Finska televizija posegla v predvolilno tekmo v Sloveniji
Objavil Rado, dne 1.09.2008
Po alarmantnih vesteh o danes predvajani oddaji finske televizije na temo podkupovanja slovenskih politikov pri projektu Patria, lahko sklepamo da ni nobenega dvoma, da so Finci na velika vrata vstopili v naš predvolilni boj. Še posebej z namigom, da je bil eden od protagonistov celo naš premier, Janez Janša.
Seveda bodo sledili demantiji in demantiji na demantije, vendar škoda za nekatere stranke in posameznike je že narejena. Vprašanje je le, kako velika bo?
Opozicijskim strankam se tu ne bo potrebno bogvekako izpostavljati, v smislu, “saj smo vam rekli”, kajti senzacionalistični žurnalizem bo sam po sebi gnal to zadevo dalje.
Ali lahko torej sklepamo, da je Pahorjeva skrb pred zmago SDS-a z relativno večino, že odveč?
Najbrž.
2.09.2008 08:27
Glede na Pahorjeve medle nastope v TV-soočenjih skrb pred zmago SDS ostaja tam, kjer je bila. Dvomim, da bi Janševe podpornike spreobrnili tudi kakšni konkretnejši dokazi, kot špekulacije v neki finski oddaji, morda pa se bo poznalo pri doslej neopredeljenih volivcih.
2.09.2008 08:44
Špekulacije, hahaha.
A zdej se bo začelo govoriti, da je Kučanov klan že na Finskem?
HAHAHA.
Boljše vesti si niti v sanjah ne bi mogla zamisiti.
Praščon premier!
2.09.2008 18:04
Ne vem, če lahko tiste ta najbolj zagrizene Janševe vernike karkoli prepriča: niti finski preiskovalci ne, če že jutri pridejo na dan s trdnimi dokazi, da je njihov ljubljeni vodja povezan v podkupovalno afero.
Vse skupaj je noro smešno. Prepričati nas hočejo, da obstoji neka evropska zarota proti Janezu Janši.
2.09.2008 18:36
Premier je seveda trd zalogaj.
Težko mu bo karkoli sodno dokazati.
Kazen zanj bo politična, pa četudi le v procentu, ali dveh manj na volitvah.
Bi pa v tem primeru opozoril na pogosto uporabljeno napačno dikcijo.
V zvezi z domnevnim dogovarjanjem incidentov v piranskem zalivu so nam ponudili sklep komisije, češ da so ugotovili, da se premier ni tozadevno dogovarjal.
Takšen sklep je logično povsem napačen. Največ kar lahko komisija ugotovi je, da niso našli dokazov o dogovarjanju!!!
Tudi v aktualnem primeru odsodnost dokazov o podkupovanju še ne dokazuje premierjeve nedolžnosti. Seveda tudi krivde ne!
2.09.2008 21:45
Pa je, jin, “evropska zarota”!
Pravzaprav gre za opozorilni udarec zaradi neizpolnjenih obljub še iz časa osamosvajanja. Saj nismo postali samostojni s svojimi silami in entuziazmom, vsemu ostalemu svetu navkljub. Veliko “pomoči” je bilo od zunaj, v znanju in blagu, tisti, ki so nam “dajali”, pa so si izgovorili deleže v novi, “samostojni državi”. Nekatere od teh “pravic” so bile pri nas “pozabljene”. Niso pa jih pozabili tisti, ki so jih “darovali”.
2.09.2008 23:52
Nocoj je bil Janša gost pri Bobovniku.
Priznati mu je treba, da je bil izjemen. Na vsa, tudi neprijetna vprašanja je odgovarjal samozavestno, prepričljivo in brez zatikanja.
Zares je genialec!
3.09.2008 09:30
Hočeš reči, kako je skrival zadrego, ker so ga ujeli?
Še dobro, da so se Cvikel, Potočnik in Kos (vsi trije prave finke) obrnili na finske novinarje in povedali, da J pomeni J.
Škoda da si zaklenil prejšnjo temo. bilo mi je fino, ko te je Simona sukala na ražnju. Vsekakor pa sem po njenem izpadu ugotovil, da si imel res prav.
Pa Irenci sem še hotel povedat, da je zelo neokusno lezla Simoni v rit, slednja to ne mara.
3.09.2008 09:45
Moje občudovanje Janše je bilo tokrat iskreno Branč.
Glede podkupnine pa, nesporno dejstvo je da je veliko gotovine šlo iz Patrije in da je nekje pristala. Če ne pri Janši, pri kom torej?
Prepričan sem, da mu nikoli ne bodo mogli dokazati prejema gotovine. Tolikšen bebec niti jaz ne bi bil, če bi bil na njegovem mestu!
P.S.
Ona tema je odprta!
3.09.2008 10:14
Vem da tvegam ploho, a bom vseeno napisal:
Janša si v tem poslu ni umazal rok, je pa dal namig, naj se ne spelje že pripravljeni Ropov nakup (po Jelinčiču..).
Tovrstne nakupe kot hijene spremljajo lobisti-orožarski menedžerji, ki so plačani od proizvajalcev. Seveda so se sukali s svojimi ponudbami okoli naročnikov in hvalili vsak svoje blago. Ko je bilo orožje izbrano in pogodba podpisana, so prejeli nagrado (pa čeprav bi bilo to isto blago izbrano tudi brez njihovega posredovanja!). In so jo seveda vzeli. Sicer pa vprašaj Cekuta, saj ga poznaš
Joj, kaj si si zopet zaželel Simoninega zdravljenja kompleksa na svojem blogu, da si ga ponovno odklenil??
5.09.2008 07:47
Bomo videli kaj bo iz vsega tega.
Predvidevam, da bodo na Finskem prišli stvari do dna. Morda bomo celo pri nas.
17.09.2008 00:17
Smo po desetih dneh kaj bližje Nevenka?
17.09.2008 10:40
molk na tvojem Zares “levem” blogu pove, da niti otroci ne verjamejo Cvikl-Kosovi zaroti
17.09.2008 11:38
Zaroti?
Kako veš, da je bila zarota? Zgolj zato, ker je tezo o tem lansirala SDS?
Nobene zarote ni bilo!
Preberi si komentarje št. 84, 88 in 99 na Blitzevem blogu in odgovori nanje.
17.09.2008 11:41
17.09.2008 12:13
Sorry Branč,
komentar št. 99 pri Blitzu še ni objavljen. Očitno me je Blitz dal na listo komentatorjev, ki jih je treba predhodno moderirati. Kdo ve zakaj? Da ne bi v javnost spustil državne skrivnosti? Ali, da ne bi po nemarnem omadeževal lika in dela Janeza Janše.
Tega ne vem, zato komentar objavljam tu:
Rado pravi:
Komentar je potrebno moderirati.
17.09.2008 ob 11:06
Mica,
ker nisi uspela odgovoriti na vprašanja, ki so za objektivno presojo nedvomno pomembna se sklicuješ na brezpredmetnost debate z mano. Naj počakamo na sodišče, praviš. Do takrat pa naj najbrž velja tvoja teza, kajne?
Ni problema, lahko nehava Mica. A četudi bova nehala, pomembna vprašanja vseeno obstajajo. Ti boš najbrž še naprej gonila svojo mantro o Kučan Cvilkovi zaroti, vendar globoko v sebi boš čutila, čutila, da nekaj manjka. Čutila boš težo neodgovorjenih vprašanj.
In denar, ki je nedvomono odšel s Finske, je nekje pristal. Le kje? Je morebiti šel za financiranje brezplačnikov? Ne vemo. Lahko pa slutimo.
Da ne pozabim: – tudi če bi bila ta fantastična teza o Kučan Cviklovi vsemogočnosti (obvladovanje finske državne televizije) bi oklepniki nedvomno lahko bili teh 7,5% cenejši.
Če bi se odločili za posel brez posrednikov. In te težke milijone bomo nedvomno plačali vsi davkoplačevalci, ti, jaz . . . In mnogi nikoli ne bomo pozabili, za Slovenijo škodljiv posel, je zakrivila Janševa vlada 2004 – 2008!
17.09.2008 13:45
hehehe, predvolilne debate o tem, katera politična opcija je boljša, me spominjajo na tiste pogovore, ko določeni stavijo, da so prav oni, pa nihče drug, najboljši v postelji.
In če, seveda, med tistimi, ki se jim najbolj ploska, ni “mojega”, valda, da sem (smo) užaljeni in prizadeti….


Realnost, Rado, pa je nekaj povsem drugega.
V realnosti se je pač treba dokazovati z marsičem, ne le z besedami
A kot vidiš, se nikoli ali pa sila redkokdaj, zapletam v dolgovezne debate.
Mogoče komentiram 2- 3x, potem pa se umaknem, kar pa ne pomeni, da tistega, s katerim sem bila magari na nož, nimam še naprej prav tako “rada” kot predtem.
In če sva že pri moji “primerjavi”:
mene, na primer, je težko “zadovoljiti”, ker sem precej zahtevna….hehehe…
pa to sedaj prenesi še na politično polje in bova spet imela novo sočno kost za glodanje, ane?
P?.S.
Rado,
neposredno ali posredno imam velikokrat to možnost, da pokukam za zakulisje.
Ko bi ti vedel, kdo vse drži določene niti v svojih rokah!
Ne bi verjel, kot tudi jaz -otipljivim dokazom-velikokrat NE morem verjeti….
Pa naj beseda teč o malenkostih ali o velikih stvareh….
17.09.2008 14:04
Mica,
naj začnem s tvojo posteljno primerjavo.
Nič ne rečem, gotovo jih je kaj boljših – to boste vedele povedati ve ženske. Se pa “posla” lotevam z velikim entuziazmom, to ti lahko zagotovim!!!
Glede političnega zakulisja, za katerega se tako hvališ, da ga poznaš.
Potem najbrž veš, da imajo ideološko sicer različne politične stranke podobno notranjo strukturo, ko gre za participacijo pri oblasti in pri financiranju samega sebe.
Če ti omenim, da se je LDS nekoč v veliki meri financirala (tudi) skozi povezave s proizvajalcem avtomobilskih nalepk, se boš najbrž strinjala z mano. Povsem mirno se z mano strinjaš tudi, če ti namignem, da se SDS financira (tudi) skozi naročilo oklepnikov pri Patriji in pri družini Petek.
Tako to gre v politiki Mica.
Upam, da ne boš naivno trdila, da je šla nevesta nedolžna v zakon?!
17.09.2008 15:00
seveda ne trdim, da je šla nevesta nedolžna v zakon. valda.
Le da o tej, t. i. nedolžnosti nismo govorili.
Moje misli so še zmeraj pri dokumentarcu o Patrii in o povsem neupravičenih obtožbah, ki so si jih dotični v opoziciji – privoščili s pomočjo tistega novinarja, ki je, če mene vprašaš (da še enkrat ponovim) v tem primeru
a) sodelujoči
b) nategnjen
druge izbire enostavno ne vidim.
Ravno prejle sva govorili z eno od kolegic, ki je želela polemično pisati o vrtičkarjih, ki jim v Lj. pset podirajo njihove fevde.,
Žal je bila njena namera v kali zatrta, češ, da ne bo “dobro vplivala” na predvolilne točke.
17.09.2008 15:17
” . . povsem neupravičenih obtožbah, ki so si jih dotični v opoziciji – privoščili s pomočjo tistega novinarja”
Povsem neupravičene?
Katero sodišče je to spoznalo? Zgolj ti, kot popoldanska ljubiteljica politike?!
Dotični v opoziciji?
Ali res? Kje so kakšni dokazi, da 1) so to zasnovali zares dotični v opoziji in
2) da imajo zares takšno moč, da obvladujejo finsko nacionalno televizijo.
To je torej tvoja končna sodba Mica. Ne pušča nobenega dvoma. Ne glede na vse pomisleke, ki sem ti jih postavil. Ničesar se ne sprašuješ. O vseh sivih lisah. Si sploh prebrala moje tekste od stavka do stavka?
Si res misleče bitje Mica? Sorry,
iz tvojega sodelovanja v tej diskusiji tega ni opaziti. Trobiš eno in isto, na argumente pa ne odgovarjaš.
Sorry Mica,
nič drugega nisi, kot SDS-ovsko trobilo. Popolnoma nesposobno za resno diskusijo. Če želiš zares diskutirati z mano potem moraš iti od stavka do stavka in z argumenti ovreči vsako trditev. Drugače se to ne dela. Drugače ne moreš dokazati svojega prav.
17.09.2008 23:29
Rado!
Reciva, da postavljam trditev, da ga že najmanj tri mesece nisi “namočil”. Zdaj pa z argumenti ovrzi mojo trditev! S takimi, ki jih lahko danes in tukaj preverim!
Upam, da se razumeva?? Ni naloga obtoženega, temveč tožnika, da argumentira svoje obtožbe. Obtoženi bo zbiral argumente – dokaze o svoji nedolžnosti.
Velik nesmisel pa se je zgodil večini ljudi, ki razpravljajo o tem, ko trdijo, da je obtoženi nedolžen, dokler mu ne dokažejo krivde. Kajti to postavlja tožnika v neenakopraven položaj. Njemu nihče ne pripisuje nedolžnosti.
Saj vemo, da smo vsi krvavi pod kožo. Tako je v tej zadevi edini nedolžnež naš predsednik vlade. Z uradno obtožbo svojih nasprotnikov bi tudi njim dal avreolo svetnikov. Zato tega ne stori?
Ali pa je njegova draga zadnje čase palačinke pekla?
17.09.2008 23:45
Upam, da sem te prav razumel Bin.
Če se zadeva morebiti nanaša na najino debato z Mico.
Se strinjam, da bo moral finski novinar dokazati stvari, ko bo prišel čas zato. On pravi, da bo lahko. Zato ga jaz ne jemljem v bran.
Jaz le pravim Mici, da mora razumno odgovoriti na vse moje pomisleke, če naj ji verjamem to teorijo o Cvikl Kosovi zaroti. Zaradi vseh pomislekov, ki sem jih obširno naštel pri Blitzu (dokler me ni vrgel ven) in tu, mislim da je ta teorija o zaroti, perfidna, predvolilna politična igra SDS-a.
18.09.2008 07:12
Takole sem mislil, Rado:
Finski novinar naj dokaže svoje trditve, tisti naši, ki pljuvajo po ljudeh zaradi njihovih (jasno izraženih) pogledov, pa svoje. Ni vse zarota, kar drugega oblati! Pogosto je to ogledalo.
Ne vem zakaj, toda sam v izjavah naših udeležencev tiste famozne oddaje nisem zaznal nobene zarote. Zgolj opisovanje tistega, kar se jim skozi življenje dogaja. Vse kaj hujšega se je slišalo v tem mandatu, z obeh strani, pa ni bilo nobenega “rompompoma”.
Na svoje pomisleke si boš moral poiskati odgovore sam. Kot si jih moramo ostali.
Saj bi rekel, “bomo videli”, pa ne bomo!
Kar potihnilo bo, iz “budžeta”, torej mojega denarja bodo izplačane “odškodnine” in “potem pa vse tiho je bilo”.
Do naslednje priložnosti, ko bodo spet prekopavali “kosti svetog Save”.
18.09.2008 07:39
Se strinjam s tabo Bin.
Pravzaprav ne vidim takšnega problema pri samih političnih strankah, ki poskušajo mandat, ki so ga dobili, predvsem “roparsko” izkoristiti.
Bolj sem razočaran nad ljudstvom, ki je pripravljeno vsaki pravljici, vsakemu “nategu” verjeti.
18.09.2008 08:43
99. blitzev komentar: “šlekapac”, še vedno nisem pozabil, kako si ti mene skenslal pri temi o domobrancih, malo je manjkalo, da ti nisem paradižnika v hišo vrgel
Finska oddaja bi delovala bolj resno, če nebi Cvikl in Kos nastopala (igrala)
18.09.2008 09:22
Samo mičkena pripomba, blitzu je Jnaša verjetno zato tako ljub, ker v njemu prepozna sebe, maščevalnost ,kmečka zateglost in nezmožnost prenesti drugačno mišljenje. Zato te je, dragi Rado, vrgel ven. Ko je vrgel ven mene, si mu vneto ploskal. Morda življenjska lekcija zate. Četudi te morda nekdo tretira povsem lepo in “civilizirano”, če si priča kako se obnaša nizkotno in nepravično do nekoga drugega, vedi, da je zmožen enako tretirati tudi tebe, če se okoliščine zamenjajo. Kar se v življenju rado zgodi.
Glede mice in njenega edinega argumenta, to so vrtičkarji pa takole, vrtičkarji so si ielgalno prisvojili zemljo, ki ni njihova temveč mestna (torej nas vseh) in s svojimi barakiami in kaj vem kaj še grdo kazijo podobo mesta.Če bi radi kmetovali naj prodajo svoja stanovanja, ki v Ljubljani dosegajo astronomske cene in se preselijo na vas kjer za stanovanje zagotovo dobijo manjšo kmetijo. Potem pa kar veselo na sajenje solate.
18.09.2008 09:43
Branč,
tema je bila, Drago Jančar in ne domobranci, zato sem ti izbrisal komentar št. 15 ter ga zamenjal z uredniško opombo.
To je bil edini razlog brisanja. Polemik se sicer ne bojim. Glej tu.
18.09.2008 11:46
pol leta je že tega?
Ne razumem pa Blitza, da se ni lotil polemike, ampak kar brisal… sploh ker vem, da nisi bil žaljiv (poleg tega da si popolnoma napačnega mnenja o tej temi… )
18.09.2008 15:48
jah namesto brisanja se lahko lotiš tudi drugih metod, ignoriranja na primer.
18.09.2008 17:00
Ja Vanja, to bi ti morala narediti v prejšnji rubriki, ko si pokozlala vse, ki niso prišli iz Simonine riti
18.09.2008 17:04
Uf Branč,
Upam da Vanja ne bo zopet ta mačizem pripisala meni?!
imaš pa dober spomin.
19.09.2008 09:19
ne Branč imaš selektiven spomin, pokozlala sem vse, ki so se obnašali nizkotno in v stilu drhali.
19.09.2008 10:47
prej bi rekel, da si se pridružila tistim, ki so se obnašali nizkotno in v stilu drhali. Nič hudega, je že mimo.
Me je pa nasmejalo, kakšne travme doživljaš, ker je nekdo izjavil, da te nebi…
Jaz npr. nebi mogel lipovko Barbaro Nagravžnar Tavš..
19.09.2008 11:09
Branč, ne travme, zdela se mi je neumesna pripomba, kaj mene briga kdo vse me ne bi ali kdo me bi. Če pa nekdo na glas razglaša, da me ne bi, ker definitivno nisem njegova liga in mi ni niti približno ni dorasel in me niti v sanajh ne bi mogel tako ali drugače osvojiti, in to izjavlja mojemu novemu fantu, je pa to precej bedno eh’. Amapk saj vem,d a si razumel poanto, samo izkrivljaš jo, da bi pač poniževal. Fore patetičnih revčkov pač. Nič hudega, čeprav to ne mine..
In ja Tavševa morda ni neka lepotica v nekem konvencionalnem smislu, zelo pa dvomim, da bi jo kot jebač zanimal en Branč. čisto tako kot intermezzo, če že govorimo kdo bi koga.
19.09.2008 11:11
lej Branč, če en Rado s pivskim trebuščkom in v srednjih letih, definitivno tudi intelektualno inferioren Simoni, izjavlja, da je ne bi, pač vsi vemo kam pes taco moli, ne?
19.09.2008 11:24
Na to temo pa pri Radotu res noben pes ne moli nobene tace.
Simona je komu intelektualno superiorna? Ja, rada bi pa bila in to kar vsem. To je pa res. A kar je bog dal, je dal.
19.09.2008 12:16
Da nekdo gre svojemu kolegu rečt, da nebi pofukal njegove babe, ta mora imeti 100 % razlog za to….
Poglej draga Vanja, preprosto sklepam po tebi, da je tudi tvoj partner intelektualec, posledično tudi njegovi kolegi … in tvoj način pisanja, ter stresanja negativne energije, sklep je preprosto na dlani
(še ena Barbara, he, he,..)
Knjižnica, J.Rugelj. Pomaga. V kombinaciji s Persenom
19.09.2008 14:49
Jah Branč vodo na svoj mlinček kaj? V resnici verjemi, da mi ne gre slabo, da sem izobražena ravno tako moj mož in da sem izkusila že kar nekaj najrazličnejših kultur. Smo pa tako in taki mar ne? Jah nazadnje, ko sem se pogovarjala z Rugljem, je bil le ta na moje začudenje precej navdušen and menoj(ko ga že omenjaš)-tako, da sem prišla do zaključka, da so ga ljudje pogosto narobe oziroma dosti na prvo žogo interpretirali. Ker sem močna in zelo femnistično anravnana v mnogih pogledih. In seveda je moj mož močan dedec, da mi takšni sploh lahko parira.
Potovanje, free your mind and you r arse will follow in pa mantra drkanje ni toliko slabše od seksa, bo pomagalo tudi tebi
19.09.2008 19:54
Branč in Vanja,
prav nič nisem navdušen nad vajinim javnim samozadovoljevanjem. Izberita si raje kakšen drug blog za to dejavnost.
P.S.
Vanja,
kot sem ti že enkrat omenil, imaš povsem napačno projekcijo o meni. Ne samo, da si zgrešila pri mačizmu, tudi pivskega trebuha pri meni ne boš našla. Vse kar spijem letno od alkohola, sta buteljka, ali dve najžlahtnejšega vina, pa v poletnih mesecih nekaj steklenic piva. Pa je z alkoholom pri meni zaključeno.
Pa še ena pomoč pri tvoji projekciji: Vsako jutro pred zajtrkom pretečem 6 km.
LP
19.09.2008 21:32
hahahaha rado, sem se te predstavljala s pivskim trebuščkom. No, pohvale za zdravo življenje. Glede let sem pa uganila mar ne? In glede tega, da ti verjetno deklico kakršna je Simona ne padajo ravno v naročje;-)?