimam prav nič proti njemu. Ampak dejstvo je, da trenutno nima nobene funkcije, pa tudi zadnja štiri leta je bil le poslanec, eden od devetdesetih.
Predsednikov izbor je v tem kontekstu vsekakor najmanj čuden in je bilo za pričakovati, da se bodo v zvezi s tem postavljala neprijetna vprašanja. Türk bi po moje moral biti tiho in se kot gostitelj kraljice sklicevati na svojo suverenost pri teh odločitvah, ne pa da zdaj medlo razlaga o nekih delovnih skupinah in se s tem še dodatno zapleta, ker – kot sem že povedal – to ne pritiče človeku njegove veličine.
24.10.2008 21:10
Rado pozdravljen..
pišeš: “Potemtakem jemlješ predsedniku Türku mandat, da nas reprezentatira. Svobodnim volitvam navkljub.”
Mislim da ne.
opredelil sem se do njegove izbire Cvikla – namreč kot vidim ti je tudi nekdo drug odgovoril, da nekako dvomi v Cvikla kot pravilno odločitev..
pišeš: “svobodnim volitvam navkljub”…
Poglej. Sem kar zadovoljen da imamo svobodne volitve, imamo pa tudi pravico do svobodnega izražanja mnenja
In tuerk se mi je zdel in se mi še vedno zdi prava odločitev – kar pa ne pomeni da bom brezkompromisno odobril kot dobre vse njegove odločitve
Ne boj se – ne jemljem mu mandata niti mu ga ne želim (čeprav sem anonimnež – upam da ne zameriš
in če sam pogledam na to da sem našel “le” – pozitivno – namreč lahko bi jih bilo veliko več
Glede mene pa ti povem da sam sebe ne vidim kot nobeno kapaciteto
sem le omenil zakaj se mi g. Cvikel ni zdel najbolj bistra poteza s strani predsednika rs.
24.10.2008 21:14
…oprosti še nekaj…
U bistvu je žal tako: če pač cvikla ne bi bilo, bi pač modro-rumeni našli nekoga drugega…
v to sem 100% prepričan.
25.10.2008 19:23
Več kot polovica Velenja je zaposlenega v Gorenju, ki bo zaradi Patrie dobilo veliko dela in denarja. Ta Cvikl, ki je pa mimogrede iz Velenja, pa bi vse naredil, da Gorenje nebi dobilo tega posla. In tako je Cvikl v smrtni nevarnosti, če se sprehodi po sicer rdečem Velenju, aa-ha-haa
25.10.2008 21:26
Rado,
a je bila pri nas na obisku kraljica?
Pa je prinesla kaj svojega zlata?
Mene pa zanima, kdaj bodo ljudje sploh normalni?
27.10.2008 13:03
Branč

lepo, da misliš na zaposlene v šaleškem industrijskem bazenu.
Vprašaj se še samo, koliko bo to stalo vse slovenske davkoplačevalce?
Natanko 21 milijonov evrov, kolikor nas bo projekt Patria stal več, zato ker smo posel sklenili preko posrednika.
Vidiš Branč, zaradi tega, jaz ne delim tvojega navdušenja. Pa večina Slovencev najbrž tudi ne.
27.10.2008 13:19
Zarotnik povsod vidi zarote.
27.10.2008 13:28
Branč, jaz sem raje brez dela, kot da bi izdelovala orožje. Slovenija je sicer res majhna in posledično mora opravljati posle, kot da je predpražnik Evrope, a kakšna kriza je v Gorenju povzročila, da so se lotili takega posla, mi ni znano. Kot mi tudi ni znano, kdaj se gre država šverc in prevaža mimo mojega doma jedrske odpadke. Mogoče takrat, ko slabo spim. A to po 11/9 ne spada v slovensko-ameriške višje cilje. In hvala kraljici, da nas je počastila z obiskom. Vsaj njej je kaj mar za nas..
28.10.2008 11:03
Rado, govoriš kot da je projekt nakupa vojaških vozil pričela zadja vlada. Ne, prejšnja (oz. skorajzdajšnja) si je biznis napeljevala na svoj mlin.
Nima veze, Cvikl je v Velenju nepriljubljen in v nevarnosti, to je glavno!
28.10.2008 11:10
rubinstein, (fuj)patetična pacifistka, ki boš v bodoči vojni raje gledala, kako padajo(mo), kot pa da bi se branila
Smo predpražnik, če smo si pridobili posel? ejhata, ejhata,…
Kriza, sramota in polom za Gorenje, da sodeluje v procesu izdelave orožja?? -pa ti si fukjena…
Šverc jedrskega orožja? -paranoja? -tajnost je zaradi varnosti, prevoz pa zaradi eko-varnosti..
se pa strinjam za hvalalepa kraljici, da nas je obiskala, smo imeli priložnost videti pravi obraz ataTurka.
28.10.2008 13:50
A AI TI TUDI SDS VERNIK, KO GLODAŠ NJIHOVO KOST?
PADAŠ NA FINTE IN POTEM PIZDIŠ, NE DA BI VEDEL ,DA SI NA FINTO PADEL.
28.10.2008 15:57
Breda,
dobrodošla na mojem blogu. Le oglasi se še kaj.
Branč
vsekakor drži, da je obvezo Natu, o nabavi oklepnikov sprejela že Ropova vlada. Škodljivo pogodbo (21 milijonov EUR preveč – za posrednike), pa je nedvomno podpisala Janševa vlada.
21 milijonov zgolj za tvoje veselje Branč. Preveč, bi rekel!
28.10.2008 18:47
Branč, že v miru na veliiiko kupujem, izbiram delo, gledam vaje in približno zvem, da me ogroža, kaj? Sam si odgovori, a meni se zdi da je tega vsak dan več in da smo pospešeno prisiljeni v vojaške aktivnosti v miru. Se sprašujem, do kje bo šlo to v prazno kurjenje energije. Meni je jasno, da vojna industrija živi od vojne in da se ta začne v “miru”.
Nekateri posli so precej umazani in jih opravljajo mali ljudje in mali narodi. Čast Gorenja je pa stvar okusa. Kakšno pogrebno podjetje bi mene bolj zanimalo pri iskanju zaposlitve..ali krematorij, ne pa izdelovat orodje za ubijanje.
Tajnost zaradi varnosti.. ma ne me nategovat. Sem hotela reči, da se po 11/9 vse lahko dela v imenu varnosti. Kdo je tu terorist in kaj vse smo prisiljeni požret? Od kdaj se po tvoje gre na vzhod tako da greš najprej malo na zahod, pa na jug, pa na sever in ko si na severnem tečaju seveda le še navzdol v Sibirijo. Sevanje JE bilo. In to kolikokrat?! Kdaj in kje (Cvikl, pomagaj!) ? to je šverc, ker početje ni transparentno in v nevednosti se ljudje pred nevarnostjo nismo umaknili. Da sem kot mula švercala kavbojke in kavo s prepustnico čez mejo, ni nič v primerjavi s tem. Pa še zelena luč je to za marsikakšno grdo početje. Če lahko take dela država v tajnosti, sosed pa da ne bi malo travce? Jaz ne zaupam več taki državi, da dela ljudem v prid in da je kao servis državljanov. Mojega interesa tu ni niti malo zraven, sem v to prisiljena in se mi ne zdi prav, pa če me Branč ti razumeš ali ne. Pravzaprav sem zaradi tega kar malo zaskrbljena in zamorjena. Kaj češ, tudi občutljive ženske teptamo to zemljo.
28.10.2008 19:38
ja se opazi, da si zamorjena.. (šala) ampak, če mi rečejo, da so peljali jedrske odpadke v varno skladišče, ne vem, zakaj jim nebi verjel in na vse gledal kot zaroto in nateg?!? In zato je v tvojih očeh padla država? Počutiš se nategnjeno zaradi tega… Uhh
In raje bi delala v krematoriju, kot pa v Gorenju. si prepričana? Si upaš to še enkrat ponoviti?
V Gorenju bi v najhujšem primeru zagledala 105 mm breztrzajca, v krematoriju pa belo rakvico, dolgo zgolj 105 cm. Jaz sem videl oboje, zato me nisi prepričala.
Lp
28.10.2008 19:39
Rado,
hvalabogu je Cvikl, ki ostaja pozno v noč v parlamentu (ker prej ne skapira..) rešil Slovenijo..
Kaj je zdaj, ali bo Lobnikar minister, ali ne?
Boš dal za pijačo, če bo?
28.10.2008 19:49
Menda mu ja ta pajac Erjavčev ne bo speljal notranjega ministrstva?
Se zna zgodit, da bo Kahel policajem skenslal opremo in plače, da bo le imel za svoje upokojence.
28.10.2008 19:53
Naključje me je mimo prineslo, to je to, morda se še kaj oglasim.
Mi je namreć zanimivo, kako zelo se ukvarjate vsi skupaj s tem pismom SDS – le čemu in zakaj???
Ampak konstruktiven človek naj se ukvarja s konstruktivnimi zadevami.
28.10.2008 19:59
Ljubi bog, Breda.
S čim pa naj se ukvarjamo, če ne s kostmi, ki nam jih ponuja največja opozicijska stranka???
Namreč SDS je že krepko v opoziciji, nova vlada pa še ni formirana. Torej?!
Mimogrede:
Vedno bo zanimivo, kaj bo mislil in govoril Janša, saj navsezadnje ima za sabo skoraj 30% podporo. In to ne kogarkoli, ampak same jurišnike, same zveste borce, ki se ne sprašujejo, če je pametno to kar je rekel. Ampak gredo in se borijo za sveto stvar!
29.10.2008 06:59
“….same jurišnike, same zveste borce, ki se ne sprašujejo, če je pametno to kar je rekel. Ampak gredo in se borijo za sveto stvar!…”
Joj, kaj se ti je zapisalo
No, tukaj je razlika! Člane SDS družijo neka točno določena načela in vrednote in člani ostanejo složni in zvesti tem načelom, tudi če izgubijo na volitvah. Pa poglej LDS, koritnike, kako so razpadli, ko so ostali brez korita. Kot “preklast” fižol, ko mu “preklo” odstraniš
In tvoji Zaresovci so isti. Čez štiri leta jih ne bo več..
Bredo si pa 10 : 0, bravo !
Upam, da bo Lobnikarju uspelo, policija je potrebna popolne prenove, ki jo je obljubljal že Mate, pa so kljub temu ostali na nivoju statističnih birokratov.
29.10.2008 07:47
Da ne bomo naslednja štiri leta glodali še iraške kosti
prosim za aktivno podporo boljšemu od obeh ameriških kandidatov:
http://www.avaaz.org/en/for_all_of_us
(Pravilno ste opazili. Poziv je naslovljen na vse nas.)
P.S. Oprosti Rado, če se ti tole zdi smetenje, a jaz zelo brezobzirno agitiram za politične cilje, ki se mi zdijo pomembni.
Best, igor
29.10.2008 09:12
Branč,
zgoraj si govorih o vrednotah, ki jih SDS-ovci imate. Hm, tisto kar ti kažeš pa ni ravno plemenito. Iz tvojih gornjih postov je jasno razvidno, da ti je vseeno za 21 milijonov davkoplačevalskega denarja, le da je Cvikl osovražen v Velenju.
Prooooosim?!?
To, je to Branč. Tako, kot tebe žal doživljam vse druge SDS-ovce. Vojščake, ki se hrabro, a žal povsem nekritično borijo za . . .
29.10.2008 09:30
Povzetek (sklep) iz radotovega dopisa:
SDS-ovci se borijo hrabro, a žal povsem nekritično..
rdečkarji se borijo ne-hrabro (beri pičkasto, nečastno oz. zahrbtno) vendar kritično..
aha, razumem
29.10.2008 09:46
Ne, ne razumeš. Večina slovenskih “desničarjev” (mislim na vse desno od centra in ne na ekstrimeste) podpira ameriške demokrate. Tako tudi tebe prosim za podporo Obami na zgornjem linku.
Ne nismo si popolni antipodi. Nekatere lastnosti imamo skupne. Še vedno pa drži, da Slovenija na desno nogo močno šepa. Ali in kdaj bomo dobili zdravo desno nogo, ne vem.
29.10.2008 10:05
Brane,
razlika je predvsem v tem, da tebe članstvo (ali pripadnost) eni politični stranki povsem determinira, mene pač ne.
) različnih življenskih, političnih in osebnih pogledov na svet. Pri odnosu do splava sem nedvomno desen, pri pogledu na NOB in na odnose s Hrvaško sem Jelinčičev, pri moji projekciji dobrega vladanja sem Zaresovec, pri pogledu na delitev profita sem SD-jev,
ITD.
Nisem vojščak nobene stranke.
Jaz sem zbir (presežek
pri pogledu na žensko kvoto pri vladanju sem brezrezervno Katarinin.
Pravilno vprašanje je torej, kaj lahko različne stranke ponudijo mojemu vrednostnemu pogledu na svet.
29.10.2008 10:23
PS

mene tudi nosi bolj v desno,a ljubim Obamo in upam, da bo izvoljen
Sem potemtakem nenormalna?
29.10.2008 10:32
Najbrž ne Mica.
Ta tvoja odločitev za Obamo nima političnih razlogov. Sem bral eno psihološko razpravo, kjer strokovnjak pojasnjuje, da je vzrok za takšne odločitve seksualne narave. Gre za žensko nepotešenost. Zato ženska sanja črnca (simbolna vloga), ker bi končno zares rada doživela eksplozijo strasti.
Moram pa priznati, da kasneje, ko sem se podrobneje zanimal v strokovnih krogih, nisem našel nobene potrditve za takšno tezo.
Tako, da sem zdaj tudi jaz nepotešen (seveda zgolj v smislu lastne vedoželjnosti)
29.10.2008 10:34
hahaha,Rado,hm….temnopolti moški me privlačijo zlasti po tem, koliko imajo v (zgornji) glavi
Kar se pa nepotešenosti tiče, je pa res hudič….Z njo imam nenehne težave, ker imam kar naprej občutek, da bi rada vedela več
29.10.2008 10:39
Ja, Rado, poznam ženske, ki sanjajo o črncih. (Poznam tudi takšne, ki ne rabijo sanjati, ker jih imajo.
)
Vseeno pa mislim, da je Slovenija levo od ZDA in tako pri nas večji del zmerne desnice naravno podpira Obamo. Nasploh bi svet izvolil Obamo. In tudi po številnih drugih državah bi svet izločil lokalne nacionaliste a la Berlusconi in izvolil uporabnejšo varianto. Za Italijane, za naše zamejce, za Evropo in za vse. Le lokalno lahko izgleda, da je optimum nekje drugje. Kot nekaterim Američanom izgleda, da je optimum v bolj sebični (beri republikanski) varianti.
29.10.2008 10:48
Igor.
Seveda tudi jaz podpiram Obamo (v odsotnosti Clintonove – se razume).
Mica,
če si Zares vedoželjna, potem moraš nehati razmišljati skozi dogme***, ki jih nekatere bolj, nekatere manj, vsiljujejo politične stranke.
Pripravljena moraš biti, sprejeti neprijetno dejstvo, tudi če gre za tvojega najpriljubljenejšega politika.
Če si takšna, potem si zrela.
(in zrele imamo radi).
***
Skupek nepreverljivih resnic.
29.10.2008 10:59
Tudi jaz ljubim zrele moške…a žal..smrk…smrk…
29.10.2008 11:07
. . . a ža so vsi zreli moški na levici. Teh pa ne smeš imeti rada.
Razumem.
Tragedija zate.
29.10.2008 12:19
29.10.2008 12:57
Igorjeva logika: če si desen, potem ne razumeš!
Kolikor sem spremljal amije, bi glas dal res Obami, pa čeprav me tukaj deklarirate za desnega. Desen sem samo toliko, kolikor je v meni mržnje do komunizma (torej veliko)
Igor, na tvojem ponujenem linku sem našel rubriko “donacije” in takoj v strahu zaprl stran…
Rado, (in tvoje slinjenje do Mice..) odpri raje rubriko o (ne)potešenosti – to bolj obvladaš
29.10.2008 15:50
Branč, ti ne razumeš nekoga le zato, ker slabo poslušaš (bereš). Tudi moj zapis si interpretiral tako, kot jaz niti najmanj nisem mislila oz. sem govorila o drugih stvareh. npr. Pišeš o cilju, jaz o poti prevoza. Nateg in padec ni, ker ne bi verjela, da so varno skladiščene, ampak naknadno sporočilo o nujni tajnosti operacije. Tudi se nisi potrudil, da bi razumel (in ne le prav prebral) primerjave med delom z mrtvimi in delom, katerega cilj je žive(point!!) spremenit v mrtve. Mogoče sem res malo pretiravala s karikiranjem. Moja zagrenjenost pa..če naj verjamem dr. Duhovniku, je v Sloveniji že 10.000 delovnih mest namenjenih vojaški industriji (v Piramidi). To pa me res skrbi in žalosti.
Mogoče se desno-levi ne razumemo, ker se sploh nočemo sporazumet, o kateri stvari točno govorimo. Če bi tu bolj točno definirali stvari, bi bila stališča o marsikateri stvari skoraj enaka. Tako je brezveze govorit nekaj na splošno o komunizmu, ki praviš, da ga mrziš. Je bil poskus kako živeti, v nečem slab, v nečem dober. Tudi kapitalizem ni le dober, zato pa se trenutno Marx menda spet na veliko prodaja. Noben sistem ni idealen, lahko pa se mu, če smo pošteni do sebe, drugih ljudi in narave, in nismo le egoistične barabe, približamo (prijazno in nenasilno..). Branč, ko greva k zobozdravniku ali ko plačujeva položnice se gotovo strinjava v vsem..
p.s. Radotu: Saj vem, da smetim, a imam dialog prav tu. Hvala.
29.10.2008 16:21
Branč, besedo komunizem jaz uporabljam v tistem pomenu, kot ga je definiral Marx. Ti jo uporabljaš za nekaj drugega… Podobno jaz besedo katolik ne uporabljam v pomenu, ki si ga ti vajen z verouka. Tako da neki šumi v komunikaciji gotovo so.
Pri Obami pa jih ne bi smelo biti. Avaaz seveda nekdo mora finansirati. Po moji oceni organizacijo finansira kakšen odstotek ali dva vseh tistih, ki podpisujemo peticije. Prav je pa, da s popolno transparentnostjo pokažejo, da jih ne finansira kakšen lobi, pač pa pristaši. Torej nikakor ti nisem pod nos potisnil puščice pač pa le v podpis ponudil peticijo. A že, če si si pogledal priložen filmček, je moj namen bil dosežen.
Lep pozdrav s štajerskega konca in lep sončen dan še naprej, igor
29.10.2008 16:45
rubinstein,
)
priznam, da sem provociral. Si mi tako lepo odgovorila (in nič “kurcala”, -tega na Radotovem blogu nisem vajen..), da sem kar zardel. Iz tvojega pisanja je razbrati, da si široko eko-ozaveščena in plemenita. Vendar sem posumil na zaroto (Radotovo), ker si mi omenjala krematorij, s katerim sem nekako povezan (nisem pogrebnik, nič bat..
Lepo te je brati, še se kaj oglasi, sem prepričan, da Rado (pfej) ni mnenja, da smetiš..
29.10.2008 16:53
Igrigor,
sem vohljal za tabo in zgrožen opazil, da sem obkrožen z zaresovci (jaomene).
Klikal pa za Obamo nisem, ker sem prepričan, da nebi imelo popolnoma nobenega smisla in vpliva, precej možnosti pa za kakšen virus-comeback.
Imaš ti kaj podatkov, če gre štajerc Lobnikar v finale ?
29.10.2008 17:00
Ha ha. Avaaz je organizacija podobne razsežnosti kot Greenpeace. A se tudi od njih bojiš dobiti virus? Kaj pa Radotovem blogu? In mojem?
Glede Lobnikarja pa ne vem. Hm, tudi, če bi vedel, a misliš, da bi tebi zaupal preden novica gre v medije?
29.10.2008 17:00
Jaz sem za naše.
29.10.2008 17:03
P.S. Na internetu zaleže bolj, kot če poveš za svojim stalnim šankom, tako da …
29.10.2008 17:05
O Tone. Lahko link za naše prilepim še pri tebi?
Ne hecam se. Resno agitiram.
29.10.2008 17:07
Se opravičujem za typo. Rado, te lahko prosim, da popraviš napako v imenu. To je preveč nevljudno, da bi zadoščalo opravičilo.
29.10.2008 17:07
Ne se delat norce Igor, virus lahko danes dobiš že od najbolj pridne tercialke..
Rado (pfej rdečkar) se je pred leti po športu družil z Lobnikarjem, vprašaj njega, sigurno ve
29.10.2008 17:14
Zakaj ga sam ne vprašaš? Jaz vodstvu stranke zaupam in mi ni težko počakati šr kakšen dan, da novice postanejo uradne.
30.10.2008 14:56
Če bi to jaz izjavil, bi Rado takoj prijavil: da sem povsem determiniran strankin vojščak, ki slepo in nekritično zaupa vodstvu stranke.. bla, bla,…
toliko o Radotovih dvojnih merilih
Če bo Lobnikar prvi palicaj, bom vzel dopust in šel v arhiv iskati fotke, za katere bodo npr. v Reporterju debelo plačali

) huligane na rock koncertih, kjer se je tako vživel, da so ga kolegi morali miriti 
Namreč nekaj časa se je Lobnikar v času šolanja v Tacnu (kariera a la bavčaritate..press..) ukvarjal z borilnim športom v domačem kraju in kot redar pretepal (kdo mu bi to pripisal
Zato dajem glas zanj, čeprav Zaresovce družijo le neki točno določeni interesi (uveljavljanje želja F-21) in nič drugega.
Poleg slik bom ponovno vživel zgodbo iz osamosvojitvene vojne, kjer se ga je prijel vzdevek “krisnička” in sploh bom malo ponagajal, ker mi je to v krvi
30.10.2008 15:01
rdéčkar -ja m (ẹ̑) slabš. 1. komunist, levičar: organizacijo vodijo rdečkarji; postati rdečkar / gozd je bil poln rdečkarjev partizanov 2. Indijanec: belci in rdečkarji
===================
Definicija “rdečkarja” z ničemer ne odslikava realne situacije v večstrankarski demokraciji. Uporaba zmerljivke, “rdečkar” zgolj edino pribežališče militantnih desničarjev v boju proti pravičnejši delitvi profita. Z diskreditacijo osebe se pravzaprav želijo izogniti vsebinskemu dialogu.
Ne razmišljaj Branč, kaj bi jaz rekel. To bom že sam. Ti raje razmišljaj o tem, da ne boš izvrgel preveč neumnosti. Saj veš, zapisano ostane.
30.10.2008 15:09
“Če bi to jaz izjavil, bi Rado takoj prijavil: da sem povsem determiniran strankin vojščak, ki slepo in nekritično zaupa vodstvu stranke.. bla, bla,…
toliko o Radotovih dvojnih merilih.”
Nimam dvojnih meril Branč.
Izjavljam:
“Vse kaže, da je tudi Igor strankin vojščak.”
zufrieden?
30.10.2008 15:33
Hvala za slovarsko razlago. Prej sem mislil, da si rdečkar, sedaj to vem
Kvota izrečenih neumnosti je pa pri meni na takšnem nivoju, da te verjetno nikoli ne bom dohitel…
Zufrieden.
30.10.2008 15:37
Besedna igra se ti je dobro izšla. Še meni je všeč.
Žebljice na glavico pa vseeno nisi zadel. Na račun ene duhovitosti se moreš izvleči v celoti.
30.10.2008 15:43
Branč, to je pa dvakrat za zalit: prvič, ker imaš smisel za humor in nisi glup, kot se mi je najprej zdelo, tako se še kdaj o priliki slišiva, in drugič, če si opazil, da sem bolj redko na netu, sem danes kupila svoj prvi računalnik, (acer aspire one, ki dela super), pa se počasi malo bolj aktiviram in vsaj malo napolnim svoj blog. LP vsem.
30.10.2008 15:56
a groziš rubinstein? (z novim PC-jem..).
glup? Prva misel, – najboljša misel
In če še nisi opazila, to ni blog, to je zbirališče privržencev internacionale 21. stoletja! jaz pa malo drezam…
30.10.2008 16:16
Saj tud jaz nisem glupa, če ne razumem tvojega slenga, Branč, le naivna in nedolžna.
30.10.2008 16:42
zdaj nam pa samo še zaupaj naslov svojega bloga (če upaš..), pa boš videla hudiča
30.10.2008 16:57
Seveda si upam, a si mislil, da bom zardela in prestrašena zbežala? Samo počakaj, da zaviham rokave in se ga lotim, bloga seveda.
30.10.2008 19:59
Branč, ne skrivam, da sem strankin vojščak. Vseeno pa me zanima, kdaj so me to sprejeli še v F21. (Preberi, kaj si napisal…
)
Reporter pa bo kmalu bankrotiral. Ko ga bodo prvi tožili za neslanosti, ki jih nabija. Zlasti pa upam, da bo kdo že končno tožil oba predvolilna brezplačnika. Ker, kar je preveč, je preveč.
31.10.2008 08:54
Kučanovega klana F21, ki ga vodi mentor tvojega liderja Golobiča, ne bom komentiral, ker točno veš, kaj sem hotel povedat.
Reporter bi moral ostati radi pluralizma, sploh od medijskega lastniškega apetita pivovarjev dalje.

Kar pa se tiče omenjenega brezplačnika, ja ta je bila pa res huda. Ko so se desni razumniki pobunili, da je tovrstno nagravžrumeno pisanje pod nivojem, je prišlo pojasnilo: del bralcev z najnižjim IQ-jem in popolno politično nerazsojo, ter nepoznavanjem socialno-zgodovinskih osnov tradicionalno voli levičarje, kontaminirane od pionirskih čepic in zastavic dalje in zato je nekako potrebno v predvolilnem času poskrbeti tudi za njih…
In če si ti to bral, potem nevem kaj naj rečem… aa-ha-ha..
ali drugače povedano: ti cajtngi (Rado je že imel razprave na to temo) povedo čisto resnico na način, ki ga razume tudi idiot
simplkupasul
Sicer pa moram povedat, da se ne tebe Igor in ne Radota ne bojim več, ker sem slišal, da vajinega Lobnikarja menja Kahl
in vama zato kažem “zjale” bll-bll…
1.11.2008 13:52
Praviš, Reporter naj ostane zaradi pluralizma. Kaj pa Slobo? Po tej logiki tudi. Zaradi pluralizma idiotizma…