Le tu in tam, le bežno potovanje

Za srčnost ni problem, srčni smo skoraj vsi. Razuma nam manjka.

Obrite so dolgočasne.

Objavil Rado, dne 14.08.2007

Kakšnih deset let nazaj smo v naši savni prvič videli pobrito. Ni bila povsem na golo, ampak opazen je bil občuten poseg škarjic in britvice. S težavo smo prikrivali strmenje v umetelno oblikovan grmiček.  Izvedeli smo, da lastnica tega grmička študentka v Berlinu.

Iz Berlina je? Nič čudnega. Od tam prihajajo vse mogoče novotarije.  

Takšne posebnosti se seveda hitro primejo. Po nekaj tedenskem “tipanju”  se je pojavil že drugi primerek. Bil je bolj amatersko izdelan. Videlo se je, da brivec (-ka) ni najbolj vešč britvice. Najbrž se je pičkina* lastnica sama mučila z “novim”  orodjem – britvico in ogledalom. Si predstavljam, da ni bilo enostavno, zaklenjena v kopalnici z eno nogo na tleh, z drugo nogo na robu bane in na debelo nabrizgana z belo peno.  Skoraj tako težko je moralo biti, kot če bi na glavo skakal v Črno morje.

Med tem smo že izvedeli, da v Berlinu te stvari prepuščajo profesionalcem.  Iz tedna v teden so se pojavljali novi modeli in moški smo imeli kar precej dela z ogledovanjem in klasifikacijo ter ne nazadnje tudi z  ocenjevanjem novih pristopov.  Hkrati smo (so) nekateri že dobili tudi prve seksualne izkušnje, kako je biti s pobritimi.

Trend je nezadržno rasel in odstotek oblikovanih se je počasi prevesil v korist slednjih. Vendar to očitno še ni bilo dovolj. V želji ugajati, ali še raje šokirati so se ženske začele briti povsem na golo. Če smo nekoč moški  živeli za trenutek, ko se je iz temnega grmička za sekundo, ali dve posvetil “žnabelček”, ali celo ščegetavček, so nas ženske postavile pred golo dejstvo. Od zdaj naprej se vsak trenutek lahko vidi vse.  Ščegetavček, žnabelčki in celo različne rožnate odtenke prvega portala imamo, kot na pladnju. Nenadoma smo moški oropani ugibanja: “Kakšno ima? Ima velikega? Se skriva tam vmes, ali štrli ven”? Vse tisto, kar je bilo moškim tisočletja postavljeno v zibko in na kar nas je navajala tisočletna literatura, ki je pisala številne drame na temo majhnega črnega trikotnika,  je izgubilo svojo veljavo. Vse je izginilo v skoraj enem samem trenutku. V obdobju le nekaj let. Dosti premalo, da bi se evolucijsko pripravili na novo situacijo. Ženske so nam ubile pomemben element naše spolne aktivacije, našo domišljijo, ubile so nam erotiko. Ubile so nam fantazijo. To kar se nam ponuja je čista pornografija, obritost pičke odraslo žensko izenači z nedoletno deklico.  Razlika med normalnim seksom in med pedofilijo izginja. Nekatere ženske se izgovarjajo (tudi moja točajka v bližnjem bifeju), da je obritost standard, da je to vprašanje higiene. “Joj ljubica”, ji moram na tem mestu reči. Higiena je še vse kaj drugega. Kot da so bile prejšnja tisočletja ženske nehigienske?

Drage naše ženske, če nas boste kdaj zalotile, da sanjarimo o seksu s Severino, da sanjarimo o Tini Maze in celo o prijetno poraščeni Madoni, zdaj veste zakaj.  

_____________________

* Za odkito uporabo uporabo besede pička me je s svojim nedavnim prispevkom, ki ga najdete tudi tu na blogu, opogumila pisateljica Svetlana Makarovič. Trdi namreč, da nas je RKC oropala spontanosti pri izražanju in da je pojem “pička”, če je izražen v ustreznem kontekstu, lahko povsem korekten izraz. Upam, da sem zgoraj zadostil njenemu kriteriju.

Fotografija spodaj!

 

Vir fotografije: Spletna stran Bostonskih študentov

  • Share/Bookmark

152 odgovorov v “Obrite so dolgočasne.”

  1. M&M M&M pravi:

    k

  2. M&M M&M pravi:

    ups, pardon…
    ubile s(m)o vam fantazijo, erotiko. c c c

  3. Nataša Nataša pravi:

    A bejži, bejži… saj gre samo za “kos uscanega mesa”, sem slišala nekoč na dolenjskem.
    Meni je pa všeč ta obred eksperimentiranja s frizurcami. Pa ni tako težko kot skakanje v Črno morje. Če pa to opravi ljubljena oseba in se ji ne tresejo roke, je sploh super. ;)

  4. nimiy nimiy pravi:

    je pač stvar okusa in trendov. trditi, da so “obrite” ženske manj ženske je efekt nekega klišeja, navajenosti. podobno kot bi bilo trditi, da je ženska manj ženska z kratkimi lasmi, ali pa nizkimi petami, manjšimi prsmi, itd. mislim, da se večina žensk brije tudi zaradi visoke stopnje samo-seksualnosti. obrite se morda počutijo bolj seksi, bolj “poredne”. na koncu koncev je to trend, ki ga je vpeljala pornografska industrija. je pa tu še nekaj, večina žensk, ki so to poskusile, se bo verjetno strinjala, da je občutek z obrito boljši.

  5. Matej pravi:

    …zelo fajn občutek je lizat obrito “pičko”, ker se ti nič ne “zapleta” v gofljo, da ne govorim o tem, kako je moja boljša polovica vesela, ker se tudi njej to ne dogaja…ja, tudi jaz sem pobrit….in je, fajn!

    he,he…obrito ni prikrito, je pa, …sladko…

  6. Rado Rado pravi:

    MATEJ,
    bog ti požegnaj!
    NATAŠA,
    frizurce ja, čist golo pa ne!
    NIMIY,
    če to drži, glede samoseksualnosti pa užitka je O.K. Samo, če se bo katera kdaj spraševala o svojem vplivu na moškega pa ne bo zadovoljna, je tu eno izmed možnih pojasnil. Odločitev je seveda tvoja (vaša).

  7. Matej pravi:

    Rado…bog lonaj!

    LP

  8. Branč pravi:

    O, zanimiva tema, zadetek v polno :)
    Drugi blogerji svoje prispevke dopolnijo s fatografijami, tokrat je Radotu oproščeno… Pa malo več kot 10 let je tudi že od masovnega trenda. Skoraj ne vidiš več spodobnega porniča, kjer bi ne bilo vse golo. Zanimiv je komentar Nimiy, da gre za samo-seksualnost. Sem se zamislil, saj sem tudi sam pristaš britja, pa čeprav so me fantje sprva pri tuširanju (šport) malo čudno in postrani gledali (še dobro, da so poznali moj nadpovprečni nagon ;)

    Rado strinjam se, da je mali, urejeni gozdiček več vreden od “pokalafonane”.. Ampak malo pa mora bit postrižena, da se vidi, da deklici ni vseeno, kakšno ti postreže in da se je na to “postrežbo” dolgo pripravljala :) )

    Pa čestitke za prebiti led, kar se tiče omembe “pičke”, vendar ti te besede nisi uporabljal kot pojem…

  9. sonckasta sonckasta pravi:

    Se strinjam z Matejem…obrito ni skrito, je pa prekleto dober občutek, ko je vse gladko…In tudi, če je pristriženo, oblikovano na črtico, kakorkoli drugače…ni isto…mojega je motlo, najverjetneje zato, ker je tudi sam obrit in je tudi meni to full dobro…še rajši se ga lotim, ker vem, da ne bom imela med zobmi kake njegove kocine, on pa ne moje…
    Ni večjega užitka, kot se lotiti obritega… :)

  10. Rado Rado pravi:

    Sonček,
    kaj pa čohanje s prsti po gozdičku?
    Na to si kar pozabila!
    Ta užitek je pri pobritih proč.

    Branč,
    stavim, da jih 9 od 1o-ih ne ve, kaj pomeni to pokalafonano. To so mestni otroci!

  11. Nataša Nataša pravi:

    Hehe, prašičja terminologija (zvrst depilacije, ne poskušajte tega doma…). Prihajam iz province. ;)

  12. M&M M&M pravi:

    rado, pa ne da pašeš med tiste, ki po seksu še vedno vprašajo a ti je blo lepo, ti je pršl?

    pokalafonana je pa verjetn izpeljanka iz kalofonije! pa mogoče še povapana? hahaha

  13. M&M M&M pravi:

    evo, vidiš prebivalke dežele vemo kako in kaj

  14. Matej pravi:

    …je bolje, da jo lepo s kremico namaže, je bolj voljna, kot pa če jo s kolofonijo “zriba” na trdo…he,he…z verigo se je to včasih delalo…

    LP

  15. Rado Rado pravi:

    PISMO!
    To ste me pa presenetili. A ste sami kmeti tu na blogu? Nikoli ne bi rekel, da boste vsi vedeli. :-) Da se vsi spoznate na prasce.
    M&M
    To z Vapom ti je originalna ideja. Je za probat.

  16. nana pravi:

    Prvič sem videla čist pobrito pred kakšnimi 15 leti na nudistični plaži in pogumna punca je bila prava atrakcija plaže.
    V naslednjih letih se je trend urejanja in britja nadaljeval in pred kakimi 10 leti sem se tudi sama opogumila za balin frizurco. Ko so fantje videli mojo balin frizurco niso mogli skriti začudenja.

    Letos na plaži si moral skoraj z lupo iskat kosmate, sploh mlajše so večinoma pobrite čist na golo.

    Poskusila sem tudi z črticami različnih oblik, vendar mi je najbolj všeč in se najbolje počutim čist gola.

  17. Matej pravi:

    …iz take lepe teme, ste prišli na kmetijstvo…bistvo, bistvo…je očem nevidno…he,he… :-)

  18. sonckasta sonckasta pravi:

    Eh, Rado…so tudi druge stvari, ki pašejo tako kot čohanje… :) Vedno je treba kaj novega odkriti, se odkirvati in se imeti fajn… A še nisi probal obrite ali se ti je tak zagravžalo? :)
    Sicer pa kaj bi bilo,če bi vsem pasalo isto, če bi nam vsem bilo všeč enako… :)

  19. Matej pravi:

    Rado, ne morem si kaj, da ti ne pripomnim tole…pa zi, da se kdaj ne zalotiš kako sanjariš o Frediju M….

    P.S.
    …ja, tudi Mercury je bil precej poraščen…he,he

  20. Branč pravi:

    gozdiček, črtica v levo ali desno, brez (samo da ni piercinga tam okoli), važno je, kako je “postrežena”..
    Pa če deklica ne pazi na kilograme, je ni črtice, ki bi jo rešila..

    @Matej, ni velike razlike, svinje s ketno, čunkice pa z verižico.. ;)

  21. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Higienično je brez dvoma bolj. To sploh ni vprašanje. In ja, stoletja nazaj je bila higiena totalno na psu, saj se je še generacija naših babic in dedov pretežno po kmetih pošpricala z vodo iz lavorja le enkrat tedensko, na gospodov dan. Tudi britje pod pazduho je pač bolj higienično, manj sprijemanja od švica. Enako med nogami. Dolge goste kocine, švic, razni izcedki z menstruacijo na čelu pač ne grejo okusno vkup.

    Je pa res, da tako kot pri vsem drugem ne pristoja vsaka “frizurca” vsaki najbolj. Strinjam se z avtorjem bloga, da gre za delno oropanost za erotični misterij pri totalka pobriti. Ampak okej. Tudi totalka pobrita je lahko lepa … če je na tak način lepa! Tiste ženske, ki imajo vse skupaj bolj odkrito, veliko in razprto, menim, da je boljša estetska rešitev malo frizurce spodaj, medtem ko si bolj zaprta verzija lahko privošči goloto, ja, s tistim bolj punčkasto nedolžnim efektom.

  22. nana pravi:

    simona, na lepi punci je vsaka pič.. lepa in menim, da si tudi tiste z večjimi sramnimi ustnicami in bolj razprto pič.., lahko privoščijo na balin pobrito.

  23. nimiy pravi:

    to o higieni ima pač dve plati medalje. govoriti o higienskih razlogih v času in prostoru, v katerem živimo zna včasih biti malo čudno. in seveda higiena kot taka ni stvar poraščenosti, ampak stvar tega, da jo vzdržuješ. na koncu koncev je bolj higienično tudi to, da se po glavi pobriješ na balin. podobni argumenti so prisotni tudi pri debati o tem, ali je “boljši” obrezan ali ne, penis namreč, kar spet gre v “missing the point” smer. to vse je stvar kulture, trendov in osebnih preferenc.

  24. Branč pravi:

    Drugi odstavek simonerebolj mi ne potegne. Ravno tiste s punčkastim izgledom in z še zaprto vrtnico lahko imajo malo več kožuščka. Tiste, z bolj odprto vrtnico pa ne, če izhajamo iz dejstva, da je golota bolj estetska (da ne bo imela dveh minusov sirota).
    Sicer je pa škoda postavljati pravila, tudi sam imam doma raje občasne spremembe..

  25. Aleksander pravi:

    Ste že videli na prečko počesano? Na Hitlerja?

  26. snow snow pravi:

    tudi meni je bolj všeč obrito,navsezadnje si zobe znitkam v kopalnici ne rabim si jih še v postelji

  27. simonarebolj simonarebolj pravi:

    nimiy:
    Valda, da je higienična bolj zabrita buča … kar pa ne pomeni, da mora meni dolga griva snrdet … he, he … Moram pa definitivno bolj skrbet zanjo kot balinkugla.

    Je pa primerjava glave z lulo malo hecna. Okej, buča lahko švica, ampak spodaj se pa lahko dogaja še marsikaj drugega, a ne? Ne vem, no … jaz tudi ščijem tam doli in si res ne bi mogla scalnice sprat s kocin vsakič, ko bi me pritisnilo. Z glavo pa ni teh problemov … He, he …

    Branč:
    Jah, očitno si bolj “hardcore” od mene. Valda, so pa pri tem rajcik okusi različni. Meni, priznam, ni vsaka golota najbolj estetska. Tako da sem mislila bolj v kontekstu uravnotežanja. Zakaj bi že itak bolj zaprto še ogoščavil …

  28. bin pravi:

    Čestitke za temo in stil, Rado!

    Obvladaš!

    Jaz pa bom naredil prav tisto, kar si pred časom označil kot nepravilno. :mrgreen: Malo bom skočil iz teme. “Obesil” se bom na higieno, vzdrževanje telesa v najboljšem stanju. Ne razumem, zakaj je toliko ljudi prepričanih, da je treba tisto, kar nam je mati narava pustila, ali ljubi bogec ustvaril, nujno odstraniti? Je človek današnje dobe res pametnejši od vseh “stvarnikov”? Nikomur ne “prepovedujem” britja, če se tako bolje počuti. Samo pridiganje o obvezni nehigieničnosti naravno poraščenih delov telesa, to me pa malo “dvigne”! :twisted:

    Še veliko lepega pisanja ti želim! :)

  29. M&M M&M pravi:

    Rado, s tole fotko si pa zadel! Mi je polepšala dan.

  30. nana pravi:

    Čist obrite so najlepše ne glede na obliko ustnic!

  31. Branč pravi:

    Fotka je res prava! Bo še kakšna? Blitz mora razmisliti, če nebi bil ti bolj primeren za kakšnega drugega ministra, ne pa za verske zadeve.. ;)

  32. blitz blitz pravi:

    ej, rado, a si preveril, če sta dekleti na sliki polnoletni?

  33. Kavelj 22 » Golopizdič pravi:

    [...] res sem čudak. Na Radovem blogu se je razvila prav seksi debata o obritih, mene pa takoj začnejo drugačne asociacije [...]

  34. ana pravi:

    Sem kar obstala! Ojej!
    A taka da je moda, a bom sploh upala še h ginekologu, pa prav zdaj enkrat naj bi se to zgodilo.
    Potem sem povedala svojemu in sva se skupaj režala! Da kdo ne dobi kakšne kocine med zobe, je moj predlagal, naj da protezo ven! Potem sem se pa jaz spomnila, da so to ja zobne nitke! In vsak zobar ima rad spucane zobe, tudi znitkane, hehe.

    Ali pa sva midva iz pamtiveka? Morda …? Pa kar zadovoljna, to je glavno, kajne.
    Ko sem šla prvič rodit, je frizura za v porodno pomenila del babiškega dela in smo se še in še nasmejali glede tega. Še bolj pa potem, ko sem kasneje rodila, ko ni bilo več vse golo, temveč pankrsko, golo le tam, kjer bi morda dohtarji kaj potrebovali, hehe. Za kakšen šiv, da ne bo pomote ;-) . No, in zdaj pustijo v porodnišnici kar tako, kot je. Vsaj ponavadi.

    In zdaj … Kaj živimo v isti državi? Tega sploh ne vem! Še dobro, da berem Radov blog :-) !
    Informacije …!
    Pa vseeno, meni je čisto ok natur, moj pravi celo, da če bi ženske res potrebovale visoke pete, bi jim jih Bog ustvaril – in da se brezpete veliko lepše gibljejo med hojo …
    In da bi se mučila s kakšnimi britvami – ali da bi si pomagala med seboj – še ko strižem glave svojih ljubih, se bojim za ušesa, ubogi moj, če ga prikrajšam … In potem če to že začneš, moraš kar naprej, moj Bog, koliko časa gre, sicer te vse špika, boli … (Izkušnje v obdobju po porodnišnici, no, meni špikanje ni všeč, nobene vrste špikanje, niti s kocinami, niti z besedami …)
    In imam poleg za “to” čas še za knjige …

    Kaj pašem v ta svet? V “sodobno” Slovenijo?

  35. Marko pravi:

    Zakaj pa na Tino Maze, Rado? Kak pa veš, da nima pobrite?!

  36. Rado Rado pravi:

    Še nisi videl Marko?
    Paparaco jo je dvakrat ujel na nudo plaži.
    Enega najlepših trikotnikov ima, kar sem jih kdaj videl. Vključno s srednješolskimi urami geometrije.

  37. commonsense pravi:

    tile dve dekleti na sliki: po količini in površini pene bi sklepal, da sta prej bili kosmati kot medvedki.ali pa sta slabovidni.

  38. majastelo pravi:

    Ce ti ni vsec vagina brez dlacic si pac poisci taksno, ki ima dlacice.
    Obstajajo prav druzbeni problemi.

  39. Poezija pravi:

    Spadam med delno pobrite, pa niti nisem ravno nora sledilka vseh sodobnosti, še manj, da bi želela moškega prikrajšati za odkrivanje skrivnostnega klitorisa. Enostavno sem se naveličala, da moški pluva dlake. Nekako se mi pri teh opravkih zasmilil, ker sem dobila občutek, da ga ta dejavnost dekoncentrira in ne odnese ravno naravnost v ekstazo. In to takrat, ko je meni najmanj prav.

    Pač rada nase nekaj dam. Če že dam in kadar dam.

  40. simonarebolj simonarebolj pravi:

    O naravnosti je brez veze debatirat. Naravne so tudi izboljšave, sicer bi še vedno živeli v džungli in ogenj prižigali z dvema kamnoma.

    Ne razumem, zakaj si moški potemtakem brijejo brado??? Čemu??? Saj jim je narava podarila, da so zaraščeni po obrazu kot Bedanci. Če jih moti pri srebanju juhice, ker se jim makaron zalepi med kocine, še ne pomeni, da dolga brada ni higienična, a ne???

    Zakaj si pristrižemo lase??? Bodimo vsi dolgolasi, kolikor pač zrastejo in kakor se po svoje cepijo in lomijo, škarje v koš za smeti, ne potrebujemo jih. Kaj šele kakšne frizerje. Čemu neki???? Dlake so vendar naravne, zatorej podane s smiselnim razlogom, da nam je bolje na svetu!

    Pa tudi hoja v petkah je grda, če pač ženska ne zna hodit v petkah, če se le da, si namontira previsoke. Sicer je hoja v petkah elegantna, avtomatično ženski poravna hrbtenico. Je idealna terapija za platfus na primer. Sicer je bolje, da pet ne nosiš. So pa tudi hoje brez pet prevečkrat zelo grde. Vlečenje nog za sabo, runklasto udarjanje s peto ob tla in sključena ramena pač ni nič lepega. Če hodiš lepo, hodiš pač lepo. S petami ali brez.

    Lp

  41. ana pravi:

    simona, se kar strinjam :-) glede tega, da naravno “izpopolnjujemo” – vsak, kjer se mu zdi potrebno. Ja, tudi glede hoje brez pet drži, vse je relativno – kaj je torej sploh edino res …
    So pa ene stvari v resnici olepšave, nekateri naši popravki narave so pa tudi pretiravanje, zlorabljanje (govorim nevtralno, brez kakšnega namiga na konkretno omenjeno področje).
    :-)

  42. Rado Rado pravi:

    Commonsense,

    pritožuješ se zaradi velike kolčine pene?
    Pozabil si na različnost pristopov med ženskami in moškimi.
    Moški pristopamo k britju z RUTINO pri čemer je naš cilj UČINKOVITOST.
    Ženske pa iz britja naredijo DOGODEK in v ves postopek vložijo svoja ČUSTVA.

    Velika količina pene za britje, ki jo vidiš, je nujno potrebna saj ustvarja ustrezno ATMOSFERO.

  43. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @ana:
    Zelo zanimivo vprašanje si postavila.
    Jaz na življenje gledam predvsem kot na pot popravljanja “napak”, izpopolnjevanja. V tem slogu prihajamo do resnic. Resnica kot izboljšave, ki vodijo k enakopravnosti. Pri tem smo drug drugemu breme in ovira s svojimi tezami. Zato nisem pretirano naklonjena ljudem, ki zgolj branijo svoja načela ali principe in je ves trud komunikacije usmerjen v ta boj za svoj branik. Ker to ovira dejanski napredek, ki je možen samo s tehtanjem argumentov. In zavoljo tega se dogajajo pretiravanja in zlorabe. Res je! Mene prav nič ne briga, a se kdo brije med nogami ali ne! To nikakor ne ovira mojega britja … he, he … Torej je vse okej. Okej je, dokler me nekdo ne osvaja in mi skuša diktirat, kako naj se negujem, oblačim in po možnošti še, kakšno barvo las naj si omislim. Tak človek se mora pa zelo zamislit nad sabo. Zakaj rine nekam, kar sploh ni njemu namenjeno? Obstaja namreč veliko ljudi, ki jim spreminjanje ne pomeni tehtanja argumentov za občo izboljšavo, ampak je spreminjanje nekoga zgolj zaseben hobi za dosego potrditve sebe. So zgolj nasilni tam, kjer menijo, da bodo z nasiljem najlaže uspeli.
    Patetične se mi zdijo tudi ženske na primer, ki se blazno matrajo, da bi ugajale svojemu moškemu s petkami, seksi perilom, ličenjem … Če to ne predstavlja njihovega osebnega užitka, jih ta moški ne bo imel rad tako, kot bi one rade, nikoli!!! Še bolj bedno je, kar velikokrat opazim, da se ženska za svoj izgled zelo maltretira, njen zahtevni izbranec pa tanca poleg nje kot usran pomečkan pljunek! Patetično na kvadrat. Zrelo za psihiatra. Kaj je z ženskami?

  44. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @Rado:
    Takle prizor z zgornje fotke bi kot obred lahko zasledili tudi v kakšni pornohomoseksualni reviji. Jaz se pobrijem v treh minutkah. Me je pa moški tudi na zgoraj podoben način “bril” že eno uro.

  45. Rado Rado pravi:

    Dve ženski v kadi, ki skrbita za higieno – homoseksualnost?
    Ne razumem.
    Meni se zdi najbolj naravna reč. Ženske si to lahko mirno dovolijo. Moški pač ne.

  46. Dajana Dajana pravi:

    Vau. Obrite so dolgočasne… Saj to stalno trobim. Ženske so odvzele moškim fantazijo… Ravno tako, kot postane nekomu, ki non-stop gleda porniče dolgočasen seks s partnerico. Joj, kako je pri nas – najprej petsto let ni smel nihče niti muksnit o seksu, zdaj pa povsod, pa obrito, nazaj, pa naprej, pa s peno, pa z alkoholom v kadi. Btw – kdaj boš že napisal nadaljevanje “taroka”, Rado?

    lp

  47. bin pravi:

    Kaj je z ženskami?

    Ženske ste, vsem izboljšavam navkljub, še vedno, ženske! Nič slabega ne mislim s tem, da ne bo pomote. Prepričan sem, da je globoko v vaši “naravi” zapisano, da morate svojega partnerja osvajati s svojim videzom in obnašanjem. In to neprestano! Moški pa se, nasprotno, potrudimo, da osvojimo svojo drago s sposobnostjo zagotavljanja preživetja celotne družine. Enkrat za vselej! Na teh razlikah se “lomi” veliko današnjih zvez.

    To je že daleč od pobritih ali obraščenih. Bi te pa vseeno opozoril, da ni vsaka sprememba “naravnega” tudi izboljšava. Pišeš o petkah. Visokih! O njihovem “blagodejnem vplivu” na hrbtenico. Si kdaj slišala mnenje ortopedov, o tem “pripomočku” žensk, (vse več tudi moških) za “lepšo postavo”? Je izrazito odklonilno! Vsekakor prinašajo več slabih kot dobrih vplivov na telo. Če pa jih kdo rabi za svojo dušo, in mu to veliko pomeni, naj jih kar nosi. :)

    Sicer se pa zelo strinjam s tistim delom tvojega pisanja, kjer trdiš, da nima nihče pravice, od drugega pričakovati ali celo zahtevati, da se njemu na ljubo spremeni. Ne vem od kod izvira tvoje prepričanje, da se ženske “mučijo” na željo svojega izbranca? Moje izkušnje so bistveno drugačne. Moški, izbranec take “načičkane” ženske, bi bil veliko srečnejši, če bi se ona znala sprostiti, iti v copatah in stari trenerki na potep po grmovju v bližnji okolici, kot da morajo za zadovoljitev njenega “občutka imenitnosti”, zavezati kravato in iti na nek “brezvezen šov”. Prav taki moški večinoma izgledajo /kot usran pomečkan pljunek!/

  48. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @Rado:
    Kje sem pa jaz kaj omenjala, ali se mi zdi naravno ali ne??? (Pa smo spet pri naravnosti …) In od kod ideja, da je homoseksualni akt (pri homoseksualcih, biseksualcih ali hetero, ki eksperimentirajo)med dvema ženskama naraven, med dvema moškima pa ne?????? Na kakšnih argumentih pa to prepričanje sloni???

    @Danaja:
    Jaz sem pa mislila, da je seks v porničih večinoma dolgočasen za crknit. Kako, zaboga, pa to počnejo pari, da je lahko še bolj duhamorno.

  49. Rado Rado pravi:

    “Saj to stalno trobim”
    To Dajana! Ti si prava zame. :-)
    Vesel sem, ker se zanimaš za moje zgodbice. V glavi imam že cel kup zasnov za nadaljevanja, vendar se ta hip ukvarjam z možnostjo, da bi malo profesionaliziral vse skupaj (če me razumeš :-) ).
    Saj veš, ko takole človek hodi naokoli in nabira “material” za zgodbe pri tem kar veliko zapravi. Včasih se izvlečeš s pizzo, za kakšno boljšo zgodbo pa mora past vsaj biserna zapestnica.

  50. Rado Rado pravi:

    Simona,

    zdaj moram pisati o stvareh za katere vem, da jih veš.
    Naša (evropska) kultura je bolj tolerantna do sobivanja žensk. Ve si lahko dosti več privoščite, ne da vas bi kdo česa obtožil. Si skupinsko lakirate nohte, frizirate, depilirate, tudi kopate (kot zgoraj). Tudi ni nič neobičajnega, če hodita dve ženski pod roko po cesti.
    Za moške takšna toleranca ne velja.

    V arabskem svetu je drugače. Nič neobičajnega ni, če hodita dva moška z roko v roki.

    _______

    Še o vprašanju homoseksualnosti. Menda je ženska homosesualnost bolj čista. Dr. Rugelj na primer je zagovornik tega stališča. Zdi se, da ima možakar glede tega prav.

  51. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Mene obtožbe nič ne brigajo. V tem je problemček po mojem. Mene brigajo samo argumenti in enakopravna plat koristi. Nič me bolj ne zabava kot obtožbe kakšnega fašistoidnega enoumneža, ki se drži kakšne tradicionalne ali politikantsko vsiljene rogovile kot pijanec plota. Na primer kakšen Rugelj, ki se je žal pač zataknil v kmečkooficirski mentaliteti izpred pol stoletja in strelja kozle o homoseksualcih, med drugim obtožuje analno fukanje tudi pri heteroseksualcih, potem poskače po materah samohranilkah in še in še … Naivni smeško pač, ki s svojimi naci izjavami ne koristi nikomur, povzroča pa škodo, ker ga rade poslušajo ovčice, kakršne brez nasilnega, posesivnega liderja ne zmorejo najti poti do prvega vogala z uporabo lastnih možganov. Patetično.

    In zakaj neki ti meniš, da je ženska homoseksualnost bolj čista??? Ker ste moški umazanci, pa je homoseksualnost za razliko od heteroseksualnosti le umazanost na kvadrat?

  52. nimiy pravi:

    malo off topic,

    simonarebolj je napisala: “O naravnosti je brez veze debatirat. Naravne so tudi izboljšave, sicer bi še vedno živeli v džungli in ogenj prižigali z dvema kamnoma.”

    to, da danes živimo v 100 in več nadstropnih nebotičnikih nima nič opraviti z naravo, oziroma z naravnim. to je pač posledica družbenih procesov.

    rado je napisal: “Naša (evropska) kultura je bolj tolerantna do sobivanja žensk. Ve si lahko dosti več privoščite, ne da vas bi kdo česa obtožil. Si skupinsko lakirate nohte, frizirate, depilirate, tudi kopate (kot zgoraj). Tudi ni nič neobičajnega, če hodita dve ženski pod roko po cesti.
    Za moške takšna toleranca ne velja.”

    ta o naši kulturi je malo huda. mislim, a ti, kot moški res pogrešaš skupinsko lakiranje nohtov, friziranje, depiliranje, kopanje, itd. v zgolj moški družbi, se razume? isto je z hojo z roko v roki. a kateri moški to pogreša in je zato frustriran, ker tega družba ne tolerira?

  53. blitz blitz pravi:

    nimiy, zaljubljeni mladi homoseksualci bi zagotovo hodili z roko v roki, pa to pri nas ni lahko.

  54. vlatka vlatka pravi:

    rado,

    po moje se je britje razvilo takrat, ko je moški jezik začutil poželenje…in ne samo ‘one’ ;) ;)

  55. Rado Rado pravi:

    Obtožbe jo nič ne brigajo, pravi Simona. Ali to pomeni, da je popolnoma neodzivna na mnenja ljudi? Kaj pa če ima kdo od njenih sogovornikov kdaj vendarle prav?
    In naprej pravi, da jo zanimajo le argumenti, hip za tem pa ne navede nobenega argumenta in napade dr. Ruglja z nizom zmerljivk. Zdi se, da je to stil, ki je enak prav Rugljevemu brezprizivnemu stilu. Čeprav dr. Rugelj ni eksplicitno moški šovinist. Kolikor ga jaz spremljam, lahko vidim, da “deli” krivdo za skrhane odnose enakomerno na žensko in na moško stran. Pravi, med drugim, da mora moški biti doma ob ženi, ne pa po “šihtu” čepeti v gostilni. Če bo takšen, je zadrogiran mamin sinček in je bolje, da ga nažene, ker mu ni pomoči. No torej?

    Jaz prepoznavam rdečo nit skozi Rugljevo pojavo in skozi njegovo javno nastopanje, kot zahtevo po maksimalni osebni odgovornosti slehernika

    In na koncu, ko Simona omenja umazanost na kvadrat, se sprašujem, od kod toliko srda v tej ženski?

    nimiy,
    jaz ničesar ne pogrešam, le pojasnil sem od kod večja toleranca na intimnosti med ženskami.

  56. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @Rado:
    Še malo bolj natančno utemeljitev mojega mnenja o Ruglju najdeš v komentarju na MCjevo predzadnjo kolumno o usodi Gradišnikovega romana. Še več, če bi te res zanimalo, v dveh mojih blogih, kjer obravnavam tudi pozitivno plat medalje Rugljevega pristopa kot terapevta, ki ga kvari s svojimi osebno motiviranimi fašistoidnimi izpadi od približno polovice poti terapevtskih korakov dalje.

    Nisi pa napisal nobene replike na moj komentar. Obsodbe namreč nimajo veze z mnenji, obsojajo ljudje navadno ravno zato, ker niso izoblikovali argumentiranega mnenja. Copy pastat misli nekih posesivcev populistične ali politične narave je namreč najlažje in nima opravka z mnenjem.

    Na koncu si pa še spridil moje vprašanje tebi, zakaj ti osebno meniš, da je moška homoseksualnost nekaj manj čistega, torej bolj umazanega od ženske. Zapišeš zgolj besedno zvezo, ki jo omenjam in jo kar po svoje interpretiraš v nek srd. To je še bolj brezpredmetno od potvarjanja citatov, ki je prav tako tvoj priljubljen hobi.

    Z veseljem bom razmislila, ali imaš vendarle prav, ko boš namesto zlorabe citatov in celo posameznih besed, kdaj zapisal kakšno mnenje o zadevi. Tudi par Rugljevih stavkov mi o celotni poanti ne pove ničesar. Jaz sem ti prav tako zapisala še nekaj drugih njegovih, pa si jih povsem poignoriral. Rugljeva psihoza v odnosu do žensk se začne šele, ko moški že bojkotira čepenje v gostilni in začne furat svoj mašistično šovinističen odnos do žene doma. Ne pozabi, da je bil gospod kar štirikrat poročen. Nobena ni zdržala ob njem, za kar so po njegovem seveda krive samo ženske, ki mu niso zmogle sledit. Tako da se njegova teorija medsebojne odgovornosti poruši kar na njemu samem. Si predstavljaš, da bi meni nek dec njegovega kova obkroževal članke, ki naj bi jih prebirala kot njegova vdana soproga??? Ali da bi morala po hribih korakat par metrov za njim, da ne zmotim njegovega razmišljanja??? Pa to je scenarij za vrhunsko komedijo.

    @nimiy:
    Kaj pa so družbeni procesi drugega kot spopadanje človeka z bivanjem znotraj naravnega?

  57. nimiy pravi:

    @simonarebolj,

    ja, saj imaš prav. gre le za to, da se darwinu ni dalo razlagat o tem, da so se velike hiše razvile iz majhnih jam in to s pomočjo evolucije.

  58. Branč pravi:

    Simona, pa si prepričana, da razumeš Ruglja? Z njim morajo v hribe hoditi le tisti, ki ne zmorejom lastne vizije smisla življenja.
    Tako si ga popljuvala, da si ispadla isti skrajnež kot on in Rado ti je to lepo povedal.

  59. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @Branč:
    Mogoče je tako izpadlo v tem dotičnem kontekstu, ker tudi res tako mislim. Na tej točki so zame Rugljeve teorije, še posebej pa prakse cinizem brez primere in predvsem nezrel pogled na celoten koncept življenja in plati medalje.

    Sem pa hkrati mnenja, da je najpomembnejši Slovenec na področju psihiatrije, ki je uspešno pokazal, kako pesti tablet in diploma ne morejo nadomestit skrajne nenadarjenosti psihiatrov za posvečeno opravljanje svojega poklica in s tem povezanim sistemom, ki temu primerno ne ponuja zadovoljivih rezultatov. Izjemen prispevek je pridodal prav tako z razumevanjem vpliva celotne družbe in “psihotrendov” na propad posameznika, ki misli, da je zgolj bolan in se bo pozdravil brez dejanskega dela na sebi zdaj in jutri. Intelektualno, fizično in duhovno. Učil se je pri pravih osebnostih dotične stroke, ki so predstavljali konstruktivne izjeme. Znal si je izbrati prave vzore, kar se tiče samih postopkov. Seveda pa žal Rugelj tudi na tem mestu pretirava, kot da ne razume, da nekdo pač mora pometat slovenske ulice, kar pa ne pomeni, da je obupan nizkoten nesposobnež. Nizkotno je samo tretiran zaradi Ruglju podobnih malikovalcev aristokracije in temu primerno nizkotno oropan osnovnih življenjskih potrebščin, in ja, posledično hitreje obupan. Tako da v resnici ne vidim samo slabo v njem, sploh ne, ne morem pa celotnega mnenja natrest … je predolgo … he, he …

    Po Rugljevem mnenju bi moralo z njim v hribe hodit minimalno devet desetin Slovencev …

  60. vlatka vlatka pravi:

    Moje neodvisno mnenje.

    Rugelj je tip, ki bi še kakšno dečvo pokavsal, a ne zmore. In v življenju je imel premalo partneric, ki bi jih lahko,zato se je omejil le na redke, ki jih je tudi oženil. Biti trikrat, štirikrat, poročen, še ne pomeni, da pozna ves vesoljni ženski svet. Še manj pa moški svet.

    Izkušnje, o katerih govori, verjetno temeljijo na tem, da si ga je moral velikokrat metati na roko.

    Kar pa ni nič slabega, pravzaprav.

    Če bi imel dvajset, trideset, štirideset partneric, bi, po mojem neodvisnem mnenju, govoril drugače.

    Zakaj? Če si v resni vezi, si daš časa. Za vse, razen obrokov hrane. To je nekako takole, kot če imaš hribe pred sabo in bi se šel rad planinca. Ker veš, da greš lahko jutri, ne greš danes. In ta “danes” se izmika. Enako je z morjem. Imaš ga pred nosom, pa si rečeš: jutri pa res grem. A ta jutri je nikoli. In enako je v zvezi, če se ne zavedaš pomena. Ker jo imaš, stalno, se ti nikamor ne mudi. Če ne boš danes kavsal, boš pa jutri.

    A to ni to. Seks je kot hrana. Če ti paše ali ne, nekaj moraš pojesti, da se lahko obdržiš. In s seksom je enako, ali si želiš ali ne, ga moraš vzdrževati. Čeprav je enkrat boljši, drugič manj. Kor hrana. Tudi hrana ni vedno najboljša. Pa jo poješ. Ker si lačen. Lačen si tudi seksa. In zato je seks primerljiv s hrano. A le za tiste, ki se tega zavedajo in ga imajo. Za vse druge, ki si ga samo želijo, je pa druga pesem. In če je druga pesem, lahko drugače poješ. A pesmica ne more biti ista.

    Zato lahko Rugelj govori kar hoče. Najbolj govorijo pari sami zase, ki so v stalni vezi toliko časa dokler imajo kaj od tega. In če nimajo, gredo naprej. Ali pa res tisti, ki so v vezi po trideset, štirideset, petdeset let in se imajo še vedno radi in so tudi spolno aktivni.

    S tremi, štirimi vezami, pa ne moreš ljudem soliti pameti. Tako kot je ne moreš v drugih poklicih, če sam nimš še več poklicev.

    Malo sem zabluzila, a upam, da sem razumljiva. :)

  61. Blitz pravi:

    A kar do ruglja smo prišli? Ene sodbe so kar malo hude, no jaz se kar strinjam s Simono, da je Rugelj velik strokovnjak, morda edini pri nas, ki zna resnično, vsebinsko pomagati tistim, ki to hočejo in zmorejo. Poudarek na slednjem, namreč, ker si Rugelj paciente izbira, kot denimo nogometni trener.

    Njegov glavni problem je pa točno to, kar pravi Simona – on patologijo vidi vsepovsod in bi zdravil tudi tiste, ki so s svojim povprečnim življenjem čisto zadovoljni. Tu pa morda že lahko govorimo kar o obsedenosti in bržkone zdravljenju samega sebe.

    Razen tega pa vsaj zame “brez dlake na jeziku” še ne pomeni poštenja in trdne hrbtenice, velikokrat pomeni tudi le slabo vzgojo in zakompleksanost. Nekatere izjave, ki si jih je privoščil v znamenitem intervjuju za Mladino pred nekaj meseci, so zelo neprimerne, denimo tista o katastrofalni situaciji v Nemčiji, ki jo vodi ženska in to še takšna, ki ne more roditi.

    V istem intervjuju z izjavo o duhovnikih prvič pokazal še eno od slabih lastnosti – hinavstvo. Najprej jih je namreč okalificiral kot najbolj nenormalne ljudi, nato pa odkrito povedal, da svojim prijateljem duhovnikom tega seveda ne pove v obraz, ker so mu pomagali takrat ko mu je bilo najtežje.

    Ja, to njegovo poveličevanje seksa seksa in seksa in samohvala kaže, da morda tudi pri njem ni vse tako, kot bi si želel.

    Vlatka, bravo – točno zato gre – kar poglejte oba najbolj znana slovenska guruja spolnosti – Rugelj in Košiček, oba štirikrat poročena, če se ne motim. Drugim svetujeta, naj delajo na sebi, kaj sta pa onadva naredila? Ko ju stara žena več ni privlačila, sta si nabavila mlado.

  62. ana pravi:

    Malo sem se zadržala, saj to ni problem te teme (da me ne bi Rado kregal!), toda ob Ruglju se spominjam svoje seminarske v srednješolskih letih, njevoje takratne knjige sem prebrala skoraj kot Sveto pismo – in čisto me je prepričal – takrat, s tistimi mislimi!
    Zdaj pa, mislim, je krepko drugačen.
    Pa še primer moje znanke:
    Zaradi moža alkoholika je vsa družina prišla k Ruglju. In so pridno in vztrajno delali, žena sploh, otroka pač tako, po navodilih.
    Imeli so po tistem strašno strog urnik, ki so se ga morali vsi držati, tudi otroka, če se ne motim, celo glede pitja vode.
    In starša sta se lotila strogega posta, on je zdržal del časa, ki naj bi ga, ona je bila brez hrame kakšnih 25 dni.
    Potem postopoma je začela ona ugotavljati, da jim vse družinsko življenje kroji to, kaj morajo … Vsaka nedelja je bila predpisana, kako mora potekati.
    o je rekla, da je ona cela leta delala tako zaradi moža in da bi zdaj rada še kaj zanjo, je Rugelj rekel njemu: “Loči se, žena te ne podpira!”
    !!!!

  63. vrtnica vrtnica pravi:

    Ma o tem Ruglju se sploh ne splača razpravljat, ima pač svoje poglede in tudi ne verjamem da ima ogromno somišljenikov.
    Glede britja pa tako, všeč mi je če sta oba pobrita popolnoma na golo.

  64. Blitz pravi:

    eh, pravkar sem se vrnil iz nedeljskega dopoldneva v savni. In lahko rečem, da je bila večina plešastih, pa ne od žiletke, temveč zaradi let. :mrgreen:

  65. vlatka vlatka pravi:

    blitz.

    nabavila sta si novo, ker s staro nista znala ravnati, potem pa vrgla krivdo nanjo. (No, saj to ni nujno. Če bi se jaz z vsako vezo poročila, bi imela za sabo že…., čaki, da preštejem: oh, jih je preveč in nočem spraviti ta dva v sramoto ;) ) A tudi to ne bi bil problem, če bi obvladovala stvari. In bila taka psihiatra za kar se imata.

    Če bi bila prava, se ne bi kar na novo poročila, pa spet in spet….Bi imela veze, pa veze, pa veze in s tem rasla in se nadgrajevala. Ne pa kar z novo poroko. Prosim lepo!!!!!

  66. Marko pravi:

    Rado, saj sem vedel, da boš omenil tisto sliko, ampak sem mislil da veš, da tisto ni bila ona. O tem je bilo precej povedanega.

  67. Golden girl pravi:

    Ful beden blog..totalno bedeen!..

  68. Golden girl pravi:

    kiraa slika!..ka nemaš nika bolee pametnogaa!!..

  69. Rado Rado pravi:

    Jana,
    dobrodošla na mojem blogu. Oglasi se še kaj.
    :-)

  70. Branč pravi:

    he,he, jaz si Jano predstavljam lepo rejeno, ob nedeljah sedečo v prvi vrsti.. ;) Njen komentar pa kot komentar ženic, ki pokličejo v eter radia ga-ga :) ))) Sem falil?

  71. Rado Rado pravi:

    Simona,

    to s potvarjanjem citatov ti ne more uspeti. Vsi materiali so še na netu in so preverljivi. Prenesel sem jih po sistemu copy – paste. Kot sem že zapisal v svojem sestavku: “Ali smemo komentirati citate” http://rado.blog.siol.net/2007/07/20/ali-smemo-komentirati-citate/ , jih pod določenimi pogoji lahko. Če naj ima celoten sestavek verodostojno vrednost potem morajo tudi posamezni citati “štimati”.

    Ostalo na temo Ruglja dobiš na svoj mail.

    LP :-)

  72. sosed sosed pravi:

    če je ‘šop kocin’ na tvoji partnerki edino kar te loči od pedofila, se bojim da imaš resne težave… ;)
    drugače pa bi rekel, da je zadeva stvar okusa. sam si ne predstavljam, da bi tavhal med kocinami, sploh z usti. zame pod njenimi hlačkami ni lepšega kot na kratko pristrižena črtica.

  73. Dajana Dajana pravi:

    Vau. Vlatka tvoj komentar na temo seks in hrana mi je zelo všeč. Pišem post na temo Ženske in seksualnost (ne vem še, če bo točno tak naslov) in bi ga rada dala noter. Dovoliš? Btw – spet sem na Blogosu. ;)
    Rado, nekaj časa sem premišljevala o tem, kako jaz poznam “pobritost tam spodaj”. In prišla do zaključka, da me je zadnjič pobrila “tam spodaj” medicinska sestra ali strežnica v Kliničnem centru, kjer sem imela ginekološko operacijo. In ker se je operacija dvakrat prestavila, sem bila pobrita trikrat v enem tednu. In še zadnjič v Sloveniji – pri prvem porodu leta 1995. Bil je v Ljubljani. Drugi in tretji je bil na Dunaju, tam niso niti brili, niti klistirali (hvala bogu). Pa še nekaj. Meni je sicer fino, ko je ženska tam pobrita. Problem pri meni je, da se mi nekatere dlake obrnejo navzdol in se mi naredijo mozolji, kar boli. To se mi zgodi včasih tudi pri britju nog. Pa vem, da se moškim pri britju to tudi dogaja. Sovražim to. :evil:

    lp

  74. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @Rado:
    Pojma nimam, kaj neki meniš, da naj bi si želela, da mi uspe. Kar se mene tiče, mi je uspelo. Podala sem jasno argumentiran komentar pod blog, ki si ga linkal. Hvala! Še vedno tako mislim. In ja, vsi materiali so na netu. In??? Saj se ne bojim kakšnega preverjanja. Nisem podajala nikakršnih laži. Hecno se obnašaš.

    Ja, citate lahko korektno komentiraš pod določenimi pogoji, kot si sam zapisal. In o teh pogojih in antipogojih sem govorila. Kaj ti torej še ni jasno?
    Takoj zatem pa zapišeš, da mora v sestavku vsak citat štimat, če naj bi bil verodostojen!!! Prosim??? Štimat za koga? Kako? Kot si ga razlaga lahko vsak prebivalec na planetu???? Seveda mora štimat! Ampak v kontekstu. Če bralec ne razume ali noče razumet, ni avtorjev problem. Ni v njegovih močeh. S tem boš moral nujno pošlihtat, še posebej ker sem opazila, da imaš neke literarne ambicije, celo profesionalizem si omenjal. Katerokoli kratko zgodbo razparceliraš na citate, boš dobil lepo število interpretacij. Najbolj se bodo ujemale pri najbolj plehkih stereotipnih štorijah, kjer so asociacije sila preproste. Tako to gre.

    Zato je tudi korekten komentar na citat verodostojen izključno, ko komentator upošteva celoten kontekst, komentira zavedajoč se celotnega sloga. Citat samo naredi piko na in, poudari namen. Nič drugega, sicer je zanemarljiv, večinoma neumen ali zgolj hudoben. Brez veze.

    Lahko ti pa nalimam fotko palca na nogi kakšnega dekleta, ti boš moral pa opisat celoten njen izgled. Če se ne bo poklapal, se lahko pritožiš nad dekletom, ker nič ne štima z njo.

  75. nada pravi:

    Sem že pol stoletja ljubiteljica narave in kot naturist pogosto priča vsemogočim modnim muham na telesu mladih kot tudi starih.Vse več takih srečujem,ki imajo sledove operativnih dodatkov,prsi,ustnic……mnogo pa nas je, ki se krčimo,gubamo,staramo, počasi kot nam narava narekuje, so pa tudi ovele gospe, ki uživajo v poslikavi svojega telesa….a vse te vragolije duhamornih osebkov me ne motijo toliko kot resna grožnja evoluciji prvotnega pomena lulčka in lulike.Današnji moški se vse bolj zanimajo za otečena usta, danko ali deklico.
    Ženska obrita sramna kost nima veze z higieno in orgazmom,posebno tistih 30 dlak na deklici iz zgornje slikce.
    Sicer pa ženska v srednjih letih bolj potrebuje dedca z lulo in ljubezenskim prijemom kot pobritim one na postran….jejhata mladički lahko je govorit in skakljat po mlečni cesti, a kako boš kos pravi babnici,ki je vredna greha in ve kaj hoče….in kako jo boš zadovoljil in obdržal…eh..pa kdo bi se matral ko je pa toliko napihljive ponudbe na vsakem vogalu …kneda.
    Ja in tako slovenski moški izumirate in počasi a zanesljivo prihajajo na vaše mesto kosmati, malo smrdeči,a ravno prav grajeni Bolgari, Romuni,Turki,Grki.

  76. Rado Rado pravi:

    Našel sem eno leto star članek, ki v nekaterih segmentih še bolje, kot pri mojem sestavku zgoraj, razpravlja o jalovosti higienskih in drugih izgovorov za britje pičk.
    Izvolite link:

    http://www.katedrala.si/artman2/publish/Slovenija_1/Obrita_si_233.shtml

  77. roxa pravi:

    dobro si tole napisu…sam zdej je moremo nehat, zasidral se je preveč :oops:

    :lol:

  78. roxa pravi:

    članek je pa dober…resničen

  79. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Mah kakšen članek (mislim na link pod 76. komentarjem)! To je zelo slabo premišljen in posesiven poskus prispevka nekega Andreasa.

    Bluzi o medijski vsiljivosti in Intimi, kar naj bi mednožje bilo, potem se pa posesivno razpiše proto tetovažam in britju!!! Halooo! Ker je to moj intimen predel, si lahko tja tetoviram Papeža, če hočem. Kaj je mojemu seksualnemu partnerju všeč ali ne, je pa stvar najine intime. Če človek hoče neobrito, naj si tako poišče, ali poskusi, če bo dama tudi proti svoji želji raje upoštevala njegovo.

    Zakaj bi bil pa nek Andreas verodostojno trobilo, ki bi me prepričalo, da je za neobrito bolje potrpet tisto cukanje med seksom, ritje partnerja po goščavi med oralnimi veselicami in tako naprej, pa res ne vem.

    Zakaj ne napiše antipropagande britja brade in brkov??? Zakaj se ne razpiše, da so obriti moški stvar medijskih pritiskov s trendi, ki neumne tipe silijo, da se brijejo. Saj higiena nima nič zraven. Čist moški si bo brado pač redno umival, pri kosilu pa bolj pazil pač!!! Mogoče zato ne spiše takega umotvora, ker mu je v tem primeru res jasno, da je to stvar vsakega moškega, ženske pa lahko pustijo ali sprejmejo. Jaooo! Da ne omenjam, kako me zanima odgovor na vprašanje, kako se Andreasu zdijo neobrite pazduhe pri ženski, še posebej poleti pri 35 stopinjah celzija. Pornodive pa res niso vsega krive, porkadios.

  80. roxa pravi:

    neobriti deco so hot :oops:

  81. Rado Rado pravi:

    Vse bolj se utrjujem v misli, da je Simonin boj za gole pičke, pravzaprav njen boj za emancipacijo žensk. Ob čemer se, spoštovana Simona ne zaveda, da je ta boj že prešel meje dobrega okusa, da je pravzaprav že prešel svojo legitimno pravico za dosego enakopravnosti. Ona hoče več od enakopravnosti.

    Njen boj ne vsebuje empatije do drugače mislečih. Če sem jaz osebno predvsem predstavil svoja notranja čutenja in želje o tej zadevi, na drugi strani Simona že zapoveduje, kakšen je normativ. Pove nam kako moramo čutiti, ko rijemo po goščavi med oralnimi veselicami. In da seks na kosmato cuka. Res? Se nič tozadevnega ne spomnem.

    Mimogrede, način kako Simona piše o tovrstnih intimnostih mi ubija željo do slehrnega seksa.

    Andrej je v svoji kolumni, po moji oceni, prav odlično predstavil vpliv porno industrijo na medsebojno intimo.

    Simona & co. so žal padli na njen (pornografska industrija) diktat, s čimer so iz intime povsem odstranili erotiko.

    Erotika namreč vsebuje domišljijo, ki je največje netivo za kvaliteten intimen odnos.

    Obžalujem vas vse, ki potrebujete zgolj zunanji direkten dražljaj za vzburjenje. Veliko zamujate.

  82. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Klasične zagrizene feministke, Rado, zagovarjajo kosmate pičke, kosmate pazduhe in kosmate noge!!!! Ravno zato, ker dojemajo vsako korekcijo ženske vizualnosti kot nasilje moških nad njihovo takozvano naravnostjo. In ja, moje mnenje je, da so taki feministični ekstremi presegli mejo dobrega okusa in so samo druga plat iste medalje, v kolikor govorimo o pretiranih korekturah kot rezultata trendovskih estetskih pritiskov na žensko. Isto sranje, drugo pakovanje.

    Nisi predstavil notranjih občutij, ampak si pisal o primerjavi z obritimi in ta druge obsojal ropanja erotike, razpredal o obritih kot zgolj suženjstvu trendov … kar je totalen nesmisel, saj pomeni erotično od človeka do človeka marsikaj in precej različna občutenja in nagnjenja. Verjemi, da če bi pisal zgolj o svojem osebnem oboževanju kosmatih in ne bi pojava politiziral, bi zadevo komentirala povsem drugače ali sploh ne bi komentirala.
    Kako neki bi se ti kaj spomnil v zvezi s cukanjem zaradi kosmate pičke med seksom, mi ni jasno. Oralno občevanje pa je brez dvoma precej drugačno. Nič narobe, če ti tako paše, jaz sem samo omenila, da ne vidim razloga, da bi Mene nek Andreas prepričeval v nasprotno, ker Meni to pač ne paše in še nekaterim. Da je vtikanje v druge, kako ravnajo s svojimi intimnimi predeli skoraj tako posesivno in nevredno pozornosti kot na primer vtikanja v homoseksualna ali drugovrstna komu tuja nagnjenja.

    Če ti katero koli pisanje ubija željo do seksa, celo slehernega … he, he … prav močna ta želja res ni bila.

    Andrej je slabo predstavil na to tematiko vpliv pornoindustrije, saj sem prepričana, da če bi danes vse pornobejbe začele furat kosmatost, v javnosti poskus ne bi uspel. Še vedno bi se večina žensk, ki so se začele brit, brile naprej, ker ima to početje pač ogromno praktičnih plusov, kot ima veliko plusov britje brkov in brade. Je pa stvar osebne odločitve. Stvar Intime!!!! Vključno s tetovažami, proti katerim pisec Andreas tudi udriha, kot da ga kdo sili, da si jih sam napika!!! Kapiš???!!

    In spet, kot pokvarjena plošča, sam najbolj fašistoidno obsojaš, kako jaz ubijam erotiko z britjem!!! Daj beri se malo, kaj očitaš drugim in kaj sam počneš!!! Torej mi skušaš diktirat, kako naj jaz dojemam erotiko?????? Točno tako jo bom izživljala, kot bo meni pasalo, pa če sto Radotov kriči, kako je moja erotika ubita. Kaj, koji kurac, tebe briga Moja erotika!!! A s tabo fukam??? Se nič ne spomnim! Brigaj se za svoje naslade!!! To je ves nauk!

    In o kakšnem Zgolj zunanjem dražljaju pišeš spet obtoževalno???? A si kje prebral, da ženske s pobritimi čutimo zgolj zunanje dražljaje??? Kaj je s tabo? Kaj bi sploh rad?

  83. Rado Rado pravi:

    Običajno brišem poste, polne zmerljivk, ki jih pišejo pisci s kulturnega dna.

    Simonin post bom pustil, kot vzorec, ki kaže, da izobraženost in pismenost še ni hkrati tudi garant občečloveške kulture. Predvsem imam v mislih predzadnji – kvantaški – odstavek.

    Prav ta odstavek, poleg drugih seveda, še posebej kaže na pomanjkanje senzibilnosti avtorice, kdaj, kaj, in kje sme kaj reči. Popolnoma se spusti iz vajeti in bruha kar ji pade na pamet.

    V zadnjem odstavku mi nekaj razlaga, kaj čuti z pobrito. Vidi se, da izven kategorije neposrednega impulza sploh ne zna razmišljati. Jaz namreč nisem pisal o direktnem dražljaju, ampak o postopnosti, pri realizaciji seksualne želje.
    Ta ženska očitno sploh ne ve kaj je erotika. Ne ve o čem pišem. O doživljanju seksualnosti z vsemi čutili, z domišljijo in z vsemi fantazijami.

    To o čemer piše Reboljeva je že predhodno pisala Erica Jung, v svojih delih, še posebej v feminističnem (avtobiografskem) romanu, Strah pred letenjem. Avtorica je vse življenje, v svojem feminističnem žaru, iskala “goli seks”, seks oropan vseh čustev, dokler na koncu ni spoznala, da to ni tisto pravo.

    Nedvomno je “bog” (ali narava, za neverujoče) dal ženski lepoto, vitkost, okroglost, nežnost, ljubkost. Moške je bog obdaril z fizično močjo, z mišicami, z neposrednostjo.

    Skratka ustvaril je dobro kombinacijo. Eni smo všeč drugim in obratno.

    Postavlja se vprašanje, kako naj moški ljubimo ženske, ki so prevzele moške atribute. Neposrednost, kosmatost izražanja, vulgarnost, agresivnost. Kako naj ljubimo možače?

    Kdo ve, morda je ravno v tej novi pojavnosti žensk ključ do krhanja moško-žeskih odnosov?

  84. nada pravi:

    Jaz bom pa povedala obema svoje mnenje tebi Rado in tebi Simona.
    Če že debatirata o splošnem pojavu zapisa, potem ne vstopajta v zasebno mišljenje.Sem dobila občutek, da govorita o enem pišeta pa o drugem.Bodita precizna in ne posegajta v intimo svoje zasebnosti, ker to nas ne briga.Pišita o raziskavah argumentov, vseobče mnenje, razmišljanje na splošno.
    Ker sem jaz dobila vtis da tekmujeta v dokazovanju univerzalne erotike z vajinim jezikom.Ko bi bila vsaj duhamorna, pa sta zgolj neokusna.

  85. Rado Rado pravi:

    Nada,
    dobrodošla na mojem blogu. :-)

    Prav bi bilo, če že vlečeš neke sklepe, da jih tudi utemeljiš. Recimo to, to, in to ni bilo o.k.,
    zaradi tega in tega.
    Jasneje bi bilo, kaj nama hočeš očitati in potem bi se (vsaj jaz) poskušala popraviti.

    LP Rado :-)

  86. Dajana Dajana pravi:

    Mislim, da je nada mislila na osebno obtoževanje, ki pride ven iz obeh glavnih pišočih. Jaz sem se naučila iz mojega dosedanjega komuniciranja po internetu z meni neznanimi ljudmi obdržati neko distanco do teh najbolj intimnih zadev. Niti ne govorim o svojih, niti o drugih, če se le da. Zato, ker je brezveze. Če pa že moraš o tem s kom govoriti, potem to narediš na privaten način (po mejlu, telefonu, v živo), ne pa tako, da ve “cel svet”. Pa sploh ni pomembno, za koga gre. Nujno je vendar, da ima vsak svoj način izražanja in da drugega ne briga, kaj si nekdo drug misli o njegovem spolnem življenju. Kar je privatno, je privatno. To se da zelo dobro omejiti in ni za vsa ušesa. Razen tega ne maram vulgarizmov, primitivizma, pošiljanja koga nekam, žaljenja itd. To je moje osebno mnenje, tega se držim na svojem blogu in to povem tudi tebi, Rado. Če bi se meni zdelo, da Simona pretirava, bi jo tam, kjer pretirava, cenzurirala, ne cel post. In s tem zaključila debato. Jaz sem s Simono že imela konfiklt, pa je vedno prišla nazaj, saj jo spoštujem kot žensko, ki ima kaj za povedat. Jasno, da se tu pa tam s kom ugrizneš. Ampak ljudje potrebujemo komunikacijo in pridemo vedno nazaj, zato, moraš konflikte, ki se zgodijo, reševat n tak način, da ne zapreš vrat nekomu temveč zadeve rešiš na privat način ali pa temo za katero gre enostavno zapreš. Potem tukaj ni več kaj za diskutirat. Lahko pa jo povabiš da ti pove, “kar ti gre” privatno. ;)

  87. Rado Rado pravi:

    Dajana,

    hvala za tvoj prispevek.

    En zelo moder pregovor pravi: “Ne prepiraj se z bedakom, ljudje namreč ne bodo prepoznali razlike med njim in modrecem”.

    Zdi se, da se je prav to zgodilo v gornjem primeru Dajana. Ti, naju s Simono mečeš v isti koš, pa čeprav je evidentno, kdo je v dialogu s svojim besednjakom prešel mejo dobrega okusa.

    Če bi ti Dajana pregledala ves opus tu na blogu, bi najbrž nedvomno ugotovila da sem vseskozi korekten v izražanju – tudi, ko pišem o občutljivih temah.

    Če sem v enem samem trenutku vstopil v mejo zasebnega (citiram samega sebe): “Ta ženska očitno sploh ne ve kaj je erotika”, sem to storil zgolj zaradi tega, ker jo imam za posamičen primer splošnega pojava, torej pojava stranpoti pri osamosvojitvi ženske izpod dominacije moškega.

    Na tebi Dajana je, ali se boš opredelila, kot ženska in “se šla” stanovske kolegialnosti, ali pa boš iskala argumente v povedanem.

    P.S.
    Naj ti povem, da sva se s Simnono že kakšno leto dopisovala po zasebnem mailu. Hvaležen sem ji, ker me je tudi nekaj podučila s področja literarne kritike.
    Pa vendar, to kar piše sedaj, ne more biti brez moje reakcije, ne glede na mojo siceršnjo hvaležnost.

  88. Dajana Dajana pravi:

    Rado, ne mečem vaju v isti koš, samo pravim, da jaz v takem primeru zaključim diskusijo. Navsezadnje je na koncu vseeno, kdo izpade bedak, kdo pa pametnejši. Ko se tema “izpoje” se izpoje. Najbolj pa ne prenašam nadmudrivanja. Poglej recimo ta post pri jaKu, kamor sem prišla zato, ker je poslal k meni ping. Kaj bi jaz tam še imela za povedat? Brezveze, sem nehala diskutirat.
    http://www.gmajna.net/svojat/jaka/blog/?p=1117

  89. Rado Rado pravi:

    Prav Dajana,
    bom poslušal tvoj nasvet (Simona, prepuščam ti zaključno besedo :-) )
    LP

  90. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Beda! Niti en komentar se ne dotika vsebine zapisanega, vse skupaj se suka samo okrog hipokritskega sprenevedanja v zvezi z verbalnim izražanjem. Dragi Rado, ti uporabljaš izraz pička na primer, jaz sem uporabila še fukanje za posladek in prav hinavsko trdiš, da je zate pa to že preveč??? Spet diktiraš, kako neki naj bi se morala ženska obnašat, moškemu pa se bojda ni treba, ker je moški. S tem si povedal vse o svoi mentaliteti, mene pa osebno ne poznaš in tako o moji možačastosti ne veš prav dosti, je pa kosmatost izgubila na priljubljenosti tudi iz razloga približku možačastosti ženske, v kolikor je pretirano kosmata. Samo za mimogrede.

    V točno tem blogu si na koncu posebej poudaril, da kletvice sproščeno uporabljaš iz strinjanja z eno največjih pisateljic, Svetlano Makarovič!!! Ta Svetlana namreč ne zagovarja le ene kletvice, ampak tudi vse ostale kot slog, ki ima svoj namen!!! Pa menda ni to samo ena možača, kakršnih ti ne maraš, saj ženskam preklinjanje ne pritiče??? Sprenevedanje po potrebi???

    Govoriš o neposrednih dražljajih, sam pa navdušeno popaš fotke nekih študentk v banji, ki so se fotografirale v javno uporabo, verjetno simbolizirajo globoko intimo! Nadi očitaš, da ni argumentirala svojih zaključkov, v naslednjem hipu pa že spet sam neargumentirano meni podtikaš, da iščem goli seks, kot si bojda prebral v starem romanu Erice Jong. Bi lahko pojasnil od kod tebi sklepanje, da Jaz iščem le goli seks??? A zato, ker zagovarjam stališče, da so sodbe o intimnih delih in erotični dražeh stvar intime, ne pa razprav nekih moških, kako naj obdelujemo in negujemo ženske svoje intimne predele???

    Vse, kar ti je še na voljo, je pač, da se sprenevedaš in spotikaš ob mojo kvazi vulgarnost. Dejstvo pa je, da jaz pišem zelo različne komentarje. Večina teh ni prav nič vulgarna, nekateri pa so, in to z nekim namenom. Dajana se je itak zapletla v paradoks. Hvalinice Jim Morrisonu ne more opevati nekdo, ki pristaja na posredno zlikan izraz in na cenzuriranje. Sem prepričana, da bi se takemu pristopu pač ravno Jim Morrison najbolj posmehoval in spustil na njen račun polno vulgarnih replik. Nalašč! Ker je namreč ravno pri takem opreiranju značilno sprenevedanje okrog vsebine, ki je lahko res vulgarna, a zakamuflirana v leporečenje. Torej volite leporečne politike, ki vulgarno delujejo!!! Osebno problemov z vulgarnostjo na primer nimam, ker jo navržem izključno kot eksperiment ob točno določenem trenutku, s točno določenim namenom. Tvoj blog namreč je vsebinsko vulgaren, link zapisa, ki si ga podal, še bolj. Nestrpno in fašistoidno obravnava žensko pri svobodni odločitvi, kako bo dojemala svoje telo v povezavi z erotiko!!! In pri tem nisi niti diskutabilen, ampak zdaj še celo pametuješ o formi, kakšna naj bi ženska bila, da je ženska!!! In še prav vulgarno za posladek meni osebno podtikaš, kako jaz neki seksam, kakšen seks iščem!!! Da te ni sram! Če te namreč to res zanima, nimam nič proti in bi lahko kvečjem vprašal! Lahko bi sklepal, ampak z argumenti, na katera bi jaz lahko replicirala, ne pa s trditvami o blogovski Erici Jong, Meni! Kdo si pa ti? Brane Katelic, ki ima rad kosmate???

    Porkadios ljudje! Začnite že enkrat brat vsebine in ne padajte samo na kičasto formo! In ozrite se v svoje paradokse. Izjemen občutek je, ko človek spozna, da ga najbolj žali tisto, kar v resnici najbolj občuduje in želi doseči od sebe, a ne more in ne more preskoka čez planke!

  91. Andres pravi:

    Videl sem da je Rado objavil čink do mojega članka na Katedrali. Lepa hvala, toda proti kompleksu, ki se kaže skozi obritost se borim že precej časa. Pač vsaka se vleče ven na higieno, naše prednice so bile pa packe?? Moda pač, kaj čemo. Sicer pa sem na to temo napisal še več člankov, ki so še vedno vidni na Pozitivkah. Odzivi so bili kajpak burni, groza kako se lahko ženska upira in zagovarja svoj ego.

    http://www.pozitivke.net/article.php/20060829021224278

    http://www.pozitivke.net/article.php/Orhideja_Vagina_Obritost_Roza

    Sicer pa je najbolje da v iskalniku na Pozitivkah izberete avtorja Andres in najdete še kaj več.

    Andres

    http://www.katedrala.si

  92. Andres pravi:

    Malo sem še prebral Simonine izjave. Hmm. Na smeh mi gre, ko ženska zagovarja obritost s takšnimi stališči. Preprosto se mi ne da še enkrat pisat komentarje kot sem to delal pod omenjenimi članki na Pozitivkah. Lahko pa jih kdo kopira, če se mu zdi kaj pametnega tam vmes.

    Andres

  93. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Ohohoho …! Kakšen čudež! Izmed vseh blogov na spletu, se pojavi Andres, ki je videl objavo Rada linka fena svojega fena! Hahahahaha … Od smeha bi me bilo konec, če bi imela pet let, tako pa … se lahko samo opravičujem … malo sem se zmedla in vsemu navkljub še vseeno precenila nivo tukajle. Ejejejej!

  94. Rado Rado pravi:

    TAKOLE SE JE ZAČELA DEBATA NA MOJEM BLOGU. KER SE OBISKOVALCI NISO DRŽALI OPOZORILA, DEBATO SELIM K AVTORJU.

    PIROMAN

    • Rado pravi:
    15.09.2007 ob 14:26 Uredi
    Roman,
    moja polemična prijateljica Simona Reboljeva me je obdolžila, da je moj blog, citiram:
    “Tvoj blog namreč je vsebinsko vulgaren”.
    Njeno mnenje se nanaša na moj prispevek: “Obrite so dolgočasne”.
    Rad bi pridobil še mneja drugih blogovcev, zato bi rad razpisal anketo na to temo.
    Ali se to da?
    Lep pozdrav.
    • Pi.Roman pravi:
    15.09.2007 ob 14:33 Uredi
    Rado, kakšnega posebnega pripomočka za ankete na Blogosu zaenkrat še ni. Predlagam, da ustvariš eno novo objavo s pojasnilom, pa naj obiskovalci odgovore puščajo v komentarjih.
    • simonarebolj pravi:
    15.09.2007 ob 15:45 Uredi
    @Rado:
    A spet malo hinaviš z nekimi iztrganimi citati iz konteksta? Še huje … trudiš se zbirat neko armado, ki bi presojali o nečem, česar verjetno sploh niso prebrali v celoti, da bi tvoj poniglavi ego zrasel vsaj centimeter? Trudiš se zbrat vojsko glasovalcev, da bi se namesto tebe Borili proti neki komentatorki, ki ji očitno ne zmoreš parirat tako, da bi bil zadovoljen sam s sabo? Precej brezjajčno!
    In ja … Čemu neki anketa zaradi tvojih problemov z mano, ko lahko odpreš blog, kjer naj komentatorji puščajo objave??? Hahahaha … Ampak ravno to ti ni všeč, a ne? Ker se lahko odpre razprava, ki jo po lastni avtorski meri prirejena anketa na tvojo ljubo željo pač ne bi omogočala v enem ali drugem oziru kakršnega koli rezultata že!!! Spet si preveč povedal o sebi! Ejejej!
    • Pi.Roman pravi:
    15.09.2007 ob 15:53 Uredi
    @Simonarebolj: Moj blog ni namenjen prepiranju o tem, ali nekdo ima jajca ali ne. Pojdita se prepirat v svoj peskovnik!
    • simonarebolj pravi:
    15.09.2007 ob 16:53 Uredi
    @Pi.Roman:
    Zakaj potem tega nisi pojasnil že Radu pred mano, ki je ta prepir z jamranjem čez mene začel???? Za anketo bi te lahko povprašal brez podtikanja o meni, a ne??? Ampak prijatelje očitno dobrohotno sprejemaš s takimi izpadi, za ostale pa ne velja enako! Bedno!
    • Rado pravi:
    15.09.2007 ob 18:02 Uredi
    Roman,
    tudi jaz nočem smetiti tvojega bloga. Pisal sem ti zaradi tega, ker me resnično zanima, kako drugi ocenjujejo moj članek. Da, korigiram svoja stališča, če se bo izkazalo, da sem prešel mejo dobrega okusa. Zaradi tega, ker o svojih stališčih vedno nekoliko dvomim, v nasprotju s Simono, ki 100 % verjame v svojo nezmotljivost. (ona ne rabi teh preverjanj). Anketa torej ni namenjena, da bi se boril proti tebi Simona, ampak zato, da preverim sebe in svoja stališča.
    (najbrž kljub vsemu ne dvomiš zares toliko vame Simona, da bi mislila, da mi zmanjkuje besed za dialog s tabo?!)
    P.S.
    Ti hudir ženski ti, čist na vsak blog mora nesti svoj nos.

    • Dajana pravi:
    15.09.2007 ob 18:08 Uredi
    Oprosti Pi.Roman, a lahko še jaz malo posmetim? To se je meni stalno dogajalo, Rado. Nekdo je nekje mene omenil, in sem jaz skočila, da kaj mora mene omenjat in potem lop po meni, da jaz povsod komentriam itd. Simona ima prav, ne vem, zakaj jo tukaj omenjaš, Rado. Jasno, da povsod, kjer je njeno ime sme vtakniti nos. Zato ne počnite tega.
    • simonarebolj pravi:
    15.09.2007 ob 18:13 Uredi
    @Rado:
    Za ta blog sploh nisem vedela, da obstaja, ampak sem videla med zadnjimi komentarji omembo mojega imena … he, he … Pa še to bolj po pomoti, redko mi oko zaide tja spodaj.
    Tako zastavljena anketa bi bila, Rado, najslabše možno preverjanje pravilnosti svojih stališč. In kaj, če bi slučajno glasovalo le nekaj anonimnih tepcev? Bi tebi to pomenilo nek dokaz??? Ne bi te pa zanimala kakovost argumentov?
    Jaz na primer bi sigurno glasovala, da tvoj blog ni vulgaren. Pa ne zato, ker bi bila v navzkrižju s svojimi stališči, ampak zato ker je tvoj blog zame vsebinsko vulgaren izključno z vidika primerljivosti, kaj je bolj vulgarno … same besede ali poanta vsebine. O tem sem namreč sprožila debato, ki ni bila žal možna. Sploh pa zame vulgarnost ni sporna, ker nasprotujem tovrstnim cenzuram. Kar sem tudi pojasnila, zakaj. O vulgarnost kar povprek si najbolj razpravljal sam, na mojih plečih. Meni pa dol visi za njo, ker pristajam na vsebino, slog pa dojemam kot dobro ali slabo umeščen pristop.
    Lp
    • simonarebolj pravi:
    15.09.2007 ob 18:16 Uredi
    @Dajana:
    Hvala za objektivno mnenje. Redkost med blogerskim prepucavanjem.

  95. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Hihihi … Všeč mi je, da je PiRoman vse skupaj fliknil kar pod Celostna vadba za vsakogar!

  96. Rado Rado pravi:

    Očitno,
    je tema dobila nov zagon. Zopet ste vabljeni ste k izražanju svojih mnenj.

    Za anketo bom tako, ali drugače poskrbel.

    Vsebina vprašanja se bo glasila:

    Ali se strinjate s Simonino trditvijo:
    “Tvoj blog namreč je vsebinsko vulgaren”.

    Pojasnilo: Njena ocena se je nanašala na kolumno: OBRITE SO DOLGOČASNE.
    _____________________

    Sporočilo Simoni:
    Ne dvomim v argumente za svoja stališča /nasprotno, iz posta dobivam vedno več potrditev o resnem pojavu stranpoti pri osamosvojitvi ženske izpod dominacije moškega/,
    preverjam le, če je forma mojega sporočila korektna.

  97. Andres pravi:

    Ne vem kaj naj bi bilo v tem blogu ali tem članku vulgarnega?

    Če se moški spotakne ob ženske obritost slednja to vidi kot vulgarnost. Odgovor je preprost. Pokaže se notranji strah pred naturo. Preprosto obrita ženska ni ženska, Simona, očitno obrita, pa to ni.

    Moška dominanca nad žensko? Hmm. Napaka. Še v srednji šoli smo imeli učiteljico, ki nam je že takrat rekla, da ženska ni bila nikoli tako emancpirana toliko kot pred 25. leti. Kje pa Simona živi?
    Grozi pa grožnja iz severa kjer je zakonodaja pisana na kožo emancipirankam, posledično pa si moški izbirajo na Tajskem, Filipinih in po novem na Kubi.

    Ena je tu vmse Grke in Turke omenila. :) Prav rad bi videl samo 5% žensk v partnerstvu s to nacijo. Joj. Šele takrat bi cenile Slovence, ki so žal mamine mevže postali.

    Andres

  98. Rado Rado pravi:

    Andres,

    sem bral odzive na tvoje prispevke. Očitno je kar precej patološkega v teh reakcijah tako pri tebi, kot tudi tu.

    Čisto psihološko je takšna, skoraj že histeričnost značilna tam, kjer ženske čutijo, da kljub temu, da so polno uveljavile svoje zahteve, svojo emancipacijo pa kljub vsemu ne čutijo pravega notranjega zadovoljstva.

    To je jasen znak, da cilj ni bil pravi. Seveda smo zdaj tisti moški, ki opozarjamo na to, grdi fantje.

  99. Andres pravi:

    Iskreno rečeno, začuden sem, kako malo moških si upa postaviti se zoper žensko besedo, žensko manipulatorstvo, žensko potrošništvo, žensko obrekljivost in nenazadnje zoper žensko obritost. Nihće namreč ne opozarja, da vse navedene in nenavedene lastnosti žensk potapljajo vsako naslednjo generacijo. In vidiš Rado. Tudi zato, ker žensk ni več je dandanes toliko mladih na igli.

    Andres

  100. nada pravi:

    Priporočam metin čajček na snidenju!!

  101. nada pravi:

    Andres, ne pozabi da moški oblikujejo ženske po svoji meri in zahtevi, lepo in tudi grdo…menda ne boš trdil, da dekleta na drogu plešejo sebi? menda ne boš trdil, da so dekleta v estradi v spodnjem perilu na odru zaradi sebe in gledalk ha,ha, zakaj si ženska poveča prsi, ustnice….hujša…telovadi kot nora?? a ti misliš da je sperma okusna? ženske imamo raje čokolado…..
    kdo spreminja ženske v plastične lutke? moški, ker to zahtevajo od njih.V Global stopi in boš videl, kaj vse ženske naredijo iz sebe, da zadovoljijo moško naslado.
    Kruto a resnično.Ženske slačijo, slikajo in prodajajo, pretepajo in posiljujejo moški !
    Ne boš verjel tudi britje na črtico izvira iz moške glave.

  102. Dajana Dajana pravi:

    Vau, nada, ta tvoj komentar si vzamem za iztočnico za moj nov post, prav?

  103. Rado Rado pravi:

    Nada,

    ženske, da vse to počno zaradi moških? Saj se hecaš!
    Beri vendar malo več Simono.

    Ženske vse to počno zaradi sebe!

    P.S.
    Če pa imaš morebiti vendarle prav, potem me seznano z eno, ki si bo hotela zame pustiti rasti dlake.
    :-)

  104. Andres pravi:

    Nada. Oblikovanje ženske in drog sta dve popolnoma drugačni zadevi. Oboje se veže na socialni status. Ženska na drogu spada v grupo kurbic, moški, ki žensko oblikuje sčasoma naredi prepad med njima in ponovno nastane problem, ki se lahko konča kot socialni problem. Ni res?

    Zakaj si ženska poveća prsi, telovadi, pleše moškemu ipd, spršuješ.? Poglej Nada. Vseeno mi je če ima Rado Mercedeza in Boss obleko, verjamem pa da je tudi njemu vseeno če sem jaz brez avtomobila s starimi zgonjenimi kavbojkami. Te lastnosti ženske nimate, temveč med seboj tekmujete, med drugim s silikonom, vse ostalo pač ne bom našteval. Slednji je namenjen predvsem za tiste, ki resnično sekajo iz povprečja, ne pa kar za cele avenije ki jih je naenkrat obdal silikon.

    Sperma če je okusna. Moja ni, več o tem, verjamem, da veš ti. Sicer pa. Normalen moški žensko ne prisili, da pogoltne. Nazadnje pri meni ena ni pogoltnila, preprosto je pljunila ven v brisačo. No problem, njena odločitev. Tako ni bilo ne sperme ne čokolade in še najmanj možnosti za zanositev.

    Ženske ste očitno bolj naivne kot moški, če se pustite slikati za drobiž, če se pustite prodajati v druge države, moški kot tak pa je videti bolj iznajdljiv, saj vendarle, če v denar spravi meso v obtoku je to umetnost, ki ga ženske ne premorete do te mere. Sicer pa ta vzorec slikanja in vsega naštetega potrduje dejstvo, da ste ženske bolj kurbirsko naštelane kot bi si to mislil.

    Nalepite se na dober avto, na lepo obleko in pred vsem na denar. In v času emancipacije je tega konec. Se boste morale potruditi kot moški in začeti od začetka. Z delom v ladjedelnicah, v rudnikih, v skladiščih, v prevozništvu, gradbeništvu in konstrukciji. Vas pa tačas sedi 90% na riti v nekih pisarnah in na šalterju, kar po moje ni enakopravno. Se motim?

    Andres

  105. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @Rado:
    Zaradi mene lahko delaš kakršne koli ankete hočeš, izkazuješ pa posebno vrsto primitivizma, saj točno veš, da sem odločen borec proti potvarjanju vsebine po tračarsko z iztrganimi citati. Ampak sam se pač odločaš kakšno vrsto osebnosti predstavljaš v dialogu z drugimi.

    Nisi pa uspel odgovrit na nobenega od moji vprašanj, na nobeno vsebinsko polemiko. Nula. Samo tračarije te zanimajo in potvarjanja.

    1. Ali si briješ brado in brke?

    2. Če si, zakaj neki to počneš?

    3. Kako bi reagiral, če bi neka ženska napisala blog, kjer bi vse moške, ki se brijejo, obtožila, da izničujejo naravnost, ubijajo erotiko in se brijejo zgolj zato, ker jih nategujejo trendi nekih metroseksualcev?

    4. Ali imaš enako mnenje o britju ženske pod pazduho? Če ne, razloži, v čem naj bi bila razlika?

    5. Na kakšni argumentirani podlagi enačiš erotičnost ženske z britjem telesa oziroma še huje, sodiš, da ženske, ki se brijejo po intimnem predelu, iščejo zgolj priložnosten seks! Zelo akademsko. Razlaga prosim!

    6. Nisi odgovoril, na kakšni podlagi komentatorko Simono obtožuješ vulgarnosti v zapisih, medtem ko si se pod istim blogom posebej poklonil tezi Svetlane Makarovič in preko njenega mnenja tudi opravičil uporabo izraza pička?

    7. Od kod meniš, da izhaja korektnost tvojega vtikanja v žensko, kako naj bi ravnala s svojim telesom, da bo po tvoje na pravi način erotična? Kdo misliš, da si?

    To je samo nekaj malega vprašanj in nastavkov, na katera nisi dodal nobenega pojasnila, ampak si v zameno raje začel razgrajat z nekimi anketami o vulgarnosti, ki nimajo nobene zveze z mano oziroma se samo smešiš, saj vsak inteligenten človek razume, kaj sem povedala in kaj na sploh govorim, ostali me pa ne brigajo. Najprej poskušaj odgovorit na kakšno vprašanje od zgoraj, sicer so bockanja s tabo na tako temo povsem nesmiselna in infantilne narave.

    @Andres oziroma Radoklon:
    Največji kiks, ki si ga lahko sploh sprovedel je predvsem v govoranci, da gre po tvoje za najbolj intimen ženski del telesa in v imenu te intimnosti furaš politiko antibritja, antitetoviranja in ne vem kaj še vse. Če odštejemo, da je tudi stopnja dojemanja bolj intimnega od manj intimnega precej različna in osebna, je osnova dojemanja intimnosti, da je prepuščena v presojo posamezniku, da ne prenese nikakršnega politiziranja!!! In ti si vse meje intime potacal in zato stopil v paradoks s samim sabo. Vtikaš se v zadeve, ki se te ne tičejo!!! Lahko govoriš samo v prvi osebi ednine! To je vse! Nobena pornografija ni tako spolitizirala intimnih predelov kot to počneš ti. Kajti če ima pornodiva joške številka deset, jih zato še ni treba imeti vsem in jih tudi nimajo. Da pa se je razpraslo britje mednožja pri ženski, mi je nenavadno približno toliko, kot je nenavadno, da se je razpaslo britje brade in brkov pri moških. To je vse.

  106. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Seveda se tudi ne strinjam povsem z Nado, na kar je že opozoril Rado. Res je … veliko žensk naredi marsikaj za moške, ampak osebno menim pa, da ravno na vizualnem področju še najmanj zaradi njih, samo posredno … Ampak to so že moje predolge opazke za na blog. Je preveč za povedat. V tem se celo strinjam z Andresom, da veliko več estetskega tinglpongla izvira iz medženske tekmovalnosti kot zaradi moških, ki z lepimi oziroma privlačnimi ženskami itak večinoma sploh ne znajo ravnat. Jih prej ne marajo kot obratno. Raje imajo babe, ki jih ne delajo ljubosumne s svojo privlačnostjo, ki jim dobro kuhajo, pospravljajo, jih čakajo doma, porihtajo to in ono … he, he … Ja, in vse to ogromno žensk počne za moške, medtem pa pametujejo, da ne delajo za njih toliko kot tiste sprehajajoče se lutkice, ki se rihtajo za njih, One same pa med drugim ravno zaradi svojih dedcev niti v osnovi niso več zrihtane, celo rahlo obupano zanemarjene po možnosti.

  107. Andres pravi:

    Pojma nimaš kako verižno je lahko vse to kar ženska danes dela iz sebe, oziroma ves njen odnos do okolja. In okolica sem tudi jaz ter moji otroci, kar pomeni, da med drugim britje kocin, tetoviranje in percing za katerega sploh ni slovenske besede, še kako ni le osebna odločitve vsake ki se poslužuje svoje lule. :)
    Sicer pa v datoteki piše vse.
    http://www.nenavadno.com/globalno.pps

    Andres

  108. Rado Rado pravi:

    Glej Simona,

    o moških in njihovih bradah, ter britju ne morem govoriti, ker za moške nimam pravega zanimanja. Niti se ne spoznam nanje, zato o njih ne govorim.
    Zato ti na prvih nekaj vprašanj ne bom odgovoril.

    Ti pa priporočam naredi svoj prispevek na to temo. In jih skritiziraj po mili volji. Sufražetke ti bodo gotovo rade priskočile na pomoč.

    Jaz pišem o ženskah, ker se nanje bolj spoznam, ker so področje mojega zanimanja, ker imam z njimi bistveno več izkušenj, kot jih boš imela kdajkoli ti.

    Lahko ti odgovorim na vprašanje št 6.
    Moja uporaba inkriminirane besede ni vulgarna, ker je uporabljena v ustreznem tematskem kontekstu. Ker zanjo tiči zgodba.

    Tvoja uporaba pa je vulgarna, ker je napisana v izbruhu nekontroliranih čustev, ali pa, kot sama omenjaš, zaradi provokacije.

    Da čutiš razliko, seveda moraš imeti ustrezno senzibilnost.

    Vprašanje št 7.
    Nikjer nisem dal diktata ženski, kaj naj počne. (Mi lahko poiščeš, kakšen citat – jaz se tega ne bojim :-) )
    Govorim le o tem, kakšne so zame prave ženske. Kaj je zame erotičnega na ženski.
    In iščem sociološke, psihološke in druge vzroke, za vašo patološkost. Se opravičujem drugim ženskam, ki vendar še dajo nekaj na lepoto za moške oči. Ki se vendar, kdaj tudi vprašajo, kako se naj uredijo, da bodo moškemu všeč.

    ________

    Citatov se človek lahko boji le, če za dosego svojega cilja uporablja neresnične stavke.

    Simona,
    piši samo resnične stavke, če moreš in potem bo končno sporočilo tudi verodostojno.

  109. simonarebolj simonarebolj pravi:

    Česa tako nenavadnega v osnovni logiki pa že doooolgo nisem prebrala. Meniš, da se spoznaš bolje na ženske kot nase???? Nikoli v življenju ne bi upala pomislit, da se na moške spoznam bolje kot na sebi sorodni spol in nase, saj sem vendar sama ženska!!! Čeprav so moški plod mojega zanimanja, pa se vendar zavedam, da lažje sklepam o ženskih motivih v primerjavi z meni emocionalno dočuteno tujim spolom. V življenju ljudje tudi nimamo enakih izkušenj z enakim tipom človeka, moških ali žensk! Posploševanja morajo bit dobro argumentirana. Ob vsem tem, ko meniš, da imaš zaradi svojega spola vso pravico sodit o ženskah, pa mirno označiš možne kritike na brado in brke zgolj za feministično potezo sufražetk, kar pomeni, da obratno verzijo kritike avtomatsko odklanjaš!!! In ne prepoznaš šovinistične fašistoidnosti v svojih stavkih???

    Govoriš tudi, da ponazarjaš zgolj, kakšne so Zate prave ženske, v naslednjem trenutku pa že politiziraš in označiš drugačne ženske od svoje predstave za Patološke in nasprotje tistim, ki po tvoje še nekaj dajo na svojo lepoto. Kot da si TI merilo mnenja vseh moških. Spet paradoks. In vse te tvoje stavke bi lahko spravila v citate in bi samostojno izpadli milo rečeno grozljivo šovinistični, diktatorski, diskriminatorni in žaljivi!!! Ampak mene ne zanimajo igrice citatov. Se mi s tem ne ljubi ukvarjat. Moji teksti pa, vem, da zelo stojijo v vsebini in na vsako opombo lahko odgovorim. Tudi opravičila sem se že med drugim!!! Tudi priznala, da sem kaj narobe razumela itd.!

    In če si že postavil lastno tezo, da o moških ne moreš govorit, ker niso predmet tvojega zanimanja, kar se mi zdi v kontekstu vprašanja, zakaj ne nosiš brade in brkov, milo rečeno prozorno izmikanje, bi vsaj lahko odgovoril na 4. in 5. vprašanje o ženskah!!!!!

    O uporabi določenih izrazov, za katere praviš, kako naj bi bili tvoji utemeljeni, moji pa ne … mislim, spet, lahko bi ti bilo vsaj nerodno na tak način komunicirat z mano. Pa menda ne misliš, da bom udarila tekmo o pojmu pismenosti in slogov. Kaj neki se ti greš, mi še vedno ni jasno. Vseeno pa lahko odgovoriš še na nekaj vprašanj, ki se dotikajo ženske!!! Bo veliko bolje za razpravo.

  110. Rado Rado pravi:

    Zdaj vidim še 4 in 5.

    Za podpazduho mi je vseeno – nimam mnenja.

    Sprememba spolnih signalov trajajo tisočletja!!!

    Prvotno, pri naših prednikih je bila samičkina zadnjica tista, ki je vzburjala samce. Skozi tisočletja so postale tudi ženske prsi seksualno pomembne.

    Vidiš Simona, vsaj 200 generacij mora proč priti, da se spremeba “usede” v človekovo – moško genetiko.

    Ti bi pa rada, da moški v enem samem desetletju pozabimo na majhen črn trikotnik?
    Saj si nora.

  111. Andres pravi:

    Nikoli v življenju ne bi upala pomislit, da se na moške spoznam bolje kot na sebi sorodni spol in nase, saj sem vendar sama ženska!!!

    Ženski bi moral izbirati parfum moški.

    Andres

  112. simonarebolj simonarebolj pravi:

    No, vidiš, Rado. V tem je problem. Če pišeš o zadevah v okviru tvojega osebnega zanimanja ali navduševanja, potem piši osebno in vsi bomo tako razumeli. V kolikor se pa spuščaš v analize in poltikantske, družbeno socialne sodbe, je treba bit pa pripravljen na doslednosti v primerjavah in zaključevanjih. Potem izjava “To me pa ne zanima” ne more obstajat oziroma če obstaja, naznači, da avtor po sebi lastnih vzgibih prikrojujej poanto in tako tudi podaja sodbe. Kot zapiha veter po njegovem okusu. In to pač ni verodostojno.

    Kar se črnega trikotnika tiče … večina moških, ki jih jaz poznam, so z lahkoto pozabili nanj. Nekateri pač ne in temu primerno družico si morajo pač poiskat ali se dogovorit z njo o gozdičku. V čem je problem? In samo še opombica: Ne obstajajo samo črni trikotniki … so tudi rjavi, oranžkasti in blond. Moj je, v kolikor ga pustim rasti, na primer blond. Ampak verjetno bi se dalo tudi okrog tega fino skregat s tabo, ker te očitno zanimajo samo črni trikotniki in bi znal iz tega speljat kakšno zanimivo sociološko razpravo …

    @Andres:
    Vonj je sigurno zelo pomemben faktor ugajanja med spoloma. Se strinjam. Se pa zelo ne strinjam, da bi morali moški ženski izbirat parfum. Ženska mora sama znat izbrat vonj, ki je njej zelo ljub in se z njim počuti dobro. In v tem kontekstu se bo nanjo nalimal zagotovo moški, ki mu bo prav tako všeč ta vonj. Čemu bi jo zanimal moški, ki mu smrdi tak vonj, ki njej najbolj diši???? Ali celo, da bi se ženska špricala na ljubo moškega z neko drisko, ki jo sama v resnici komaj prenaša??? Tukaj nekaj ne štima. In spet je nenavadno, da nisi potemtakem dodal še opombe, da bi tudi ženske po tvojem morale izbirat dišave za moške. Ali si mnenja mogoče, da se žensk pa to ne tiče ali celo, da se moškim dišavit ni prav nič treba … He, he ….

  113. Branč pravi:

    Uhh, opasna in zanimiva sta vidva neizprosna intelektualca v tej borbi mačke z “miško” :)
    In ker imam občutek, da te Simona oklofuta, če rečeš črno, ali belo, je verjetno Radotu še večji izziv. Ampak mislim, da je Rado doživel knock-aut, ko je Simona zapisala, da ima blontno, če si jo pusti… (ufff…)

    In ker vem, da je poseben čar občevati z intelektualko in (končno) dominirati nad njo, kar vidim, kako Rado in andres uživata v tej vojni, he,he,.. ;)

  114. Andres pravi:

    Hja Simoni praviš da je tvoja blond. Verjetno bi se tudi po glavi pobrila, samo da nebi bila blond. Seveda mora to pred teboj narediti najprej 1000 blondink. So simle is it. :)

    Parfum. Če je ženska samska naj nebi si izbere sama parfum, v kolikor govoriva o partnerstu je moški tisti, ki jo pozna najbolje, pozna njen šarm, njene prednosti in slabosti. Žensko kot tako je ego že dovolj poozil in izbira parfuma po tvoje, kot se ti je zapisalo, je manipulacijo. Očitno da ti je to kar imate ženske prirojeno ostalo. Razen kocin seveda.

    In pravilno si zapisala, da bi morala ženska moškemu izbrati
    vodo za po britju. Tistega za boljše sestankovanje si bom itak kupil sam.

    Dotaknila si se vonja samo kar zadeva parfuma. Dlje od tega ne greš. Tu spodaj kopiram kratek zapis ki čaka objavo na Pozitivkah.

    Naj bo potemtakem tvoj blog Rado kot prvi v Sloveniji s tovrstno informacijo.

    **************************************

    Odprlo se je novo poglavje, ki zadeva žensko higieno oziroma potrošniško naravnanost femine.

    Preprosto so britvice, kremice, žaubice zasedla podjetja, ki tačas delajo na monopolu zato se je sorodno podjetje odločilo, da se preizkusi drugače.

    Gre za odpravo vašega vaginalnega vonja dame. Ne vem sicer čemu še dodatna mala steklenička, saj vendarle vode je ta hip še dovolj, higiena pa kot pravite same, ravno tako. Morda pa gre pri Vulvi kot so jo poimenovali le za odpravo ženske nadloge saj avtor ne more pozabiti dogodka, ko mu je pred leti zaradi vaginalnega dotika smrdel volan več dni zapovrstjo.

    Odločitev kako dalje, s kemičnim pripomočkom, ali brez, je predvsem na vas samih. Sam kajpak prisegam na milnico, saj vendarle so pretekla od uporabe le te stoletja, slednja pa nikogar ni pustila na cedilu. Bržkone vas lahko pusti na cedilu ravno vulva. Lahko tudi Vulva.

    Andres

    Andres

  115. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @Branč:
    Hmmm … zakaj imam pa jaz občutek, da precej trpita pri tem občevanju … no, vztrajna pa sta, vztrajna … ni šment, da bo enkrat enemu le prišlo …

    @Andres:
    Ni šans. Svojo blondnost po glavi še poudarjam, moje okrasje okrog pičke je namreč še bolj blond od naglavnega, pa mu malo pomagam k harmoniji. Za ostale blonde mi dol visi, meni pa vem, da koristi … na primer na prvi pogled zavaja nasprotnika … he, he …

    Drugi odstavek upam, da sem prav zarumela, ker si se precej zatipkaval. Pojma nimam, zakaj bi v primeru partnerstva meni parfum določal on, saj me vendar obožuje tako, kot me je spoznal, torej mu okviren vonj ugaja. Sem namreč parfumski fen in jih v zmerni dozi uporabljam kar nekaj, ampak osnovna baza je enaka. S sadnim vonjem se ne polijem, pa če se cela vojska na glavo postavi na primer. In teza, kako te partner najbolje pozna in ti določa to in ono se mi zdi milo rečeno zabavno komična. Moški namreč radi delujejo tudi v slogu svojega ljubosumja in podajo kakšen nasvet, ki je vse prej kot v prid očarljivosti partnerice … he, he … Tvoja teza torej bolj velja za predstavnice, ki so po župi pritauhale.

    Ne razumem tudi odstavka, da si moški za sestankovanje izbira parfum sam! A ženske pa ne sestankujemo, al’ kaj? Hahahahaha … Jaz na primer precej sestankujem. A imam lahko enega za te posebne priložnosti, pa še za sprehode enaga itd.

    Kar se smrdljive vulve tiče, pa res ne vem, kaj naj rečem. Spet se greš doktorja za ženske zadeve in svetuješ navadno žajfo, ki jo vsak ginekolog za redno uporabo zelo odsvetuje, ker s časom lahko počkoduje občutljivo sluznico. Zato smo ženske vesele, ker imamo dandanes na voljo precej boljše dišavne in čistilne preparate v dotične namene.
    Podobno kot uporabljamo šampone za lase, a veš, ki so bolj prilagojeni svojemu namenu od tradicionalnega “luga”. Tudi novodobnejše pogruntacije niso samo slabe. Zato se tebi na primer ni treba več brit samo z žiletko. A ni fino?!

    Pa lep pozdrav

  116. Andres pravi:

    Ja res Simona. Zatipkaval sem se, ker na tem mestu želim opraviti na hitro, saj vendarle čaka me še drugo delo.

    Že samo besedo sestankovanje očitno vidiva drugače. Ti si to vzela kot sestankovanje z moškimi opažam, jaz kot razne sestanke nekakšnega pomena pač. In parfum oziroma after shave za na sestanke kjer je beseda sila pomembna mora biti tudi izbran.

    Normalno, da nisi hotela razumeti zakaj bi ti moški izbral parfum. Otepaš se lastnega ega, on pa bi ti ga brez dvoma izbral glede na tvojo osebnost v celoti. In ego je le del osebnosti. Ozko bitje si ti Simona.

    Moški se po večini brijemo z žiletko. Je pa res, da se z vsakim novejšim modelom manj porežeš In če se želiš po nekaj mesecih ali letih briti s staro nimaš več občutka in se tako porežeš. In sploh se ne počutim privilegiran, ker je za moške na razpolago več kot toliko vrst britja. Imam eno žiletko pa amen. Torej. Če bi bil ženski um kreiran preprosto kot moški želetke sploh rabile nebi, saj vendarle do smrti vam kocine nebi zrasle bog si ga vedi koliko. Pravzaprav bi vam prej odpadle. Če so blond se jih vidi še toliko manj.

    In nova žaubica za Vulvo je spet ena finta po kateri bost ženske segle kot odtrgane. Ne govorimo torej o higieni, ampak o lenobi.Vsaj pri tistih, ki bodo po Vulvi posegle, ti pa jo kot vidim odobravaš.

    In nenazadnje govoriš o moškem ljubosumju. Kaj pa ženske? 10 let sem imel ljubosumnega zmaja na vratu, zdaj mi pa ti nalagaš pesmice o tem, oh kakšni moški da so.

    Poudarila si harmonijo tvoje blond pičkice. A s sliko pa nebi šlo vse to razkazat? Mislim,da bi s tem marsikateri pod kožo zlezla, obenem pa si lahko pridobiš točke celo pri Radotu.

    Andres

  117. simonarebolj simonarebolj pravi:

    @Andres:
    Tako zabavnega sogovornika pa že dolgo ne. Hvala za smeh!

    Očitno ti ne uspe opravit na hitro. Se opravičujem za zahtevnost … he, he …

    Ne razumem sestankovanj. Jaz sestankujem z moškimi in ženskami. Danes so namreč tudi ženske na določenih delovnih mestih. Presenečen? No, tisto, česar pa ne razumem, je trditev o uporabi after shavea, kjer so sila pomembne besede!!! Hihihi … A pri partnerstvu so pa vse besede odveč in nepomembne. Mater si imel zanimive bejbe.

    A jaz pa ne dojemam sebe kot osebe v celoti. Moškega potrebujem, da mi razloži mojo celoto … V mojem svetu me moški o mojem svetu lahko kaj vpraša na primer, ne mi pa razlaga, kdo sem … Spet si me zamenjal za tiste plavajoče župarke … hihihi …

    Aha! Ti se briješ z ofucano staro žiletko in zato bi se morale ženske umivat samo z navadno žajfo. Interesantno. In prav imaš, kar se tiče kosmatosti. Moje kocine so še po parih dnevih ali celo tednu skoraj neopazne na oko, zato se ne bi žrla toliko okrog pojava “medvedka stajliša”, kakor črnokocinaste in gostodlake kolegice. Jih pa razumem. Zanimivo, a ne? Se pa lahko strinjam, da je moški um kreiran bolj preprosto od ženskega … hahahaha … Obstajajo pa izjeme.

    Kakšna lenoba je v primerjavi, ali uporabim preparat za intimno nego ali pa na vadno žajfo? Saj nikjer ne piše, da so preparati namenjeni posebej intimni negi samo za lenuharice, ki zadevo uporabljajo enkrat na teden. A tiste z žajfo se pa drgnejo vsako uro? Ne štekam.

    In sočustvujem, Andres. Moram priznat, da te zdaj, ko si mi obelodanil, da si bil pripravljen kar deset let trpet ljubosumnega zmaja na vratu, bolj razumem, v čem je tvoj problem.

    Čemu bi svojo blond pičkico metala na net?!! Je prelepa, da bi se lahko slinili nad njo kateri koli bedaki. Rado bo pa že prenesel ta neznosni nasladni manjko. Saj ima bujno domišljijo.

  118. Andres pravi:

    Uh, ti pa dežuraš, pri tebi je že ena. Bržkone si čakala moj odgovor in v vmesnem času bi res lahko delala naslado tisočim drugim, ne samo Radotu. Ampak kot razumem si ti na balin, tako, da razlike med tabo in tisto iz Ugande ni. Obe sta ženski, vprašanje je le katera jo bolj zapostavlja.

    Točno, brijem se z žiletko, ki je zdaj stara tri mesece a še vedno ostra kot sam satan. Pridi samo pod mojo želetko in videla boš kaj je čar britja. Novo se ne kupuje zato ker nekaj pač prodajajo, temveč zato, ker je staro dotrajalo.

    To isto ne moremo govoriti o ženskah, njihovih parfumih, vseh mogočih kremicah, puderčkih, vložkih vseh možnih oblik, pač potrošništvo na višku. Nekoč predhodno sem že napisal, da se sprehodi po City parku in preštej koliko kvadratnih metrov je namenjeno ženskam, koliko otrokom in koliko moškim. Na glavo imajo še psi več prodajnega prostora v City parku kot moški. :)

    Praviš, da sestankuješ. Uh, imel sem opravka s takim blond kalibri, ki odločajo o nečem. Nočem te obsojat, vendar za dogovore ste najslabša klasa ravno ženske, zlasti pa če je v podjetju ona financ minister. In to nisem rekel samo jaz. Še več takšnih poznam, celo iz treh celin. Z moškim se dogovoriš hitro. Al si podata roko, ali pa ne. No in taka blondinka, verjetno je malo tebi podobna, me je nekoč pričakala v Shellu. Normalno, nič od sestanka, gre za blondinko, ki je kot vem kasneje cele oddelke zavozila. Parfum ji je verjetno še za gate tekel. Skratka. Pojdite malo v rudnik, se vam bodo vsem blondnim kocine videle po dveh urah. Moški smo skozi to evolucijsko dobo šli, ženske pač zaostajate, zato je vsaka beseda o samo odločanju britja odveč. :)

    Andres

  119. Andres pravi:

    No, tisto, česar pa ne razumem, je trditev o uporabi after shavea, kjer so sila pomembne besede!!! Hihihi … A pri partnerstvu so pa vse besede odveč in nepomembne. Mater si imel zanimive bejbe.

    Evo tole zgoraj si sama napisala. Mater ti sprenevedajoče. Ženske uporabljate parfum, da vam še govoriti ni treba, manipulatorsko torej in to se je na tem mestu zapisalo ravno tebi. Pravijo, da imajo eni kurjo pamet. To brez dvoma velja tudi zate. In iz tega razloga hočeš zunanji videz podaljšat trendu primerno, saj le s tem zakriješ svoj kompleks draga moja.

    Nadalje praviš, če so besede v partnerstvu nepomembne. Vsi vemo da so pomembne. Tam spet in še vedno manipularate ravno ve. V novem času celo brez kocin. Sramota svetovna, da se greste brit do golega za uteho lastnega ega in tekmovalnosti. Prav podn ste no.

    Zanimive bejbe sem imel res. Bile so vse od suhih do debelih, od kosmatih, do obritih. Nobena pa ni bila Simona, priznam, kot tudi priznam, da mi je ime všeč.
    To so bile vse žive čistilke do raznih negovalk, ućiteljic, priznane zdravnice, direktorice +++. No največ jih je bilo potrebnih. In če je ženska potrebna se za to niti ne rabi briti. Ti potrebna verjamem, da si, briješ pa se še vedno. Pač, padla si v kolo koncernev, zato kot že prej, ti priporočam rudnik.

    Andres

  120. Rado Rado pravi:

    Vidim,

    da je ta spopad mnenj prešel v vojno eden na enega.

    Ni moj namen spopadati se s Simono.

    Jaz pač analiziram stanje in izpostavljam ugotovitve,
    da se je sicer upravičena emancipacija ženske izrodila in prešla v svoje nasprotje. Je zgolj del atomizacije človeka.

    Nekdanja kolektivizacija se je popolnoma razbila, pod vplivom močnih produkcijskih sil.

    Floskula, poslušaj samo samega sebe gre na roko prav velekapitalu, ker skozi močan propagandni aparat lažje manipulira s posameznikom, kot z ozaveščeno in povezano množico.
    Posamezen človek postaja nepomembna kapljica v morju velikih sil.

    In kakšen je rezultat polemike?
    Vse si dosegla, kar si hotela Simona. Briješ se kjer ti ustreza in kadarkoli ti paše.
    Vprašaj se le: “Ali si ob vsem tem srečna”?

    P.S.
    Temo bom zaprl, lahko pa jo kdorkoli odpre na svojem blogu.
    Lep pozdrav vsem.

  121. Rado Rado pravi:

    Nekaj blogerjev mi je sporočilo da želijo objaviti svoja nova spoznanja na gornjo temo.

    Vabljeni.

  122. levinja levinja pravi:

    Moje novo spoznanje na gornjo temo je:Ljudje se že stoletja kregajo zaradi pičke in očitno tega še nebo kmalu konec :lol:

  123. Andres pravi:

    Ne samo zaradi pičke, predvsem zaradi žensk. V novejšem času se kregamo zaradi obritosti, percinga, tetoviranja, ki naj bi bil trenutni svetovni trend. In kaj je od vsega naštetega ostalo naravno? Nič, torej govorimo o ženski, ki ni naravno prvobitna ampak pokveka kakršno se je naredila sama. Čestitke tisim, ki to niso.

    Andres

  124. nada pravi:

    simonarebolj…..in ob vseh napisanih besed ti o pobriti pi..ki in verodostojnosti ????

  125. SCANIA pravi:

    MALO STE PA LE ŠLE PREDALEČ Z BRITVICAMI.MENI IN KAR NEKAJ MOJIMPRIJATELJEM,SO PA LEPŠE LEPO UREJENI TRIKOTNIKI.KOT JE NEKDO NA ZAČETKU REKEL,NI VEČ MEJE MED PEDOFILIJO IN NORMALNIM SEKSOM.MOJE MNENJE JE,DA JE BOLJŠI LEPO POSTRIŽEN TRIKOTNIK.SE PRAVI NAJ ŽIVI KOSMATO.

  126. bin pravi:

    Kaj, na to pa ni nihče pomislil, da bi lahko dlake tudi “ogulili” – “znucali”? :)

    Saj je iz starega vica, ampak ima še vedno veljavo. Je že bolj prijetno”guliti” mednožje, kot z nekimi ostrinami šariti po tako občutljivih delih telesa. :mrgreen:

  127. SCANIA pravi:

    AL PA Z JEZIKOM,K MAČKE.POL FEJ ŠTO BABA LUDO VOZI.

  128. nina pravi:

    Kosmate so samo še starejše ženske.

    Punce, ki jih vidim v savni so vse pobrite na balin.

  129. Rado Rado pravi:

    Večinoma to drži Nina,

    pa vendar sta prav zadnjo nedeljo obiskali “mojo” savno dve (cca) petindvajsetletnici s čisto solidnima trikotnikoma.

    Naj ti zaupam Nina, nisem bil edini moški, ki se je ob tem razživel. :-)

  130. Rado Rado pravi:

    K gonji diskusiji se vsekakor zdi vredno dodati citat iz Vodebovega bloga:
    - Ženske: so ubežale tradicionalnim spolnim vlogam, ali živijo v iluziji, da imajo svobodno izbiro?

    Da svobodna izbira in svobodna volja ne obstaja, se je treba končno sprijazniti. Želja je vselej želja Drugega – neka osnovna oz. primarna želja pa se vendarle formira v »zdravi« primarni družini – za žensko je odločilna vloga in status očeta. Poleg tega ima želja izmuzljiv status. Ne bi se strinjal, da je ženska končno ubežale tradicionalnim spolnim vlogam – rekel bi, da so jim bile tradicionalne spolne vloge odtujene, in na nek način se jim sedaj toži po feminilnosti in tisti »nebogljenosti«, ki je moške tako rajcala in jih inspirirala. Danes je za moškega »nočna mora« ženska, ki ima že vse. Ženske po tihem, torej nezavedno vedo, da so izgubile tisto nemočnost, s katero so lahko nekoč »trgovale« in »ujele« pravega moškega, ki jim je znal nekaj ponuditi, jim dajati.*** Jasno je, da so tudi ženske zbegane – ne vedo kakšne naj bodo (za moške) – bega pa jih tudi vprašanje, kakšen moški jim sme biti všeč.

    *** Poudarek Rado.
    To je tudi srčika mojih razmišljanj o “nezadovoljstvu” sodobne, emancipirane ženske. Ima vse, a vendar ni srečna.

  131. Niko Brumen pravi:

    Najprej bom komentiral, potem šele bral komentarje – ko bom imel čas.

    S sestavkom se pa povsem strinjam – tista misel o povezavi obrite koprnele (ne, ni mi nerodno napisati ali izreči piZDA, pička ali kaj podobnega, saj sem edini slovenski avtor, ki je na to temo celo izdal dve knjigi aforizmov) in potentni povezavi s pedofilijo mi je celo neverjetno sveža in prodorna (realna torej).

    Le nekaj bi še dodal – oralni seks. Morda gre tudi za delno krivdo moških, ki so se jim dlake ob jezični obdelavi frčafele kopičile in jeziku in drsele v grlo. In je padla kritika (in dlake), namesto da bi dedec studiozno razvil pravo tehniko lizanja.

    :razz:

  132. kinky tone pravi:

    Jaz sem za naše.

  133. NoMercy pravi:

    jaz vsaki vbrijem svoj nick in pripis: NoMercy was here :)

  134. Niko Brumen pravi:

    Še o razpočnicah: je treba priznati, da tiste bolj robustne in po naravi nabrekle (da ne bom razpredal o vseh barvnih in oblikovnih neskladjih in neokusnostih), ko so obrite, ne delujejo ravno estetsko, medtem ko tiste fino in filigransko oblikovane z nežnim filingom vsaj za dva nivoja višje kotirajo.

    Kot pri vsem je tudi pri tem tako, da je dobra presoja več vredna kot ostra britvica in spretna obrtniška roka.

    :oops:

  135. Rado pravi:

    Vidim, da delite moje mnenje predvsem tisti s pretanjenim okusom. Česar pa generacija zelo mladih moških še nima.
    Ženske pa tako ne znajo poslušati moških, tako močno so zaslepljene od lastne svobode.

    Niko tista tvoja od ustrezne tehnike, ki jo omenjaš zgoraj – je zadetek v polno!

  136. Brane pravi:

    S pigmentom obdarjene so tudi bolj poraščene (noge, ritka). In pri takšni, če je res fino in filigransko popedenana (dober izraz!) je lepo videti tudi te dlakice po ritici. mmm..

  137. Brane pravi:

    NoMercy, jaz pa napišem “Brane wasn`t here..” ;)

  138. Plujem Plujem pravi:

    Zelo zanimivo. Moram pa dodati, da so lahko pičke “zaprte” in skrivajo svoje bistvo tudi, če so brez dlak. Pač so zunanje usne zaprte. :) Meni se še vedno zdi boljše, da je tako, pa da je tam čisto doli gladko, kot da ima tip med zobmi dlake.

  139. Rado pravi:

    O tej nepotrebni obsedenosti s kunilingusom sem odgovoril na “Plujem” blogu.

  140. niko pravi:

    Pljujem – poznaš pičkico, ki je zaprta, ko ji je? Tu je govora o ponudbi in ne o trezorju.

    Hahahaha ….

  141. Špelca pravi:

    Malo pred 130. komentarjem je bilo govora o tem, da so kosmate samo še starejše ženske …

    No, mogoče večinoma – čeprav jaz opažam na bazenu in v savni, da starost nič kaj dosti ne vpliva na kosmatost. Videla sem tako ženske, stare okoli 20 let, pa 30, ki so imele večje trikotnike, kot pa tiste okoli 40, pa tudi 50 in več let stare ženske, ki so bile čisto na gladko obrite.

  142. Še ena spomladanska – tokrat o copatih in ključih : Grizem in praskam pravi:

    [...] kosmatih in toplih, mogoče celo malo prevelikih. Naj bi delovali bolj zavetniško in varno. Saj kar se tiče kosmatosti, se tudi vsake toliko časa pojavi kaka tema na kakem blogu, kjer se pot… Pa nič hudega, saj imamo različne okuse,  noro bi bilo, če bi bili vsi za isti model [...]

  143. Delphine Deojay pravi:

    You must relate your concept with reality. Otherwise you can’t move ahead.

  144. Brane pravi:

    But Rado would like to move back, to natural world..

  145. Miki pravi:

    Zdi se, da se poraščene muce vračajo na sceno.
    Tega se tudi jaz veselim.

  146. agosto pravi:

    No, tule teče debata o obritih pičkah, kaj pa menite o pobeljenih čokoladnih zvezdah? No, mene osebno to spominja na neke druge čase, kjer je bil hedonizem zgolj sen, torej v strogem krščanstvu.
    Vendar sem še vedno toliko staro moden, da se mi beljenje anusa rahlo upira. ;) Da pa to postaja moda je pa jasno! Kmalu si jih bodo vse pobelile!
    Hehe, zaradi higiene, kajne Simona???

  147. David pravi:

    Obrita muca je zame zakon, ampak ne vsaka, da ne bo pomote, takšna s kontroliranim poreklom, hehe ;)

  148. Rado Rado pravi:

    Agosto,
    Simone pač ne boš dobil več v to debato. Pobeljen anus praviš?
    Najbrž bo iz te muhe ratal kar standard. Higienski minimum, bodo vpile sufražetke! In ko bodo hodile po nudistični plaži jim bo najbrž svetilo iz riti.

  149. Miki pravi:

    Obrite noge in kosmata muca.
    To je zakon!

  150. Miki pravi:

    Tina Maze ima poraščeno? Le kje si to vidu?

  151. niko pravi:

    140.niko: hvala za pomoč, a vendar, odkar sem pismen, najraje svoje prispevke pišem sam.

    KOPIRAM: Strani nikobrumen.com ni mogoče najti.

    Seveda ne, kajti bi bilo treba zadostiti še kakšnim zahtevam in je premalo le mene namakati …

    SMEM UPATI, DA BO ODGOVOR OBJAVLJEN ALI SE VRAČAMO V ČASE, KO ME JE VEDNO KDO NAMOČIL IN POTUNKAL, NOSILEC DOMENE, NA KATERI SO ME VPISALI, je pa vpisniku dal prostor, meni pa za odgovor ne več.

    Eh, bom za vsak slučaj kar kopiral, če bom rabil.

    Lep dan, ljudje bogate domišljije.

    Niko Brumen

  152. Rado Rado pravi:

    Miki pravi:
    22.01.2011 16:36
    Tina Maze ima poraščeno? Le kje si to vidu?

    Tu Miki:

    http://www.egotastic.com/2014/02/reader-finds-vida-guerra-bare-asstastic-anastasia-ashley-tender-nips-winter-olympics-nekkid-athletes-and-much-much-more/tina-maze-purported-on-nude-beach/

Komentiraj



XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !