Razkritje ameriškega diktata je dobra priložnost za preverjanje ljudskega mnenja o kvaliteti vodenja naše zunanje politike.
Objavil Rado, dne 28.01.2008
Seveda ni nobeno presenečenje,
da ZDA uporabljajo malo državico za uresničevanje svoje politike. Razkritje dokumenta je kljub vsemu velika zadrega. Vlada zadrego rešuje s protinapadom. Za ljudstvo pa je ta čas, čas za razmislek. Je čas, da povemo, ali se strinjamo s politiko, ki jo vodijo naši izbranci v našem imenu?
Osebno sem proti odcepitvi Kosovega od Srbije. Albanci namreč že imajo svojo državo in državnost v Albaniji. Tudi splošno, naše javno mnenje se zdi, da temu ni naklonjeno. Ali je narejena kakšna raziskava na to temo? Anketa? Kljub zadregi slovenske diplomacije, ki je povzročena s tem dokumentom, razkritja ne smemo obžalovati, kajti kaže na razkorak med nami in med našimi vladavci. Želimo si vlado, ki bo zastopala ljudske interese in ne poravnavala dolgove in izsiljevanja, ki jih imajo posamezni politiki do tujih vlad.
Nadaljevati moramo s pritiski na vlado.
29.01.2008 10:48
“Nadaljevati moramo s pritiski na vlado…”
Ja, dajmo ji še nagajat, dajmo jo blatit..!
Prosrbski novinarji in diplomati, ki so se infiltrirali v državne ustanove (+udba, +novinarji) to že dolgo počno. Zaveden Slovenec ne bo udaril po lastni državi, kakšen Siniša Gačić, Mičić,… pa z velikim veseljem. Tam je treba pričet “pucat”!
Evo Rado žogice, sedaj pa napadi
29.01.2008 11:11
Prosrbski?
Saj nimajo kaj škodit, tudi če so noter. Mejaši nismo. Odprtih vprašanj, kot s Hrvaško nimamo. Torej?
Mene bolj skrbi, da je, kot vse kaže, Janševa vlada pravzaprav agentura CIE. Tu se raje zamisli!
29.01.2008 11:34
Kako nimajo škodit? Nam niso naredili že s tem dovolj škode, ko skušajo rušiti verodostojnost naše države??
…agentura CIE…. aaa-ha-haaa.. preveč gledaš filme
Izjava, ki je podobna dejanju predsednika krščanskih socialistov, ki se je pridružil Pahorju: Krščanske ovčice v volčji brlog komunistov -nonsenz brez primere …
29.01.2008 11:37
še to:
če je bila agencija KGB-ja in KOS-a 45 let v Ljubljani, še ne pomeni, da je sedaj CIA prevzela to mesto..
29.01.2008 13:40
Kaj se bosta obkladala z vašimi in našimi?
Vprašajmo se raje, ali je bilo to, kar “se je pojavilo v javnosti” prav ali narobe? Za kaj pravzaprav gre? Je bolj narobe to, da je prišlo v javnost, ali to, da se take stvari sploh dogajajo? In koliko sploh vemo o kosti, ki so nam jo vrgli? Je ovčja ali človeška? Smo vse prevečkrat “kanibali” prav zato, ker popademo, kar nam vržejo!
29.01.2008 22:54
Branč
Tito je bil Rus, potemtakem je jasno, da je bila KGB 45 let v Ljubljani. Če je pa CIA sedaj v Ljubljani potem je JJ…
Joj groza… pa da ja niso tudi JJja zamenjali
30.01.2008 08:10
In Pahor je zadevo zelo jedernato pokomentiral :”Eeeeee…” in pripomnil nekaj o suverenosti.
Nerodna reč, če te pritisne nekdo, ki “skrbi za svetovni mir”.
30.01.2008 08:24
Dvomim, da bi normalen in razumen državljan pomislil, da je takšno podajanje stališč in želja po smernicah (kot jih je podala Amerika) nekaj nenavadnega in novega.
Problem je v tem, da imamo med nami še vedno srbsko-komunistično-samoupravno-nostalgično silo, ki kot rak rana otežuje dokončen odmik izza železne zavese. Večinoma delujejo v medijah, veliko pa jih je žal tudi v državnih službah. In tokratno globoko grlo je živ dokaz. Izdaja države.
30.01.2008 09:00
Ne, meni se ne zdi to nič posebnega, politični pritiski so se izvajali od vekomaj. Včasih je bilo to zajeto v izrazih “specialna vojna”.
Izdaja? Hm. Ne vem. Itak se na tem področju vedno dogajajo stvari, ki niso za vsaka ušesa.
Bolj zanimivo bi bilo za to vedeti čisto potihem in opazovati posledice. Potem bi pa vedeli koliko smo res suvereni…
Ja, to me zanima.
Jaz nimam nobene zgodovinsko pogojene paranoje. Vsaka oblast bi imela na voljo ali popustiti pritisku, ali pa uveljavljati svojo voljo…
30.01.2008 20:46
@branč
/… Dvomim, da bi normalen in razumen državljan pomislil, da je takšno podajanje stališč in želja po smernicah (kot jih je podala Amerika) nekaj nenavadnega in novega. …/
Torej je po tvojem mnenju vse v najlepšem redu? “Podaja stališč in želja po smernicah”, naj ne bi nikogar motili? Niti drugih članic EU, ki nimajo “srbsko-komunistično-samoupravno-nostalgično sile”?
Zakaj se potem sploh kdo sekira? Daj, razsvetli me, prosim.
31.01.2008 05:31
Zame je veliko večji problem podpis Lizbonske pogodbe. Te se bomo morali pa držat. Če se že pogovarjamo o tem kaj ima vpliv in kaj ne.
31.01.2008 07:48
In takole mimogrede, jaz sem za to, da Kosovo postane samostojno.
31.01.2008 07:55
Ja ta Lisbonska pogodba.
Jo je kdo sploh pošteno prebral in ovrednotil?
Glede Kosovega pa (poleg vseh drugih razlogov): Ali veš, da je Albanska mafija po organiziranosti in velikosti že prekosila Siciljansko?
Zdaj bo ta mafija imela zaslombo še v legalni državi. Pri njihovi plemenski ureditvi ne bo odločal morebitni predsednik vlade, ali minister, ampak družinski poglavar, najstarejši sin, pa četudi je neuk, ali nepismen.
31.01.2008 08:11
@bin,
Predstavniki MZZja (ter bivši veleposlaniki) so povedali, da je to (podajanje želja, tudi lobiranje) vsakodnevna praksa. Narobe je to, ker so “nepridipravi” hoteli prikazati našo državo kot oslička pred korenčkom.
Tudi Janša je objavil ukraden, zaupen dokument, pa je za nagrado postal premier
ampak gre za veliko razliko (rodoljubno in antirodoljubno).
Špotala se ponev loncu, pa oba črna… sem pred kratkim nekje prebral
Nisem pravi za tvojo razsvetlitev, lahko me izkoristiš le za menjavo mnenj
Lp
@Rado,
pa ta albanska mafija je veliko bolj radikalno brezkompromisna (za razliko od črnogorske ali srbske), še najbližja ji je ruska. Vseeno mislim, da bo članstvo v EU-ju imelo večjo kontrolo nad pravnim redom pri njih.
31.01.2008 08:25
Ja Rado, mafija? Mi imamo pa tajkune. Saj je vseeno kakšna je država, vsaka ima “mafijo”.
Gledam samo to kaj dologoročno pomeni večji politični mir.
Notranji red take vrste, je pa drugo vprašanje.Gre pa vsekakor za popolnoma drugo kulturo.
Ne podpiram srbske hegemonije. Res je ne.
31.01.2008 08:36
Tajkune?
Ne morem verjeti. Tudi ti Nevenka? Politično linijo, ki jo je oktobra trasiral premier Janša sprejemaš tudi ti?
Prej skoraj nismo poznali pojma tajkun. Oktobra, ko bogati vplivneži niso več na voljo Janši, so naenkrat postali tajkuni? Na to dikcijo jaz ne pristanem.
Srbsko hegemonijo, zamenjuje albanska hegemonija. Le ta je veliko manj obvladljiva. In v perspektivi nam bo zrasla čez glavo.
31.01.2008 08:44
Pa menda ne boš rekel, da podpiraš krajo kapitala v Sloveniji? Saj je ni izzumil Janša? Saj smo jo opazili že prej, tudi navadni ljudje. A kaj hočeš, če nimamo pravne države ampak imamo samo neodvisno sodstvo na Marsu.
Albanci imajo mafijo, ki je močna, to je res. Ima pa politične razloge za to, da se je razvila. Prej so imeli samo svojo tradicijo. Srbi pa vzganjajo hegemonijo vedno in povsod, kjer morejo, ne samo nad Albanci. Tudi jaz svoje šibkosti spreminjam v moč, da se lahko obranim. Tako je to.
31.01.2008 08:53
Krajo kapitala?
Če je kdo kaj ukradel, ali se kakorkoli pregrešil zoper zakone, ga je treba dati na sodišče in obsoditi, če se izkaže, da je kriv. Vse ostalo so politične manipulacije. Janša nam je vrgel kost za glodanje, da lahko v ozadju tega dela svoje “rabote”.
Če prebiraš zgodovino, potem lahko vidiš, da so v preteklosti Srbi in Albanci že večkrat pobijali eden drugega.
Stvari niso tako enoznačne, kot je enoznačna tvoja opredelitev: Za Albance!
31.01.2008 09:07
Saj ti pravim, da pravni sistem ne deluje. Če lumparija ni znana, je sistem ne registrira.
Kar še ne pomeni, da lunparije ni.
Zato, ker so se Srbi tam borili proti Turkom, še ne pomeni, da je Kosovo srbsko.
31.01.2008 09:22
Glede pravnega reda:
Tudi gonja proti domnevnim tajkunom je zgolj politična gonja. Da je Šrot tajkun ni ugotovilo nobeno pravosodno telo. Ali je res tajkun? Nam zagotovilo predsednika vlade zadostuje? Kaj je počel Šrot grdega? Kupoval je delnice križemkražem. Njegov problem je le v tem, da je bil uspešnejši od drugih in da ga predsednik vlade ne mara.
Šrot ima svoje premoženje v Sloveniji in davkarija se napaja iz njega.
Če želiš dve pravi barabi, potem sta to vsaj Gantar in Anderlič, ki sta obogatela s tranzicijo in svoj kapital skrila pred slovensko davkarijo. Tu je point!
_________
. . . ne pomeni, da je Kosovo srbsko?
Niti ne pomeni, da je Kosovo albansko.
31.01.2008 09:29
Ja, Rado, lahko pa je samostojno.
Tudi arabskih držav je več. In Makedonija ni v Bolgariji.
31.01.2008 12:40
Makedonci in Bolgarci so isti narod?
Hm, Nevenka, zelo hrabro. To pa je teza, ki jo podpirajo velikobolgarski nacionalisti.
Se ti zdi to utemeljena teorija?
31.01.2008 12:52
Ali ni dovolj, da nekateri tako mislijo?
Stvar je v tem: kako dolgo naj bo nekaj problem? In čemu?
Ali pa je morda potrebno kar s tanki zapeljati med ljudi? Tako kot to delajo Srbi, ko se jim nekaj zdi. Samostojnost Kosova dojemam kot nujnost.
31.01.2008 13:01
Tanki na Kosovem??
Drnovškov Đoni je bil zadnji balkanski diktator, ki je podpisal dovoljenje za tankovsko zasedbo Kosova (Miloševiču je pozneje takšno ponovitev preprečila Amerika..)
Tako da so lahko jugonostalgiki ponosni na naše gore lista, Drnovška
Kosovo je že samostojno. In pravkar dana zahteva bosanskih Srbov po odcepitvi kaže na bližnjo spremembo zemljevidov. Evropske regije so rešitev prihodnosti.
31.01.2008 13:13
Nevenka,
na desetletja dolgo nasilje Albancev na Kosovem si pa pozabila. Na sistematično osamljanje srbskih kmetij, ki jih je večinsko Albansko prebivalstvo šikaniralo toliko časa, da so pod ceno prodali svoje kmetije in se izselili v Srbijo. Na ta način so dobili etnično zelo enostransko sestavo.
Me preseneča, da nimaš enakih vatlov za vse?!
Samostojno Kosovo vidim kot večno travmo Srbov in kot permanentni generator napetosti na Balkanu.
________________
Evropa riše zemljevide na Balkanu, kot jih je risala nekoč v Afriki. Tiste dolge in ravne črte na zemljevidu in okoli katerih se odvijajo genocidi.
“Lepa perspektiva”.
31.01.2008 13:26
Jaz vem za nasilja enih in drugih. Predvsem vem, da je Srbom čisto vseeno nad kom so nasilni…Vsa ta krvava vojna v ex YU je njihovo maslo. Njim je treba povedati od kod do kod je Srbija. Zato mora biti Kosovo samostojno. Sicer ne bo nikoli miru.
31.01.2008 13:30
Srbi so zapustili Kosovo v 14. stol. Veš, zato so se tam naselili Albanci.
Travmatizirani bodo pa vedno, ker ne bodo nikoli preboleli, da so jih premagali Turki na Kosovskem polju.
31.01.2008 18:19
Tajkuni, Rado?
Kaj ne razumeš?
Tajkuni so tisti “njihovi”, ki so izkoristili svoj položaj in informacije, da so si “prigrabili” veliko kapitala. Uspešni poslovneži, so pa tisti “naši”, ki so s poštenim delom in znanjem (ekonomije) postali stebri našega razvoja. Pri tem sploh ni važno, s katere strani gledaš. Kdo je “naš” in kdo “njihov”!
Vedno so “njihovi” tajkuni!
31.01.2008 18:32
@branč
Torej so “nepridipravi” objavili lažne podatke? Niso naši z Američani o tem in tako govorili, kot je zapisano? Zanimivo!
Takrat, ko je Janša “ukradel” tajni dokument, so ga vlada in večina medijev tudi prikazovali kot sovražnika države, nepridiprava. Potem je pa “heroj” postal. Morda bo pa s sedanjim “izdajalcem državne skrivnosti” enako? Kdo ve, če ne bo na volitvah kandidiral? In veliko glasov prinesel, tistemu, ki ga je izbral za to vlogo?
Lepo pa ni, da se take stvari dogajajo! Zakaj nekomu pade v glavo, da samo s pranjem v javnosti, lahko karkoli spremeni? Je kriva “oblast”, ki ne sprejema signalov “ljudstva”, ali ljudstvo, ki se protivi oblasti?
31.01.2008 19:04
Rado,
tebi prav ali ne, Kosovo bo samostojno. kat tad. Boš videl
31.01.2008 20:07
Saj so našli “nepridiprava”, saj je odstopil Drobnič. Zato, da bo imel Rupel mir, ker ima druge naloge.
Lipa gor, Lipa dol.
Informacija je blago, saj marsikoga politične posledice, ko kaj razkriva, nič ne brigajo.
Saj ta “informacija” ni
“izbruhnila” samo pri nas.
To so mediji, znajo biti tudi samo trgovina.
Ali pa ga briga in gre res
za zlonamerne infiltrate v medijih, ki kreirajo nezaupanje. Stvar je v tem, da res ni nič novega, če ti v politiki nekdo “svetuje”. Problem nastane, če oblast po “svetovanju” resnično spremeni svoje stališče.
Pa ga je?
Jaz nič ne vem za to. Zame je s tem suverenost dokazana.
Kdo se protivi oblasti v zvezi s Kosovom?
Ljudi skrbi inflacija in socialna nesigurnost, tu so trhla tla, drugje manj.
1.02.2008 08:59
Vlatka,
saj ne trdim, da ne bo ratalo.
Bo pa stalen generator napetosti v regiji.
Bin.
Naši, njihovi.
Tu bo “point”, se strinjam.
5.03.2008 15:28
rado:
“Osebno sem proti odcepitvi Kosovega od Srbije. Albanci namreč že imajo svojo državo in državnost v Albaniji.”
logično bi iz tega sklepal, da je kosovo potrebno priključiti albaniji.
presenečaš, rado, presenečaš.