Le tu in tam, le bežno potovanje

Za srčnost ni problem, srčni smo skoraj vsi. Razuma nam manjka.

Projekt Slovenski tednik, ali sesipanje opozicije z davkoplačevalskim denarjem.

Objavil Rado, dne 25.07.2008

Že precej petkov mi pred hišna vrata mečejo kar nekaj “brezplačnikov”.  Podobno kot “ponedeljkove” reklame, tudi ti časopisi takoj romajo v škatlo za reciklažo. Vendar me je sredi maja le  pritegnila bombastičnost naslovov in velike fotografije  naših političnih veljakov, zato sem tednik, ki se kiti z naslovom: “Slovenski tednik”, dajal na stran, z namenom, da si kdaj kasneje le malo podrobneje ogledam, če je kaj vsebine.  

V prostih julijskih dneh sem to vendarle naredil. Ker me recepti, čvekarije in reklame ne zanimajo, sem se osredotoči le na politične teme. V  konceptu časopisa je, da dajo, večinoma,  po dve udarni temi, na prve tri strani časopisa.  Že po dveh, treh izvodih mi je postalo jasno, da je to časopis za obračun z opozicijo.  Imel sem prav. Vzorec in vsebina sta se pojavljala vse do danes. Ponavljajoče se, zbadljive teme na račun pokvarjenosti  opozicijskih voditeljev ter hvalnica SDS-u in ožjemu krogu okoli našega premierja.   Politična usmerjenost in enostranskost  brezplačnika sta bili tako očitni, da se mi je stvar zdela zabavna.   Opazil sem tudi malo število reklam, zato me je začelo zanimati kod se časopis financira? Izvedel sem, da izhaja s pretežno vladno pomočjo.  Vlada torej odkrito ruši opozicijo z davkoplačevalskim denarjem.  Neverjetno! Tu pa ni več šale. Ali bi kaj takega bilo mogoče, npr.  v Veliki Britaniji? Da bi laburisti z državnim denarjem tolkli po konservativcih?!  Si predstavljate kakšen trušč bi nastal v tem njihovem kvadratastem parlamentu?!  

Kaj pa naš parlament? Ali so opozicijski poslanci le ovce, da ne vzdignejo “rabuke”? Takšna, politična uporaba proračunskih sredstev je kriminal na državni ravni in terja takojšnje ukrepanje.    

Pregled udarnih tem v desetih številkah Slovenskega tednika, med 16.  majem in 18. julijem letos. Podrobneje si lahko ogledate sami:   Našel pa sem tudi eno razpravo na isto temo:

 16. maj

 - Na zdravje, laški baron! Zgodba o tem, kako si je Boško Šrot prigrabil bogastvo in koliko zapora mu grozi.   – V stranki kot v državi. Hvalnica stranki SDS, ki ima edina izmed slovenskih strank, dobiček - Pivovarji varijo politiko,  magovci pa Reporter. Pripoved o težavah, ki so jih imeli nekdanji magovci ob odhodu iz Dela. 

23. maj

- Tajkuni iz foruma 21. Organigram, ki “dokazuje”, v sliki in besedi, da so vsi slovenski tajkuni pod okriljem Milana Kučana. - Žarek za pošten razvoj. Hvalnica vladnemu pokrajinskemu predlogu.- Minister Zver bo dvakrat dedek.  Ganljiva novica o Zverovih hčerah, ki so hkrati zanosile. 

30. maj

- Golobič ponuja kupčijo Bošku Šrotu.  Zgodba o domnevnem zakulisnem dogovarjanju med Boškom Šrotom in Golobičem - Zoki rad bere in plača, kar mu drugi napišejo.  Zgodba o 400.000 evrih, ki jih domnevno plačuje Jankovič za pisce “svojih govorov. - Radijec zlorabljal hčerko? Namig, da naj bi urednik Tone Petelinšek, ki bo nastopil na volitvah na PAHORJEVI listi, zlorabljal hčerko.  

6. junij

- Konec računov brez krčmarja. Članek o Janševi odločnosti v protitajkunski vojni. - Usoda v lastnih rokah. Namig volilcem, kako se odločiti na bližnjem pokrajinskem referendumu. 

13. junij

- Bush dvajset ur v nebesih. Hvalnica o tem, kako se je v času nedavnega predsedniškega obiska med Bushom in med našim premierjem spletla “posebna kemija”. -  Kos, Kosu ne izkljuje oči. Zgodba o domnevnem klientelističnem odnosu vodje protikorupcijske komisije Draga Kosa, do svojega brata, odvetnika ravenske sistemske tehnike.   

20. junij

- Z luksuznim reaktivcem po nakupih. Saga o potratnem življenju predsednice LDS, Katarine Kresal. - Vsak je svoje sreče kovač.  Nagovor slovenskemu ljudstvu, da naj se odloči za vladni predlog pokrajinske zakonodaje. 

27. junij

- Obsojenec v kabinetu župana. Ogorčenje, ker je ljubljanski župan Zoran Jankovič zaposlil, kot mestnega urbanista, že kaznovanega Mirana Gajška.   (op.  Rado,  Miran Gajšek je bil obsojen v aferi Božičnik, ko je še bil urbanist na mestni občini Celje)  Poleg vsega je Jankovič še prepustil gradnjo Stožic, svojemu rojaku Miškoviću (Miškovič naj bi bil vojaški dobičkar in prijatelj od Miloševića.- Evropski uniji za vzgled. Hvalnica “slovenskemu evropskemu vladanju” 

4. julij

- Tone Rop lagal, Pahor zavajal. Glede Ropove obtožbe Janše,  o dogovarjanjih o incidentih je bila le pretkana igra v režiji Boruta Pahorja. - Navdušili celo Angleže.  Pohvala za uspešno predsedovanje Janševi vladi, od celotne Evrope in še posebej od Angležev.  

11. julij

- Župan postal Pahorjeva denarnica. Dragan Valenčič bo gradil igralniško zabaviščni center v Vrtojbi z namenom financiranja Pahorjeve stranke.  - Izsilila obisk.  Katarina Kresal je s svojo prisotnostjo žalila žalujoče v Sevnici. 

18. julij

- Šrot ukazuje Pahorju. Kljub izstopu iz Pahorjeve stranke ima Šrot še vedno vpliv na Pahorja.  Še več, celo diktira mu politiko.  - Pahor je lagal glede kadrovanja v nadzorne svete.  Pripoved v stilu, tudi oni so bili takšni.

Povzetek:

Stranka SDS se hvali v Slovenskem tedniku,  dne 16. maja, da ima 800.000 EUR profita.  Od kod neki? Odkoderkoli že, naj s tistim denarjem plačuje propagadni časopis in ne z našim, davkoplačevalskim.

  • Share/Bookmark

20 odgovorov v “Projekt Slovenski tednik, ali sesipanje opozicije z davkoplačevalskim denarjem.”

  1. Rado Rado pravi:

    Še ena povezava na gornjo temo (Sašo Peče) http://www.24-ur.info/?p=94

  2. vlatka vlatka pravi:

    Podpišem!

    čeprav mi je fino brati cajtung, ki ga ne plačujem. Ki ga pravzaprav plačujem.

    No, bolje to, kot da gre denar kam drugam ;)

  3. Rado Rado pravi:

    Vlatka,
    tokrat pa ne delim tvojega mnenja. :-) Menim da je bolje, da se denar porabi namensko in kje drugje. Recimo za poletne tabore nadarjenih učencev.

    Takšni tabori so lahko valilnica nove intelektualne elite, ki bo kasneje s svojimi izumi in inovacijami naredila razvojni premik.

    Sem naj gre naš denar in ne v politično obračunavanje.

  4. Branč pravi:

    Od srca sem se nasmejal tej temi, kjer je Rado ugotovil, da je koalicija udarila z istim orožjem, kot je to počela zdajšnja opozicija vsa leta, le za razliko, da je slednja imela več takšnih medijev (cca 90 %…). Omenjeni časopis je res pisan na primitivnejši način, ki je namenjen “obični raji”, vendar je vsebina resnična :) Fine bombice, ki butlnom malo osvetlijo horizont, boljševikom pa pritisnejo na žolč in to mi je najbolj všeč :) :) :)

  5. Rado Rado pravi:

    Branč,
    v vsebino se tokrat sploh ne spuščam. Tudi, če je kaj res, naj se opozicija sama brani. Problem je le v tem, da tega jaz nočem plačevati.

    Razmišljaj malo naprej. Kako bi bilo čez leto, ko bi se SD podobno lotila SDS-a z davkoplačevalskim denarjem. Ne bi ravno vriskal, kajneda?

  6. nevenka nevenka pravi:

    Ne morem verjet, da vlada financira takle časopis iz proračuna. Ta je pa dobra.

  7. vlatka vlatka pravi:

    Rado,

    nimam nič proti, če bi šel denar za to.

    Narobe je, ko gre denar na zasebne račune.

    Torej: bolje v časopis kot tja. :)

  8. Rado Rado pravi:

    http://mare72.blog.siol.net/2008/07/26/najbolj-bran-tednik-v-sloveniji/

  9. rokg. rokg. pravi:

    “Opazil sem tudi malo število reklam, zato me je začelo zanimati kod se časopis financira? Izvedel sem, da izhaja s pretežno vladno pomočjo. Vlada torej odkrito ruši opozicijo z davkoplačevalskim denarjem. Neverjetno! Tu pa ni več šale.”

    Že deset let ne berem časopisov in se ne spoznam preveč dobro na tisk.

    Samo zato, da bi bil malo bolj precizno obveščen, te sprašujem, kdo je izdajatelj in koliko proračunskega denarja gre za njegov časopis. Od kod si zvedel za to, da plačujemo ta časopis iz proračuna?

    Ali pa je to mogoče le eden tistih časopisov, ki so poleg lastnih virov pridobili še subvencijo ministrstva za kulturo iz sklada za medije?

  10. rokg. rokg. pravi:

    Najbrž ne veš in si samo prenašal govorice, sicer bi vsaj iz vljudnosti kaj odgovoril?

  11. Rado Rado pravi:

    Ne “štekam” rokg. V čem je poanta?
    Kaj bi moral reči?

  12. rokg. rokg. pravi:

    Ah nič. Če mene nekdo nekaj vpraša, ne ignoriram njegovega vprašanja. Pač sodim po sebi. Ni nujno, da imajo vsi tako zastarele nazore.

  13. kerlc pravi:

    Tudi jaz sem se vprašal isto. Kje si dobil informacijo, da je tednik financiran iz davkoplačevalskega denarja. V tem, da se preveri, kako zanesljiv sploh je vir, je bistvena poanta.

  14. Rado Rado pravi:

    Iz Simonitijevega fonda za medije.

    Eden izmed virov: http://www.24-ur.info/?p=94

  15. nevenka nevenka pravi:

    Kateri časopisi pa lahko dobijo tako subvencijo?

  16. Rado Rado pravi:

    Najprej se je treba prijavit na razpis, potem pa o tem odloča Simonitijeva komisija.

    Prijavili so se lahko vsi mediji.

    Uganeš Nevenka, če je Mladina kaj dobila?

  17. nevenka nevenka pravi:

    Menda naj bi bil eden od kriterijev za dodelitev subvencije medijsko uravnoteževanje med pozicijo in opozicijo? Me res zanima kaj to pomeni?
    Mladina? Dvomim, da bi sploh zaprosila.

    Čudno res, da imamo sklad. Za podpiranje neodvisnosti medijev
    je po svetu aktualnih kup drgačnih načinov subvencioniranja, ki so ga pa res lahko deležni čisto vsi časopisi. Davčne oljašave, nižji DDV, subvencioniranje distribucije, papirja…itd…
    Taki načini ne vzbujajo sumničenj o pristraskosti pri dodeljevanju subvencij, oz. o vladnem dirigiranju medijev.

  18. Rado Rado pravi:

    Nevenka,
    prav si imela, Mladina sploh ni zaprosila za sredstva. Jasno je, da pri Simonitiju ni imela osnovnih šans. :-)

    Sicer pa medijske stezosledce. Novi medijski podvigi. In sredstva zanje od neznano kje (in kakšna slučajnost, predvsem kritična do opozicije) :
    tu
    in
    tu

  19. Rado Rado pravi:

    Še Medijski na isto temo:

    http://medijski.blog.siol.net/2008/08/19/%c2%bbjancarjev-ekspres%c2%ab-kot-dokaz-druzbene-hipokrizije-in-korupcije/

  20. Nina pravi:

    Za vsakega človeka, ki ima vsaj malo želje, da bi imel novinarsko kariero, bi morala biti največja sramota, da objavi članek v Slovenskem tedniku s svojim pravim imenom. Temu bi rekla projetk poneumljanja neumnih. Pametnemu človeku pa dvignejo pritisk! Z obeh pogledov je časopis nevaren za splošnega uporabnika … ne glede na to, od koga je financiran.

Komentiraj



XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !